פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים.

או. קי. הבנו: כולם לובשים מעילי פוך, ילדים, נשים וגברים בכל הגילאים. הטרנד הזה פשט במהירות של האש ששרפה את חיפה. ראינו גם שמעילי הצמר הארוכים מאוד, עם דשים משולשים ושתי שורות כפתורים, הם אאוט. אבל מה עם כל המנעד שבין שני הקצוות הללו? מסתבר שיש עוד סגנונות שעם מעט חיפוש בקולבי החנויות, אפשר להתהדר בהם. שווה גם לחפש בטווחי המחירים, כי בתחום הזה אפשר להשיג מעיל מ-63 שקלים (צ'יינה באי), ועד 4000 שקלים (נפפירי), והשמיים הם הגבול כאשר מדובר במעילי פרווה.

נפפירי. כ-2800 שקלים. צילום ניר יפה

נפפירי. כ-2800 שקלים. צילום ניר יפה

לאוהבות סגנון סקנדינבי, יש במותג הנורווגי נפפירי (NAPAPIRI) מעילים חמים במיוחד מצמר וחלקים סרוגים, גרפיקה מיוחדת, גוונים חזקים כמו אדום, ירוק וכחול, צביעת בטיק, וצבעי הסוואה. המיוחד שבכולם הוא ה-Skidoo שהודות למבנה הייחודי שלו והתפרים המודבקים שאינם נראים, מבטיח הגנה מקסימלית במזג אוויר צונן כולל כובע וסגירה ייחודית נגד הקור. נפפירי אפשר למצוא בבוטיקים, בחנות הדגל בשרונה תל אביב ובחנות המותג בעיר ימים נתניה. טווח המחירים: 249-4000 שקלים.

אייס קייס. צילום עידו לביא

ICE CUBE צילום עידו לביא

ל-ICE CUBE יש מעילי צמר קלאסיים, מעילי טרנץ' מבדי ברוקאד, מעיל שחלקו העליון הוא ז'קט מחויט וחלקו התחתון (הניתן לפירוק) הוא פרווה שחורה וגם מעיל בסגנון בלשים עם שתי שורות כפתורים וחגורת אבזם (ראו בתמונה).

 

ג'אמפ. כ-500 שקלים. צילום שי יחזקאל

ג'אמפ. כ-500 שקלים. צילום שי יחזקאל

מעילי הפוך של ג'אמפ עולים כ-500 שקלים ומצוידים בקפשון דמוי צווארון תפוח.

גאפ. כ-399 שקלים

גאפ. כ-399 שקלים

Gap כמו כולם, משווקת כמובן מעילים עם מילוי פוך (Primaloft)  בעלי משקל קל, בצבעים המשתלבים נהדר עם מכנסי ג'ינס. ורשת האופנה Stradivarius מבטיחה שמעיל הפוך שלה מחמיא לא רק מעל חולצות עם צווארון גולף אלא אפילו מעל שמלות קוקטייל. ניתן להשיג בסניפי Stradivarius בעזריאלי ת"א, גרנד קניון באר שבע וביג אשדוד.

סטרדיווריוס. 429 שקלים

סטרדיווריוס. 429 שקלים

מעילי הפוך של מותג הטיולים והספורט THE NORTH FACE עשויים בטכנולוגיית תרמו-בול עם סיב קצוץ שהחברה פיתחה, שמעניק לגוף חום כשל פוך אבל הוא בעל ממדים צרים, ולכן הם דקיקים במיוחד (ניתן לקפל אותם לגודל קופסת סיגריות ולהכניסם לתוך כיס המעיל).

דה נורס פלייס. 949 שקלים. צילום ג'ים פלטין

THE NORTH FACE  צילום ג'ים פלטין. 949 שקלים

סולם הצבעים של דה נורס פלייס כולל כתום, טורקיז, כחול רויאל ועוד. מעניין במיוחד המעיל הנראה בצילום המודפס במה שנראה כמו פתיתי שלג משולבים בכחול וורוד. המחירים: 950-999 שקלים.

טופ שופ. 619 שקלים

טופ שופ. 619 שקלים

ארבעה טרנדים עיקריים בולטים בקולקציית המעילים של רשת האופנה הבריטית TOPSHOP – מראה שכבות בגווני חרדל וקינמון, זהב וכחול אינדיגו עם נגיעות שמנת בסגנון המכונה "משוטט בחצות" (MIDNIGHT RAMBLER). סגנון פאנק רומנטי באדום בוהק, ורוד וגוונים מונוכרומטיים, המזכירים את שנות ה-80. סגנון שנות ה-90 אלקטרו-גותי באפור גרפיט, כסף ואינדיגו. וסגנון המתאים בשווה לשני המינים. המחירים מתחילים ב-299 שקלים.

פול אנד בר. 399 שקלים המעיל האפור. 269 שקלים המעיל הצבאי

פול אנד בר. 399 שקלים המעיל האפור. 269 שקלים המעיל הצבאי

מעילי פוך יימצאו כמובן גם על קולבי רשת האופנה הספרדית PULL AND BEAR , ולצדם מעילי צמר ארוכים וקצרים, מעילי פארקה, מעילים בהשראה צבאית בהדפס כתמי הסוואה ומעילים עם קפושון ותוספת פרווה סינתטית. לגברים יש קולקציה של מעילי צמר קצרים וארוכים, בשחור, אפור וחום.

פולגת. 2490 שקלים. צילום אודי דגן

פולגת. 2490 שקלים. צילום אודי דגן

ואם הזכרתי גברים, רשת פולגת מתהדרת עבורם במעילי עור נפה, מעילי גשם וטרנצ' דקים, מעילי בומבר נפוחים בעלי משקל קל, וגם מעילי צמר קשמיר אלגנטיים וארוכים בגזרה מחויטת בשחור וצהוב גמלים. טווח המחירים נע בין כ-460 לכ-2500 שקלים.

קסטרו. 459 שקלים. צילום טל קרת

קסטרו. 459 שקלים. צילום טל קרת

קסטרו מציעה מעיל כמעט לכל סגנון וטעם: מעילי צמר, מעילי גשם צבעוניים עם צווארונים דמויי פרווה, מעילים בצללית ישרה ורכיסה מוזהבת, מעיל ורוד מעושן, מעיל שחור או אפור. מעילי פוך ארוכים וקצרים, מעילי סטודנטים בבורדו ושחור, מעילים תפוחים עם קפושון ועוד. לגברים יש ברשת הזו מעילי ניילון וצמר, מעילים בהשראה צבאית, מעילים מג'רסי ופוטר וגם מעילי אופנוענים, מעילי טייסים, מעילי פארקה ועוד. טווח המחירים: 199-699 שקלים.

גולף בייבי. כ-120 שקלים. צילום שי נייבורג

גולף בייבי. כ-120 שקלים. צילום שי נייבורג

ומה עם התינוקות והילדים? רשת גולף קידס וגולף בייבי (40% הנחה על פריט שני למשל), משווקת מעילי פוך עבים לטף עם כובעים בצורות של בעלי חיים. לבנים – מעילי דובי ודינוזאור ולנסיכות הקטנות – מעילים בשילוב פרווה סינטטית, או מעילי צמר ופוטר.

צ'יינה באי. 40 שקלים

צ'יינה באי. 40 שקלים

ועוד עבור הקטנים, באתר הקניות צ'יינה באי (www.chinabuy.co.il) אפשר להזמין מעילי ילדים מאוירים, מעילי גשם, ומעילי פוך החל מ-35 שקלים. לגילאי 2-6 בוורוד, לבן, שמנת, כחול או אפור המחיר הוא 42 שקלים. לאותם גילאים יש גם מעיל גשם עם כובע הנראה כמו צפרדע, חיפושית, דוב פנדה וכו' ב-43 שקלים ומעיל רוח לילדים עולה 101 שקלים. ניתן להזמין באתר גם מעיל קלאסי מצמר עם 2 כיסים בחזית, סגירת רוכסן ומידות מותאמות לגילאי 2-7 ב-51 שקלים. וזאת בנוסף למעילי גשם לנשים עם ריפוד פליס ב-63 שקלים.

 

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.