פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, בית, הנעלה, כלי בית, ריהוט.

בין מהומות השחורים בבלטימור למחאות יוצאי אתיופיה בירושלים ותל אביב, כמעט לא נעים ואולי לא פוליטיקלי קורקט להצהיר שלבן זה יפה, אבל מצד שני עונת החתונות וחג השבועות נותנים בכל זאת לגיטימציה לומר גלויות שאין על הלבן. הצבע משדר טוהר, ניקיון, ובעיקר חגיגיות. ומי שאוהב אותו, יכול להיות מוקף בלבן מכותלי ביתו, דרך כלי האוכל שלו ועד בגדיו ותכשיטיו.

כורסה ברשת נגב

קארה דיזיין

אין שום בעיה למצוא עיצובים לבנים בכל אשר נפנה. אריחי אמבט צבעוניים או מאוירים, שהיו הטרנד השולט במשך שנים, מפנים את מקומם, לפי רשת חנויות 'נגב', לצבע הלבן. הנתון המדהים שנרשם באחרונה ב'נגב' הוא שלמעלה מ-70% מחיפויי הקיר שנמכרו השנה הם לבנים. גם בתחום האמבטיות והכיורים חזרו מרבית הישראלים (95%!) מצבעי קרם, ללבן.

" גס"

" גס"

 

ויקטוריה יוסל, מנהלת מחלקת העיצוב ב"ורדינון" מסבירה שטקסטיל לבן, במגבות, מפות, וילונות וכו', מעניק אשליה ויזואלית של מרחב, גובה ואור גם לדירות קטנות, ולכן חוזרים אליהם. מסכימה איתה ריקי כהן, מנהלת תחום כלי הבית ב'נעמן' המדווחת שאפילו אלה שקונים כלי אוכל בגוונים חזקים ואופנתיים, מקפידים לשלב אותם תמיד עם כלים לבנים שיוסיפו אלגנטיות לשולחן.

 

הום סנטר. כלי הגשה מפורצלן

הום סנטר

 

רהיטים לבנים הם כמעט טאבו, במיוחד בבתים עם ילדים וחיות מחמד, אלא שמעצבי  KARE DESIGN- מרכז יבוא ברחוב בן גוריון ברמת גן, האוהב לכנות את עצמו "בית משוגעים לעיצוב", אמרו לי שכורסה לבנה תוכל להעניק מראה נקי ומודרני לכל חלל. כלי אוכל לבנים יש הרי ללא סוף אבל לפי ההתרשמות שלי מהקולקציה החדשה של הום סנטר, כלים לבנים עם עיטור פרחוני בשוליהם הם המתאימים ביותר לאווירת חג על השולחן.

 

חולצת כפתורים ברשת סאקס.  צילום יניב אדרי

רשת סאקס. צילום יניב אדרי

 

הכי טבעי ובטוח, למי שחוששת לבלוט יותר מדי עם שמלה צחורה, זה ללבוש חולצת אריג לבנה חלקה. בעבר לא היה קל למצוא אחת כזו. במיוחד מכופתרת ועם שרוולים, ואילו בימים אלה, אולי שוב הודות לחג המתקרב, ממש לא בעיה. ברשת הבוטיקים SACK'S  למשל, לצד שמלות מקסי, שמלות גופיה וגלביות לבנות, יש גם חולצות מכופתרות חלקות ארוכות שרוולים. כך גם ברשת מאוזנר, שבחזית החולצות הלבנות שלה רקומה תחרה לבנה. או רשת גולברי המציעה חולצה לבנה ללא כפתורים עם מפתח וי וסביבו תחרה לבנה שמדגימה איילת זורר.

 אריסטו שמט. צילום גורן ליובונציץ

אריסטו שמט. צילום גורן ליובונציץ

 

גם חולצת כפתורים לבנה עם שוליים בעיטור כחול, יכולה להיראות חגיגית ומהודרת, כפי שמוכיחה הדוגמנית הוותיקה שלי גפני עם חולצה של אריסטו שמט.

בכל מקרה תמיד חולצות אריג לבנות חלקות עולות יותר מאשר חולצות טי לבנות (הטווח נע בין 249 ל-849 שקלים).

גליתה. צילום שי פרנקו

גליתה. צילום שי פרנקו

 

אתם הקצרים בזמן או בסבלנות? תוכלו לרכוש שמלות לבנות עדינות בלי לזוז מהכיסא מול המחשב, באתר האופנה Sneak Peek בטווח של  119-199 שקלים. לפרטים נוספים: www.SneakPeek.co.il.

אתר sneak&pick. צילום ליאור קסון

אתר SneakPeek. צילום ליאור קסון

 

 

שמלת גופיה עדינה משתי שכבות, אטומה ועליה שקופה, ניתן להשיג גם ברשת אפרתה של אפרת זיתן.

שמלה לבנה קצרה עם שרוולי תחרה לבנים, שמצאה חן בעיני במיוחד, היא זו הכלולה בקולקציית הקיץ החדשה של GALITA המציעה גם ווסט לבן שקוף למחצה מעוטר ברקמות לבנות וסיומת פרנזים ושמלות תחרה רומנטיות בסיומת פפלום מתרחבת.

 

רשת גלי. צילום מנחם עוז

רשת גלי. צילום מנחם עוז

 

אופציה "בטוחה" להופיע בלבן בעזרת הנשים בחג, הם כמובן סנדלים לבנים. אין מותג המוותר עליהם. סנדל לבן מעניין ברשת גלי, מתוך קולקציית קיץ 2015, משלב רצועות עם מראה של נעל סירה. עוד ברשת סניקרס לבנים מרשת או מתחרה, סנדל עם סוליית טרקטור לבנה, נעלי בובה לבנות עם חיתוכי לייזר ונעלי בובה מתקפלות עם תיק לבן תואם. המחירים נוחים ומתחילים בכמאה שקלים.

 

 רשת צ'רלס וקית

רשת צ'רלס וקית

 

 

בקולקציה החדשה של GUESS משך את תשומת לבי סנדל רצועות על עקב שעם גבוה ונוח, ולצעירות אמיצות הייתי מציעה סנדל לבן של המותג הבינלאומי CHARLES & KEITH עם חלק עליון העוטף את השוק וסגור בשרוך וחלק תחתון עם עקב דקיק וגבוה. ללא ספק גונב את ההצגה בכל הופעה. גם צנועות וסולידיות יכולות למצוא ברשת הזו את מבוקשן, כמו הארנק הלבן שמחבקת הדוגמנית של CHARLES & KEITH הלובשת בגד צחור ארוך שרוולים.  ברשת אלדו מצאתי גם תיק לבן דמוי קופסה רקום פנינים שאין כלה, נראה לי, שתעמוד בפניו.

 

קיווי. צילום רייצל קליימן

קיווי. צילום רייצל קליימן

 שילב. צילום גני לוי

שילב. צילום גני לוי

 

 

אחרונים מתוקים הם הילדים בלבן. המבחר עבורם אין סופי כמעט, ובחרתי שני מותגים מתוך עשרות: פעוטה הלובשת שמלת סינר לבנה נטולת שרוולים של רשת האופנה לילדים KIWI, מבד אוורירי, החל מכ-60 שקלים, וסרפן תינוקות לבן עם רקמת פרחים אדומים של שילב, החל מכ-90 שקלים.

 

"מקופלת"

"מקופלת"

 

ובסוף בסוף איך אפשר בלי זר לבן שהוא חלק מחגיגות שבועות בגנים ובכיתות הנמוכות? אפשר לשזור אותו בבית מפרחי נייר או פרחי גינה, ואפשר לרכוש זר פרחי משי של המותג "מקופלת", עם שיבוץ אבנים נוצצות או סרטי תחרה ב-79 שקלים באתר: www.mekupelet.co.il.

 

רשת צ'רלס וקית

 צ'רלס וקית

 

 

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.