פורסם by & קטגוריה טיפוח, קוסמטיקה.

סוד שלא ידוע לכולם בתחום הקוסמטיקה: ברוב התכשירים יש אחוזים נמוכים מאוד של חומרים פעילים. המדע אמנם גילה אמצעים כמו חומצות אלפא הידרוקסי, פפטידים, תאי גזע, שמנים מיוחדים ותמציות צמחים, שמחוללים שינוי ניכר בעור הפנים, אבל בקרמים שעל מדפי הפארמים הם נמצאים בריכוז נמוך. הריכוזים הגבוהים והאפקטיביים נמכרים לקוסמטיקאיות. הסיבות לכך מגוונות. התירוץ הרשמי הוא שתכשיר מרוכז דורש ידע מקצועי ואם יימכר לציבור הרחב, הוא עלול לגרום לנזקים. אבל תיאוריות הקונספירציה שלי כוללות את המחשבה שמישהו דואג לפרנסה של הקוסמטיקאיות ואם נוכל לקנות קרם יעיל בלעדיהן, הרווחים שלהן ייפגעו. יכול להיות כמובן שאני טועה. אבל גיליתי באחרונה שלושה יזמים ישראלים, ניר, רונן וליאור, שהקימו חברה בשם נירולין, והם מוכרים תחת השם הזה תכשירי קוסמטיקה בריכוזים גבוהים, לציבור הרחב. ויש להם גימיק שיווק אטרקטיבי: אם אחרי שלושה חודשים לא מרוצים מהתכשירים שלהם, אפשר להחזירם ולקבל את הכסף בחזרה. אז, גילוי נאות, קיבלתי שלושה תכשירים על תקן נסיינית, המספר שלוש יחזור כאן עוד כמה פעמים, מדובר בקרם משקם אנט אייג'ינג, סרום המטריקס להשטחת קמטים, וקרם לחות אנטי אייג'ינג, ואני לא צריכה לחכות שלושה חודשים. אחרי שלושה שבועות אני יכולה לומר במצפון נקי: רוצו לקנות.

 

התכשירים שניסיתי - קרם משקם, סרום מחדש, וקרם לחות

התכשירים שניסיתי – קרם משקם, סרום מחדש, וקרם לחות

נדיר שאני מרשה לעצמי להמליץ בצורה כזו על קוסמטיקה. אבל מאחר שמדובר בחידוש שעובד, וגם בשיטת תשלומים מיוחדת, החלטתי לברר מה הסוד. בשיחה עם ניר הודיס, אחד מבעלי נירולין, הוא חושף: "בתכשירים שלנו יש ריכוזים שבעבר רק אנשי מקצוע או רופאי עור השתמשו בהם. חברות הענק הגלובליות והמקומיות, לא החדירו ריכוזים כאלה למוצרי המדף בפארמים. אולי משום שזה מייקר אותם".

 

באיזה חומרים מדובר?

הודיס: חומצה לקטית למשל. רוב מוצרי המדף מכילים עד 10 אחוזים של החומצה המחדשת את תאי העור. לקוסמטיקאיות מותר להשתמש בריכוז של 16 אחוזים. ריכוזים גבוהים יותר פוגעים בעור, פוצעים אותו ויוצרים מעין כוויות. אז ויתרנו על החומצה הלקטית, וגילינו שגם פפטידים עושים עבודה דומה בחידוש העור, ואלה, אפילו בריכוזים גבוהים לא פוצעים כמו החומצות".

וזה מאושר על ידי משרד הבריאות?

הודיס: בהחלט. ואתן לך דוגמה נוספת. בקרם המחדש שמורחים בלילה, יש אלפא הידרוקסי, חומצות רטינואידית בריכוז של עד 10 אחוזים. בעלות עור רגיש עלולות להגיב בפצעונים או פריחה לקרם כזה, אז מצאנו דרך להרגיל את העור לחומר הפעיל – שמים טיפה של הקרם המחדש בתוספת קרם לחות ביום הראשון, ובהדרגה מוסיפים עוד טיפה ועוד טיפה. התוצאה היא שגם נשים שנרתעו עד כה מחומרי קוסמטיקה פעילה, ולכן לא יכלו לשפר את מראה עור הפנים שלהן בבית, יכולות לעשות זאת היום.

ריכוזים גבוהים פירושם מחירים גבוהים?

הודיס: ממש לא. אנחנו מציעים סוג של מהפך. אחרי שגילינו באמצעות סקר של מכון "דיאלוג" שהישראלית הממוצעת בגילאי 30 פלוס, רוכשת מוצרי טיפוח מסוג לחות, סרום, פילינג וכו' בכמאה שקלים בחודש, החלטנו להציע שיטת רכישה בתשלומים של מאה שקלים לחודש.

הערכה השנתית של נירולין בהוצאה חודשית של כ-200 שקלים

הערכה השנתית של נירולין בהוצאה חודשית של כ-200 שקלים

וזה יכול לכסות כך את ההשקעה וגם להביא לרווחים?

הודיס: אז זה הפטנט – הצענו לרופאי עור, דרמטולוגיות, קוסמטיקאיות ובעלי מכוני טיפוח, להיכנס איתנו כשותפים. אנשי המקצוע רוכשים מראש ערכות שלמות שכל אחת מהן מספיקה לשנה שלמה, ומציעים ללקוחות המגיעות אליהם לרכוש אותה. יש שלוש ערכות בסיס לפי כמות ההשקעה החודשית שכל אחת יכולה להרשות לעצמה. למשל ערכה של 100 שקלים בחודש (1200 שקלים בשנה), ערכה של כ-150 (עד 1800 שקלים בשנה), או ערכה של 200 שקלים בחודש (כ-2400 שקלים בשנה). מאחר שהרכישה מתבצעת במכונים, מרפאות או בתי קוסמטיקאיות, אנחנו חוסכים הוצאות של שלבי ביניים כמו הפצה, פרסום, דמי תיווך, שכר דירה וכו' שבדרך כלל מייקרים קרמים וסרומים, וכך מגיעים למחירים שפויים. מרגיע את הלקוחות שלנו גם לדעת שאחרי שלושה חודשי התנסות מי שלא מרוצה, תחזיר את המוצרים בחזרה ותקבל את כספה.

אתה לא מגזים באמון שלך בצרכנים הישראלים? הם הרי עלולים להשתמש בתכשירים חודש-חודשיים, להכריז על חוסר שביעות רצון, ולבקש את הכסף בחזרה.

הודיס: הביטחון שלנו ביעילות התכשירים כל כך גבוה, שאף אחת לא תעשה תרגיל כזה, ולהיפך, כולם ימשיכו עד סוף השנה ויחזרו לרכוש עוד גם בשנה שלאחריה.

כמובן, צריך עדיין לבדוק האם ההחזר הכספי המובטח ללא מרוצות יהיה אכן זריז ואמין, וזה דורש זמן ונכונות להתנסות. אני כאמור השתכנעתי. ואם אתן רוצות לנסות, או לברר פרטים חדשים, הכתובת היא www.nirolin.com והטלפון: 03-6499885.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.