פורסם by & קטגוריה חגים, תבשילים ועוגות.

המסורת החדשה של עדכונים עכשוויים לסמלים קולינאריים מסורתיים (סופגניות, אוזני המן, אפילו מצות), לא פוסחת על ההכנות לפורים תשע"ז. בצורה הגרפית כמעט שלא נוגעים, היא ממשיכה להיות משולשת, אבל במלית הדמיון מרקיע אל כל קצוות הקונדיטוריה המודרנית, וכך למשל ברשת הקונדיטוריות והקייטרינג "מתוקה רומסרוויס", יש עכשיו אוזני המן במילוי פירות יער ותותים, שצבעם ורוד, אוזני המן צהבהבים במלית לימון ליים, אפילו אוזני המן כתומים במלית מנגו.

מתוקה רום סרוויס. עוגת אוזני המן.

מתוקה רומסרוויס. עוגת אוזני המן

והפרג שליווה אותנו ואת אבותינו מדורות, מה יהיה עליו? ב"מתוקה רומסרוויס" המציאו חידוש בשם "עוגת המן", עוגה מרובעת המורכבת מכמה אוזני המן מודבקים זה לזה- בארבעה מילויים: פאדג' שוקולד, אגוזים וטופי, פרג וגבינה ודובדבנים. עוגה המן הזו צבעונית מאוד וארוזה כמתנה ועולה 55 שקלים. הפתעה אחרת של הרשת הזו הם אוזני המן מלוחים-מתוקים, עם מילוי של גבינת עזים ותמרים, גבינה כחולה וריבת בצל או גבינת שמנת וריבת אפרסקים בבצק ורוד. בתחום עוגת הפרג, ממשיכה "מתוקה" לכלול גם עוגה ללא סוכר, וטוב שכך. לפרטים נוספים: 1-700-723-723.

 

קונדיטוריית ברמן. צילום אסף אמברם

קונדיטוריית ברמן. צילום אסף אמברם

קונדיטוריית ברמן בעלת הוותק הגדול, לא מוותרת כמובן על אוזני המן קלאסיות עם פרג, אבל גם לא מדלגת על התנסויות חדשות. וכך יש במלאי שלה בין היתר אוזני המן מבצק קקאו ומליות של קרם שוקולד בלגי, תמרים, או פיסטוקים. ובתוך אוזני המן מלוחים יש מלית של פטריות או בטטה. גם ברמן דואגים לאפות אוזני המן ללא סוכר. בכל הסוגים, המחיר לקילוגרם הוא 85 שקלים.

רולדין. צילום רונן מנגן

רולדין. צילום רונן מנגן

רשת רולדין המקפידה על מאפים עבודת יד, מכריזה על "עדלאידע של אוזני המן". וזה אומר מילויים אלכוהוליים עם אמרטו ומרציפן פיסטוק למשל, או אוזני המן עם מלית שהיא גם מלוחה, גם כוללת שוקולד וגם אגוזים בקרמל. נועה בכר אהרוני, מנכ"ל רולדין אומרת שהרשת נערכת למכירה של 2 מיליון אוזני המן מתוכם 50% בטעמים הקלאסיים – שוקולד, פרג ותמרים ו- 50% בטעמים חדשניים.

חוות דרך התבלינים. צילום הדס ניצן

חוות דרך התבלינים. צילום הדס ניצן

 וכמו שתשוקת החדשנות בוערת בלב הקונדיטורים כך גם מעצבי המארזים של משלוחי המנות מנסים לחדש ולהפתיע. "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית הכינה מארז של סוכריות מנגו וסוכריות תמר הינדי, קוקוס קלוי, גרנולה קשיו וצימוקים, חטיפי שקדים ותמרים ללא תוספת סוכר, וחליטת צמחים. כל זה בארגז עץ דקורטיבי. לא זול אמנם, 110 שקלים, אבל הופך את המשלוח בפורים השנה לבלתי נשכח. מארז יקר יותר, 156 שקלים, של החברה הזו, כולל סיר אמייל אדום, יין רימונים, חליטת פונץ', חליטת סיידר תפוחים, פקק ליין בתחפושת ושתי פקעות תה. ובנוסף, מתכון להכנת פונץ' אלכוהולי. עוד פרטים באתר: http://www.derech-hatavlinim.co.il/.

חברת גורי

חברת גורי

מי שבכל זאת לא מוותר על סוכריות רגילות במשלוחי המנות שלו, ימצא במותג חמצוצים של חברת גורי 8 מוצרים חדשים בדרגות שונות של חמיצות ומתיקות, וגם סוכריות על מקל בטעמי פירות יבשים, או בטעמי קולה ופירות. ויש גם סוכריות בטעם תות ויוגורט במבצע של 3 אריזות בעשרה שקלים.

פאזלנד. פאזל משלוח מנות

פאזלנד. פאזל משלוח מנות

בקצה הכי מרוחק לפצצות הקלוריות של משלוחי המנות למיניהם, מצאתי את ההפתעה של רשת פאזלנד: פאזל עם תמונות של סוכריות, ופלים וחטיפים. "אוכלים" בעיניים, ולא משמינים גם לא פוגעים בשיניים. הפאזל כולל 500 חלקים ועולה 99 שקלים. אם ילדים שיקבלו משלוח שכזה יבואו אליכם בתלונות, אל תגלו ששמעתם עליו ממני.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.