פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

 

I-OPTIC צילום עופר חג'יוב

בישראל כידוע השמש קופחת גם בסתיו, וגם בחורף. כך שאין להתפלא על כך שבימים אלה יוצאות יצרניות משקפי השמש עם קולקציות חדשות ועם קמפיינים חדשים לקידום המודעות לצורך להגן על העיניים מפני הקרינה.

I-OPTIC צילום עופר חג'יוב

כדי להעביר את מסר סכנת הקרינה לעיניים גם בחורף, ובכל מגזרים, יוצאת רשת I-OPTIC עם אחד ממסעות הפרסום הכי מקוריים בהם נתקלתי: מודעות של חובשי משקפיים שאינם דוגמנים ודוגמניות אלא יהודי חרדי עם זקן לבן ארוך, צעירה דתית עם כיסוי ראש אופנתי, ג'ינג'י מתולתל ומזוקן בסגנון ההיפסטרי, ערבי עם כאפיה, צעיר שחור עור, ועוד. ברשת אומרים שההחלטה על הצעד הזה נבעה מ"אמנת הגיוון בפרסום", כאשר כל אחת מהדמויות בקמפיין צולמה בנוף ובסביבה הטבעיים שלהן, והמטרה היא להציג את כור ההיתוך הישראלי.

קרויצברג קינדר

הרצון לקדם מכירות באמצעות מודעות מקוריות מאפיין גם את הפרסום של הקולקציה החדשה של מותג המשפקיים KREUZBERG KINDER (קרויצברג קינדר), שבין היתר מעסיק מעצבים ממילאנו. הסגנון של משקפי השמש האלה משלב מאופיין במסגרות עבות, עדשות גדולות (אובר סייז), הרבה שחור, אבל גם עדיין מסגרות דקות ושקופות כמו של "משקפי הטייסים".

GARRET LEIGHT בדיוק אופטיק

בחברת דיוק אופטיקס, המשווקת את המותג GARRETT LEIGHT המכוון לקהל צעיר, הטרנדים הבולטים בקיץ שימשיכו כנראה גם לחורף היו מבנה של עיני חתול, מסגרות המשלבות מתכת ופלסטיק בסולם צבעים עשיר, מוורוד, צהוב ולבן שנהב, עד כס, ואפור. אבל מי שרוצה ללכת על בטוח, יעדיף שחור במסגרת ובעדשות. אגב, הקליפונים המאפשרים להרכיב עדשות של משקפי שמש על משקפי ראייה, שבעבר היו נחלת המבוגרים בלבד, הם לפי דיוק אופטיקס פריט טרנדי שגם הצעירים אמצו.

אופטיקה עיניים צילום שי יחזקאל

גם בוטיק המשקפיים "אופטיקה עיניים" ממרום נווה ברמת גן, משיק קולקציה שיעדה קהל הפאשניסטיות, עם שילוב של מראה רטרו וצבעוניות מודרניסטית. בין היתר, מסגרת עבה וצהובה המתאימה במיוחד לבלונדיות.

וברשת ERROCA ראיתי משקפי סתיו-חורף של המותגים גס, קול ריי, אולטימייט, פרט-א-פורטה רייבן ועוד. קשה לשלוף מהמגוון סגנון שולט אחד, כי יש מסגרות קטנות, נמוכות, גבוהות, עם מסגרת וללא. ובכל זאת מבין הטרנדים הרבים בולטים מספר קווים מנחים:

אירוקה

אובר סייז. מסגרות ענקיות מלבניות, אובליות ועגולות המתאימות במיוחד למי שרוצה להדגיש את העיניים ומתייחס למשקפיים כחלק מהאמירה האופנתית שלו.

מתכות. מסגרות בגווני ברונזה, זהב, כסף ושחור, עגולות, מלבניות עם גשר אחד או גשר כפול. זה מתאים למי שרוצה מראה קליל ולא מתאמץ. יותר שמרני הוא המראה של מסגרת המשלבת שחור ומתכת. נצנצים והצבע הוורוד. מסגרות מנצנצות ולפעמים צבועות בוורוד עדין, למי שרוצה לראות את החיים דרך משקפיים ורודים…

ובקולקציית המותג GUESS שמשווקת אירוקה, יש משקפי שמש עם מוטיב שרשרת על המוטות, בהשראת רצועות שעונים עתיקים, עדשות בטכניקת נצנוץ מיוחדת, והדפסים בולטים כולל לוגו המשולש של המותג על מוט המשקפיים בחיתוך מיוחד או בשיבוץ אבנים.

GUESS ברשת אירוקה צילום ערן תורג'מן

הערה לסיום: עד סוף אוקטובר משקפי ראייה עם עדשות דקות אינדקס 1.6 עולים באירוקה 29 שקלים וזוג שני נמכר בהנחה של 50%. משקפי מולטי פוקל עולים במבצע 999 שקלים וגם כאן זוג שני נמכר בהנחה של 50% עד סוף אוקטובר.

I-OPTIC צילום עופר חג'יוב

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.