פורסם by & קטגוריה אופנה, טיפוח.

"אש בג'ונגל" או "קדחת ג'ונגל", (™Jungle Fever) הוא התרגום החופשי לעברית של הכינוי שנתנה NV-PRO לסדרת צבעי שיער חדשים המבוססת על פריצת דרך טכנולוגית. מדובר בטכנולוגיית מיקרוכרומטרון כימולומיניסצנטי (C-M-Ct)™ המועשרת בשמן דקלים לקבלת צבעים בוהקים וזוהרים במיוחד. הניסויים הוכיחו שפיגמנטים מסוג "מיקרוכרומטרון" מצליחים לחדור אל סיב השערה, להתחבר ולהתמזג היטב עם סיביה, להחזיק זמן רב יותר מאשר בעבר, וגם לשמור על האינטנסיביות והברק שלהם בלי לפגוע במבנה סיב השערה. המזעור של חלקיקי הצבע מייתר את הצורך לפתוח וכך גם לפצוע, את קרנית השערה כדי להחדיר את הצבע, כפי שנדרש בעבר, וגרם לא פעם לייבוש שיער או להתפצלות הקצוות. הפעם, טכנולוגיית המיקרו מצליחה לצבוע היטב, בלי לפצוע.

 

סדרת הצבעים החדשה המשווקת על ידי חברת ג'ויה GUNGLE FEVER

סדרת הצבעים החדשה המשווקת על ידי חברת ג'ויה GUNGLE FEVER

 

הסדרה החדשה כוללת 127 גוונים מחולקים לתת קבוצות כמו "בהירים מחוזקים", "שוקולד", "קפה", "מהגוני" ועוד. יש גם 5 גוונים בסיסיים מחוזקים לכיסוי שיער אפור ושיער שיבה.

אשר לתוספת שמן הדקלים, הוא מוכר כעשיר בנוגדי חמצון וויטמינים ולכן מזין ומוסיף לחות לסיבים תוך כדי תהליך צביעת השיער, ומעניק גם הגנה מפני רדיקלים חופשיים וזיהום סביבתי. הסדרה החדשה היא נטולת פרבנים, SLS ועופרת, ומשווקת על ידי חבת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ. ניתן להשיגה רק במספרות מורשות ™Jungle Fever ברחבי הארץ.

שיער מטופח וצבוע היטב, נענה בקלות לכל תספורת ותסרוקת. את אחת התסרוקות המעניינות בהן נתקלתי באחרונה ראיתי בצילום משבוע אופנת אביב-קיץ 2016 בניו יורק בתצוגה של פולה תומסון, בעיצובו של אנטוניו קוראל קאלרו- מעצבה האומנותי והבינלאומי של חברת Moroccanoil.

תסרוקת בעיצובו של אנטוניו קוראל קאלרו- מעצבה האומנותי והבינלאומי של חברת Moroccanoil

תסרוקת בעיצובו של אנטוניו קוראל קאלרו- מעצבה האומנותי והבינלאומי של חברת Moroccanoil

 

 

המעצב הסביר שאת ההשראה לתסרוקת קיבל מהקווים הישרים של הבגדים שנראו על המסלול ומרעיון המעגליות של היקום. אחרי שמרח שמן טיפולי של מורוקנאויל על השיער הלח של הדוגמנית והחליקו בפן, יצר שביל עמוק בצד מעל הגבה השמאלית שלה, בעזרת מסרק. ואז התיז ספריי עיצוב על כל השיער והחליק בעזרת מחליק עד שהתקבל שיער חלק לכל אורכו.

בשלב הזה נמשכה קבוצת שיער קטנה בעובי של 3 ס"מ מצדו השמאלי של הראש אל מאחורי העורף בצד הימני, למעין קוקו קטן בעזרת גומי אלסטי וסיכות.

קבוצת שיער נוספת בעובי של 3 ס"מ נמשכה מצדו הימני של הראש ונקבעה גם כן בעזרת סיכות, כך שהחלק השמאלי שנמשך לאחור יהיה מעל לשיער הפזור שנותר משוחרר וההחלק הימני יהיה מתחתיו. מסובך? לאו דווקא. והתוצאה המצולמת תוכיח.

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.