פורסם by & קטגוריה טיפוח, קוסמטיקה.

ימים קרים מייבשים את עור הפנים, במיוחד כשהם מלווים ברוח חזקה. זו אחת הסיבות לכך שלקראת החורף כדאי לעבור לשגרת טיפוח נמרצת יותר כולל הזנה בקרמים ובסרום עתירי לחות. עצה נוספת של מומחי העור היא לשנות את תכשירי הטיפוח הקבועים. מסתבר שכאשר תאי העור מתרגלים לקרם מסוים, הוא נעשה פחות יעיל. זו אגב עצה רלוונטית גם לגבי השיער. מדי כמה חודשים רצוי לעבור לשמפו ומרכך מסוג אחר.

מסכת אנטי אייג'ינס של ד"ר דב קליין עם מיצוי קליפות ענבים. צילום יורם אשהיים

מסכת אנטי אייג'ינס של ד"ר דב קליין עם מיצוי קליפות ענבים. צילום יורם אשהיים

בין תכשירי הטיפוח החדשים שיצאו באחרונה נמצאת מסכה טיפולית של ד"ר דב קליין בשם "רזברטרול פרואקטיב" ((Resveratrol Proactive Mask המכילה אנטי מחמצנים המופקים מקליפות ענבים, חומצה היאלרונית, ויטמינים C ו-E, שמני אבוקדו ורוז היפ ועוד. מחירה 269 שקלים ל-50 מ"ל וניתן להשיגה אצל קוסמטיקאיות המטפלות בשיטת ד"ר קליין.

מיכל חלילי, המדריכה הראשית של מעבדות הקוסמטיקה ג'יג'י מורחת את מסכת הזהב היוקרתית. צילום רפי דלויה

מיכל חלילי, המדריכה הראשית של מעבדות הקוסמטיקה ג'יג'י מורחת את מסכת הזהב היוקרתית. צילום רפי דלויה

מסכה חדשה נוספת שכדאי לנסות, ותפקידה לעורר מראה עור זוהר ובריא יותר, תוצרת מעבדות הקוסמטיקה GIGI, היא Purifying Clay Mask מסדרת Nutri Peptide – ייחודה בקפסולות מיקרוסקופיות הלוכדות את האור ומאירות את הפנים. 139 שקלים ל-50 מ"ל.

איבונה קרוגליאק. הפרזנטורית של ג'יג'י

איבונה קרוגליאק. הפרזנטורית של ג'יג'י

את ההשקה שנערכה במשרדיה החדשים של ג'יג'י בפתח תקווה ליוותה איבונה קרוגליאק, שנבחרה לפני כעשרים שנה למלכת היופי של ישראל, הייתה אז הפנים של ג'יג'י, וחוזרת לאותו תפקיד גם היום. במעבדות ג'יג'י מתבצעים טיפולי יופי, כשאחד המיוחדים שבהם היא מסכת זהב לשיפור מראה העור (ראו בצילומים).

סדרת הטיפוח החדשה נוטרי-פפטיד של ג'יג'י. צילום מוטי פישביין

סדרת הטיפוח החדשה נוטרי-פפטיד של ג'יג'י. צילום מוטי פישביין

עוד קרם חדש להצערת העור והשבת נפח לפנים (אובדן הנפח מזקין במיוחד אפילו יותר מקמטים) השיקה חברת לוריאל פריז (L'ORÉAL PARIS) בסדרת רויטליפט פילר.

קרם יום וקרם עיניים של לוריאל פריז. צילום מוטי פישביין

קרם לילה וקרם עיניים של לוריאל פריז. צילום מוטי פישביין

מדובר בקרם לילה וקרם עיניים המכילים חומצה היאלורונית בריכוז גבוה. 220 שקלים כל אחד מהם.

ניקוי נכון קודם לכל טיפוח. צילום באדיבות גרנייה

ניקוי נכון קודם לכל טיפוח. צילום באדיבות גרנייה

לפני מריחת קרם, חשוב לנקות נכון את עור הפנים. עדי פרג'י, מנהלת הדרכה של חברת גרנייה, נסחה כמה כללי יסוד לימי גשם וקור, שכדאי לשנן:

+ במקום תכשירי ניקוי במרקם ג'ל או גרגירים – ניקוי עדין במי פנים או חלב פנים.

מייקאפ מזין פרו אקטיב מסדרת BB של גרנייה

מייקאפ מזין פרו אקטיב מסדרת BB של גרנייה

+ אחרי כל ניקוי – מורחים מייד קרם לחות גם אם העור שמן או מעורב.

+ בשום מקרה, ולא חשוב סוג העור שלכם, לא מורחים אף תכשיר הזנה אלא כאשר הפנים נקיות מלכלוך ומאיפור.

+ העור נראה עייף ומיובש – מוסיפים לקרם הרגיל קרם יום מסדרת מיריקל שיש בו קפסולות זעירות המוסיפות לפנים צבע טבעי ובריא.

פיסול פנים באמצעות פלטת צבעים. מייבלין ניו יורק. צילום דודי חסון

פיסול פנים באמצעות פלטת צבעים. מייבלין ניו יורק. צילום דודי חסון

גם סדרת הטיפוח החדשה של קרליין, הנקראת "מולטי אפקט", מועשרת בחומצה היאלורונית, וכמיטב התכשירים בימינו היא לא מכילה פרבנים וגם עברה בהצלחה בדיקות היפואלרגניות. יש בהם אנטי מחמצנים המופקים מרימון ותה ירוק ומרכיבים להרגעת העור כמו אלוורה, קמומיל ואלנטואין. מדובר בקרם יום, קרם לילה וקרם עיניים. כ-50 שקלים מחיר השקה עד סוף נובמבר ברשתות הפארם בלבד.

סדרת הטיפוח החדשה מולטי אפקט של קרליין. צילום מוטי פישביין

סדרת הטיפוח החדשה מולטי אפקט של קרליין. צילום מוטי פישביין

 אחד המושגים הנפוצים ביותר בקוסמטיקה העכשווית הוא "פיסול פנים". עושים זאת באמצעות ניתוחים פלסטיים, הזרקות של חומרי מילוי, הכנסת חוטים מיוחדים ה"מרימים" את שרירי הפנים ועוד. חברת מייבלין ניו יורק מציעה ל"פסל" את הפנים גם בעזרת איפור המדגיש את עצמות הלחיים בעזרת אפקטים של אור וצל. מורחים צבע כהה במורד הלחיים וצבע בהיר על עצם הלחי. כדי להקל על המלאכה הזו השיקה מייבלין ניו יורק פלטת פיסול (Master Sculpt ) הכוללת אבקות דחוסות כהה ובהירה. 114 שקלים.

המאפר הראשי של החברה מציע ארבעה שלבים להשגת האפקט הפיסולי:

  1. מורחים מייקאפ על כל שטח הפנים.
  2. מורחים צבע כהה תחת עצמות הלחיים (ממרכז האוזן לכיוון קצה השפתיים) וטשטשים כלפי מטה, לכיוון הלסת.
  3. מברישים בעדינות את הגוון הכהה במקום בו המצח מתחבר לקו השיער ומטשטשים.
  4. את הגוון הבהיר, המיועד להארה, מניחים על עצמות הלחיים, בחלק הבולט.
הזרקת רדיאס (סידן) של חברת STILAG

הזרקת רדיאס (סידן) של חברת STILAG

מהלך חדשני ומפתיע ביותר בתחום פיסול הפנים נקרא "רדיאס" והשיקה אותו בארץ חברת סטילאג' (STILAG). הוא המבוצע אך ורק על ידי רופאי עור. מדובר בהזרקת סידן למקומות נפולים בפנים. ההזרקה מהירה ולא מכאיבה, ומאפשר לרדת מכיסא הטיפולים כעבור דקות אחדות עם פנים צעירות יותר (הייתי נוכחת באחד הטיפולים האלה, כצופה אמנם, ולא בניסוי אישי, אבל התרשמתי לחיוב). כמה זמן האפקט נשמר? תלוי בכל אחת. לפעמים חצי שנה, לפעמים שנה. על כל פנים נסו לברר באינטרנט או אצל רופאי העור שלכם.

טיפוח פנים במתחם היופי "בליסימה"

טיפוח פנים במתחם היופי "בליסימה"

כאשר כל הקרמים והמסכות לא עוזרים, והפנים נראות עדיין עייפות, אפשר לקדם את פני החורף בעזרת מומחים, כלומר בביקור עונתי במכוני יופי. אחד מאלה, המציע טיפול אקספרס של עשרים דקות עד חצי שעה, כך שגם נשים (וגברים) הכי עסוקות יכולות למצוא לו את הזמן, הוא מתחם "בליסימה" בדיזנגוף בתל אביב.

משך הטיפול המכונה פילינג הפסקת הצהרים (lunch on the go). הינו בין 20 דקות ל-25 דקות. מדובר במיקרו-פילינג מהיר להסרה של תאי העור המתים עם סבון, פילינג (שמונח על העור למשך כ-5 דקות), מסכה עם ויטמין E ועליה מסכה מקררת ל-4 דקות. ולבסוף החדרת סרום בהתאם לסוג העור, קרם לחות ומקדם הגנה. הטיפול עולה 250 שקלים.

ב"בליסימה" מציעים חבילת כלה + 2 מלוות ב-2500 שקלים הכוללת לכל השלוש טיפול פנים, תסרוקת, פן, איפור מקצועי, פדיקור-מניקור ומריחת לק. המקום מתאים לבנות המגזר הדתי והחרדי גם בזכות צוות שכולו נשים, וגם כי ניתן לשמור בו על פרטיות וצניעות. המקום מציע בנסוף עיצוב וטיפול בפאות.

הקליניקה המהודרת של מדיקל פרו. צילום גל פלוטניקוב

הקליניקה המהודרת של מדיקל פרו. צילום גל פלוטניקוב

מרכז טיפוח מקצועי מפואר, חדש ומרשים במיוחד, בין היתר בשל איושו ברופאים בכירים בתחומם, הוא המדיקל פרו  ( Medical Pro) – שנפתח לא מכבר בבניין V טאואר סמוך לקניון איילון ברמת גן. משולבים שם החידושים האחרונים בתחום הטכנולוגיה האסתטית, כולל כירורגיה פלסטית, כירורגיה גניקולוגית וגינאלית, כירורגיית כלי דם וקוסמטיקה.

סילוק נימים באף על ידי לייזר במדיקל פרו

סילוק נימים באף על ידי לייזר במדיקל פרו

במחלקת הרפואה האסתטית מבצעים טיפולי אנטי-אייג'ינג לשיפור מרקם העור, עיצוב ומיצוק, הזרקת חומרי מילוי ובוטוקס, טיפולי לייזר, חוטים (הרמת פנים ופיסול פנים באמצעות חוטים מיוחדים המוחדרים לתוך העור על ידי רופאים), מזותרפיה, סילוק כתמי שמש, גיל, פיגמנטציה ואקנה בלייזר, העלמת נימים ועוד. פועל במרכז הזה מכשיר לייזר הנחשב למתקדם בעולם מבית FOTONA. המאושר לשימוש רפואי ואסתטי ע"י ה- FDA, ו- CE ומשרד הבריאות הישראלי בתנאי שהשימוש בו מתבצע ע"י רופאים בלבד.

עו"ד שרון פרנקנטל שהיא הבעלים של מרכז "מדיקל פרו" מסבירה שהיעד שלה הוא שילוב של רפואה, בריאות ויופי – כדי להגיע לתוצאות האמינות ביותר. "הטיפולים שלנו בלייזר" היא מדגישה, "מהווים פריצת דרך גם בתחומי הקוסמטיקה וגם בתחומי האסתטיקה הווגינאלית, וכולם מבוצעים על ידי רופאים מומחים בלבד". אחד במיוחד הוא טיפול בבריחת שתן שלא בניתוח.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.