פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

הימים החמים שולחים את המוני בית ישראל לחופים ולברכות השחייה, וגם לחנויות בגדי הים כדי להצטייד בפריטי האופנה החדשים. כמה מאלה מוצגים כאן.

אקספוז. צילום עדי אורני

אקספוז. צילום עדי אורני

מסקר שערכה חברת בגדי הים אקספוז עולה שהצרכנית הישראלית תרכוש בקיץ הנוכחי בממוצע שלושה בגדי ים שונים וצעירות ירכשו העונה 2 בגדי ים ביקיני ובגד ים שלם אחד, ולפי הערכתן כל בגד ים יעלה להן בממוצע כ-250 שקלים. אבל מסקירת הרשתות והמותגים גיליתי שאפשר לרכוש בגד ים אופנתי שלם גם במאה שקלים ולעומת זאת המחיר של היוקרתי שבכולם מטפס עד כ-1700 שקלים.

אקספוז גלמור. צילום אבי ולדמן

 Glamour צילום אבי ולדמן

  אקספוז (expose) כולל דגמי ביקיני ובגדי ים שלמים שלכולם קו משותף בולט: כמה שיותר חשוף, נועז וחצוף. ההדפסים מנומרים, טרופיים וחופי הוואי. שילובים של סריגת קרושה ותחרת כותנה. 450-500 שקלים.

לנשים בוגרות או מלאות, מתאימה קולקציית בגדי הים של המותג Glamour עם מידות המטפסות עד מספר 48, חומרי גלם חזקים, ובטנות מיוחדות המהדקות את הבטן. הצבעים חלקים או עם הדפסים גיאומטריים, פרחוניים ובמראה עור נחש. אופנתיים גם שילובים של שחור ולבן, או לבן וכחול צי. 400-480 שקלים.

גוטקס. צילום לנס הפקות

גוטקס. צילום לנס הפקות

גוטקס נחשב מזה שנים רבות למותג בגדי הים הישראלי המצליח בעולם והוא מציין עכשיו 60 שנות פעילות באמצעות קולקציית קפסולה בשם JEWEL BOX

קבוצת גוטקס כוללת גם את המותג טורקיז שבקיץ 2017 מייצר בגדי הים בטכנולוגיות חדשניות המבטיחות חיטוב במידות 36 ועד 52.

בין הגזרות המובילות: גופיה עם רוכסנים, שלם עם חצאית קצרצרה, צוואר גבוה, סטרפלס עם חזייה תומכת חזה.

הצבעים החלקים הם בכחול דיו, כחול אלקטריק, כחול רויאל, ורוד מסטיק, קורל ולבן. ההדפסים: צמחיה טרופית ירוקה, פרחים ורודים וכחולים, מוטיבים גאומטריים בשחור ולבן.

פלפל. צילום עידו לביא

פלפל. צילום עידו לביא

 במותג בגדי הים "פלפל" מקבוצת גוטקס לבגדי הים גזרה נועזת המתאימה לצעירות ודקות גזרה עם חזיות סטרפלס, או בסגנון גוזיה, תחתוני קשירה, תחתונים בגזרה ברזילאית, אבל גם בגדי ים שלמים בגזרת גופיה. חלק מבגדי הים עשויים בד קרושה שלא מסתיר אף סנטימטר מיותר. לצד צבעי ניאון יש גם הדפסי חבלים, מראה ג'ינס שחוק, הדפסים גיאומטריים, סרטי פרנזים, גימורי טלאים ובגדי ים לבנים. מושך את העין במיוחד בגד ים שלם עליו הדפס גדול של שפתיים. מחירי השלמים: 149-119 שקלים. המידות: 36-44.

פקטורי 54

פקטורי 54

ברשת פקטורי 54 ניתן למצוא שישה מותגים בינלאומיים של בגדי ים: ZIMMERMANN, Solid and Striped, Mara Hoffman, Lisa Marie Fernandez, Marysia ו- KIINI, המצטרפים למותגים הקיימים בה משנים קודמות כמוCK ו- Tommy Hilfiger. לצד גזרות קלאסיות וקווים נקיים בבגדי ים שלמים, יש סגנונות לצעירות, בין היתר עם תחרה וקרושה ואפליקציות רקומות, ביקיני מחויטים ובעצם מגוון שיכול להתאים לכל טעם בטווח המחירים שבין 419 ל-2100 שקלים.

סנוויי

SUNWAY

.את נושא ההגנה מקרינה החדירה לארץ לפני 20 שנה חברת SunWay שבגדי הים שלה החוסמים גם קרינה גבוהה (UPF 50+).

SUNWAY

SUNWAY

בקולקציה קיץ 2017 ניתן למצוא במותג הזה בגדי ים שלמים חלקם עם שרוולים ארוכים, לגברים, נשים, ילדים ותינוקות וגם לנשים בהריון. וגם בגדי מטיילים וחולצות גלישה.

טורקיז. צילום גולי כהן

טורקיז. צילום גולי כהן

בגדי החוף כוללים טוניקה מודפסת מבד שיפון עם שרוולי קימונו וקשירה במותן מבד חדש “peach-skin” שיש לו מגע של משי, שמלת חוף רשת קצרה מלפנים וארוכה מאחור. מחיר בגדי הים השלמים: 499-549 שקלים.

FREE של קוטקס. צילום אוהד רומנו

FREE של גוטקס. צילום אוהד רומנו

עוד מותג של קבוצת גוטקס הוא FREE המציע בגדי ים בסגנון ספורטיבי (פתחים וחיתוכי לייזר למשל, כמו בבגדי ספורט, להקלה על תנועתיות), מעברי צבע הדרגתיים, בטנה פנימית מחטבת, דגמי אוברול וטנקיני, חזיות בעלות מבנה ברזלים פנימי נסתר וסיבי לייקרה עמידים לאורך זמן לכלור, עם הגנה מקרני UV וחומצות לא רוויות המצויות בקרמים ובשמנים מסנני קרינה. מחיר בגדי ים שלמים של המותג FREE: 399 שקלים. המידות: 36-46.

גוטקס. צילום אבי ולדמן

גוטקס. צילום אבי ולדמן

במותג האם של הקבוצה, גוטקס, יש לקיץ הנוכחי בגדי ים מבדי לייקרה עדינים, הרשומים כפטנט עולמי, עם טכניקות כיווץ מתוחכמות, שרשראות זהב דקורטיביות, דוגמאות עלים בתלת ממד, הדפסי זברה נוצות טווס, בשילוב נוצות אמיתיות ואבני קריסטל. מחיר בגד ים שלם: 499-899 שקלים. טווח המידות: 36-52.

גוטקס. נוצות במראה של ציור עבודת יד במכחולים. צילום עדי גלעד

גוטקס. נוצות במראה של ציור עבודת יד . צילום עדי גלעד

אשר לקולקציית הקפסולה “JEWEL BOX” לציון שישים שנות המותג, אותה ניתן להשיג רק בחנות הדגל ברחוב אנילביץ בתל אביב, היא כוללת בגדי ים עם קישוטי זהב ופנינים, בטווח מחירים של 999 עד 1699 שקלים.

בננה. צילום אבי ולדמן

בננה. צילום אבי ולדמן

בגדי הים Banana מיועדים לנערות ונשים צעירות. צבעים עזים של סגול, כחול, שחור ועוד, חזיות בגזרת משולשים, חלקים תחתונים בגזרה נמוכה, הדפסים מנומרים או טרופיים. והמחיר 250 שקלים. מידות: 36-44. יש גם בגדי ים בגזרות תואמות לילדות, Banana kids, עם הדפסי בנדנה, פסי גלידה ונקודות בצבעים כמו צהוב ירוק, סגול, אדום וכתום- 120 שקלים. המידות: 8-12.

אמריקן איגל לילדות. צילום טל טרי

אמריקן איגל לילדות. צילום טל טרי

אמריקן איגל אאוטפיטרס מאפשרת בקולקציה החדשה שלה בני כל הגילאים ערבב ולהתאים כמה סוגים של בגדי ים בגזרת שני חלקים (mix&match): חזיות עם חרוזים, פייטים ו, חזיות משולשים, חזיות קולר עם קשירות אחוריות וחזיות קרושה. הצבעים: ירוק, כחול, ורוד, אדום, שחור ולבן. ההדפסים: פרחים, פסים, נקודות ומוטיבים אתניים. המידות: אקסטרא-סמול עד אקסטרא-לארג’. בגד ים שלם: כ-180 שקלים. בבגד ים שני חלקים, כל חלק עולה כ-100 שקלים.

קסטרו ואוברזון. צילום דודי חסון

קסטרו ואוברזון. צילום דודי חסון

 

בגדי הים ברשת קסטרו עוצבו בין היתר בשיתוף פעולה עם גדעון אוברזון, ואלה כוללים גזרות קולר וביקיני, גווני ניוד, ירוק בקבוק ובורדו, שיבוצים של תחרה, השראה מבגדי ספורט ועודמותג הצעירות של הרשת נקרא “אדום” (RED) בכ-60 עד כ-100 שקלים חלק תחתון וכח-60 עד כ-120 שקלים, חלק עליון. קבוצה נוספת, נאוטיקה, משיקה מראה ימאים קלאסי בכחול צי, אדום, לבן ושחור עם נגיעות זהובות של עוגנים, והשפעות מבגדי ספורט כמו שיבוץ בדי רשת, כתפיות מוצלבות בגב, וחיתוכים גאומטריים. פרט בולט הם גימורי הקפלונים בקצה בגד הים וגימורי הרקמה. קבוצה הזריחה (Sunrise), כוללת בגדי ים בצבעי ניאון וגלידה ובגדי ים מתחרה בשחור, אדום, טורקיז ושחור, חלקם עם גימורי חרוזים וקפלונים.

בקבוצת השקיעה (Sunset) יש בגדי ים בצבעים עמוקים של בורדו, ירוק בקבוק וחאקי, חיתוכי לייזר מעוגלים (נקראים גם גימור צדפות), ובגדי ים בסריגת קרושה עבודת יד. הפתעה הם בגדי הים במשבצות גינגהם. ולגברים, בגדי ים דמויי מכנסי גלישה באורך קרוב לברך.

קסטרו. צילום דודי חסון

קסטרו. צילום דודי חסון

גדעון אוברזון תרם לקסטרו כ- 15 דגמים בגזרה שלמה בגווני שחור, אדום, לבן וכחול עם רקמות פרחים ורקמות תחרה, הדפסי אופ-ארט בשחור-לבן וכחול ולבן, וחיתוכים גאומטריים. המחיר: כ-180 עד 199 שקלים.

בגדי ים איטם

בגדי ים etam

 צבעוניות של ים בקיץ עם הדפס אול אובר של שחפים לבנים, וכתף אחת חשופה, הוא דגם שכבש אותי במיוחד בקולקציית בגדי הים המיובאים של המותג etam, מותג ההלבשה התחתונה הגדול בצרפת. לצד מראה סופר "קיצי" יש לו גם בגדי ים בהדפסים אפריקאים, ובפסים, בפרחים בגווני צהוב ופוקסיה, עם לבוש חופי משלים בלבן, כחול ובז', בגדי ים בהדפסי נוצות ושבטי המאיה והכי בולטים אלה בסגנון הטרופי עם הדפסים צבעוניים מאוד עמוסי פרטים בצבעי צהוב, תכלת ואדום. ניתן למצוא בדיזינגוף סנטר בתל אביב, בקניון איילון, וגם בפייסבוק: ETAM ובאינסטגרם: etam_il.

etam

etam

  קוברה הוא מותג בגדי ים המקפיד על גזרות המחמיאות למבנה הגוף של האישה הישראלית. מקורות ההשראה הם ברזיל ודרום אמריקה, תאילנד, הוואי, אפילו קפריסין. אם לא נוסעים לשם לנופש, לפחות לובשים בגד ים המזכיר אותם…

קוברה

קוברה

בטרנד הטרופי יש הדפסים של פרחים, דקלים ועלים. בטרנד האפריקאי, הדפסי זברה, נמר וגוונים של חום ושחור, טורקיז ושחור, שחור ולבן. יש גם קבוצת בגדי ים מבד ג’ינס מעוטרים בחרוזים מטאליים, קבוצת בגדי ים בשחור חלק עם חגורת בטן פנימית מחטבת, ובגדי ים בגזרת ביקיני בצבעים חלקים שניתן לערבב ולהתאים. החלק העליון עם תמיכה של ברזלים וריפודים דקים לחזה גדול. לקוברה גם גזרות סטרפלס, פוש-אפ, סופר פוש-אפ ומעטפה. בחלק התחתון יש גזרות ביקיני, מותן גבוהה, גזרת חצאית ומכנסונים. מחיר בגד ים שלם: 249-449 שקלים.

עונות. צילום אודי דגן

עונות. צילום אודי דגן

רשת עונות (ONOT), משיקה לקיץ 2017 לראשונה, בגדי ים. המידות נדיבות, 42-52 ויש מחטב מטשטש “צמיגים”. הצבעים: שחור, אדום ונגיעות של לבן. יש בעונות גם בגדי ים שני חלקים בגזרת טנקיני בהדפסי כוכבים ונקודות. כ-280 עד כ-300 שקלים

בלנקיני. צילום טל טרי

בלנקיני. צילום טל טרי

אחד המותגים המעניינים ביותר של בגדי הים בקיץ הנוכחי נקרא Blankkini. מדובר במותג ישראלי עם פטנט רשום: ניתן להשתזף מבעד לבד של הבגד, וכך לא נשארים סימנים בין החלק השזוף לחלק הלבן של הגוף. שי קמר, הממציא, מסביר שהוא עיצב בד המאפשר חדירה של קרני UV ולכן שיזוף אחיד בכל חלקי הגוף. הצבעוניות העזה של בגדי הים האלה, ראו בצילום, מושגת בטכניקה של צביעה על בסיס גז ולא צביעה רגילה, המאפשרת החדרה של הצבע לתוך סיבי הבד והעצמת הצבעים. מעניינים במיוחד בגדי הים השלמים כולל שרוולים ארוכים, ועלהם הדפסים של אננסים, פרפרים טרופיים ופרחים. טווח המחירים: 420-590 שקלים. ניתן להשיג בכתובת: www.blankkini.com

אינטימה. צילום דניאל קמינסקי

אינטימה. צילום דניאל קמינסקי

 ירדן הראל הפכה לדוגמנית של בגדי הים החדשים של רשת אינטימה. מדובר בבגדי ים שלמים עם מחטבים פנימיים, בהדפסים צבעוניים דגיטליים חלקם אם אבזרים מוזהבים, כמה מהם גם לבנים בסגנון כלות בירח הדבש, אבל אין ספק שהשחור מנצח. בגדי הים השחורים השלמים הם בגזרת מעטפת, או עם מפתח וי וקשירת קולר. על חלןקם רקמה בעבודת יד. את רובם מלוות שמלות ועליוניות משיפון עם הדפסים תואמים. מחיר הדגמים השלמים: כ-200 עד כ400 שקלים.

ברשקה

ברשקה

 מי שאוהבת צבעים מטאליים תמצא בגדי ים בגוונים האלה בקולקציה של ברשקה שניתן למצוא בקניונים ברחבי הארץ. בנוסף יש לברשקה בגדי ים עם דפוסי קיץ טרופיים, ואפילו צבעי פסטל רכים. לחלקם יש שילוב של תחרה או טבעות מתכת. טווח המחירים: כ-60 עד כ-170 שקלים והמידות מגיעות עד אקסרטא לארג'

NUNUNU. צילום יריב אדרי

Nununu. צילום יריב אדרי

מאחורי המותג בעל השם השובבי "נונונו" (Nununu). עומדות איריס אדלר וטלי מילכברג, שמייצרות בגדי ים בקווים מינימליסטיים ונקיים לבנות ואימהות גם יחד מדובר כרגע בארבעה דגמים – דגם סקובה שחור המעוצב בהשראת בגד צלילה עם שרוולים ארוכים ורוכסן קדמי, דגם סקובה שחור ללא שרוולים עם רוכסן ארוך במיוחד בגב לרכיסה עצמית ושני דגמים נוספים הקיימים בשחור ובכסוף בוהק בגזרת גופיה קלאסית וגזרת קולר. טווח המידות: 36-44. המחירים: 420-710 שקלים. לעוד פרטים :

ww.nununuworld.com

פוקס בייבי. צילום טל טרי

פוקס בייבי. צילום טל טרי

בגדי ים הם סעיף רלוונטי גם ברכישות הקיץ לתינוקות וילדים. רשת FOX מציע עבורם בין היתר מכנסי גלישה, אוברולים שלמים להגנה מפני שמש עם איורים של דמויות קומיקס או פרחוניות עדינה (כ-60 עד כ-80 שקלים), ואביזרים משלימים של כפכפים וכובעים

 

 

THE CHILDREN'S PLACE

THE CHILDREN'S PLACE

בגדי הים של מותג ילדים THE CHILDREN'S PLACE עשויי מבדים חוסמי קרינה ומצטיינים בצבעי האופנה כמו סגול, ורוד ותכלת, עם אפליקציות כמו שמש מחייכת במשקפי שמש, הדפס לבבות על רקע סגול עם כתף אחת מכוסה והשנייה חשופה ומכוסה בכתפייה, כמדובר בבנות וסגנון של מכנסי גלישה, עבור הבנים. המידות: מגיל 5 חודשים עד 14 שנים. החל מכ-80 שקלים.

מותג האופנה הבינלאומי Nautica, מציג לילדות וילדים בגדי ים שכולם מכילים מסנני קרינתUVA/UVB עשויים פוליאסטר מעובד בטכנולוגיה חדשנית התורמת לעמידות הסיבים והצבע. בקבוצת הבנות בגדי ים שלמים, בגדי ים עם כתף אחת, ביקיני ושילובי מלמלות במגוון הדפסים וצבעים. בקבוצת הבנים: מכנסיים עם הלוגו של נאוטיקה, ובגדי ים שני חלקים: חולצה ומכנסיים. המידות: מ-7 חודשים ועד 7 שנים. המחירים: כ-150 עד כ-180 שקלים. עוד פרטים באתר: http://www.nautica.co.il

נאוטיקה. צילום טל טרי

נאוטיקה. צילום טל טרי

לגברים מציעה NAUTICA בין היתר בגדי ים עם הדפסים מופשטים או גיאומטריים, וגם עוגנים לבנים על רקע כחול, עצי דקל תכולים, ופסים בכחול ולבן. 199-229 שקלים.

לתחום הלא פשוט של ייצור בגדי ים, ניכנס במפתיע גם מותג פרטי, ALMARIE (בבעלותן ועיצובן של אם ובת, אלכס ומארי, ומכאן שמו), המציע בגדי ים בסדרות קטנות בגזרות ברזילאיות עם קשירות ומלמלות, שילובי תחרה, חרוזים, וחלק עליון הניתן להרחבה ולכיווץ במידות 34-42. המחירים: 350-550 שקלים. לפרטים https://www.almariebikinis.co.

אנאמארי צילום עדי גלעד

צילום עדי גלעד

ALMARIE

הפתעות נעימות נוספות הן רשתות של הלבשה תחתונה כמו ליה לונדון ואפרודיטה, שאף הן משיקות בגדי ים, שני דגמים כאלה תוכלו לראות בצילומים המצורפים, עם דגמים צבעוניים ויחודיים.

ליה לונדון

ליה לונדון

קולקציית בגדי הים של אפרודיטה נקראת ICON BY AFRODITA ומיועדת לדברי הרשת "לנשים בעלות קימורים וגזרה נשית". המידות 38-52 והגזרות השלמות מחטבות את הגוף. את זה משיגים הודות לבד לייקרה מיוחד שלמרות שהוא דק וקליל מצליח להדק היטב. לצעירות יש באפרודיטה בגדי ים בסריגת קרושה, ביקיני בגזרה ברזילאית, וסולם צבעים ססגוני כולל חאקי, צהוב וסגול בהיר. חלק מאלה לא משאירים הרבה מקום לדמיון, כמו חוטיני, רצועות ועוד. המחיר של בגדי הים השלמים מתחיל ב-349 שקלים.

אפרודיטה. צילום עדי אורני

אפרודיטה. צילום עדי אורני

אחרונה חביבה רשת H&O המחולקת לשני מותגים: בלו קיס וטאג וומן, בשיטת התאם וערבב. הראשון מיועד לצעירות כשהחלק הראשון בגזרת גוזיה וגם גזרת משולשים, שילוב מלמלות, כיווצים, קשירות, פוש אפ ועוד.

H&O צילום עידו לביא

H&O צילום עידו לביא

השני מיועד לנשים עם חלק תחתון בגזרה גבוהה, דפוסי פייזלי, פסים, צביעת טאי דאי ועוד. יש גם בגדי ים שלמים עם כיווצים, בשחור חלק. המידות: 36-48. מחיר בגד ים שלם: כ-80 עד כ-100 שקלים. חלק עליון, כ-20 שקלים. תחתון, כ-30 שקלים

H&O צילום טל טרי

H&O צילום טל טרי

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.