פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, הנעלה.

אחת העובדות המפליאות ביותר בתחום האופנה – תחום הנשלט על ידי טרנדים מתחלפים לבקרים, היא הפופולאריות הנצחית של הג'ינס הוא הדנים בשמו השני.

גאפ. ג'ינס גם לתינוקות

גאפ. ג'ינס גם לתינוקות

על הג'ינס מתברר, לא שולטת החוקיות המקובלת בתחום הלבוש. בחורף הוא מגיע בצורתו המקורית, עבה ועמיד, כשכל עשור מוסיפים או גורעים ממנו אלמנטים שונים (ג'ינס עם קרעים, ג'ינס עם ניטים, ג'ינס עם רקמות, ג'ינס עם שטיפות בהירות וכו'). בקיץ הוא מיוצר בגרסה דקה, לפעמים אפילו מבד טריקו.

קליגולה. ג'ינס גם בסנדלים

קליגולה. ג'ינס גם בסנדלים

בעבר הג'ינס היה שייך למלתחה הגברית. לפני כחמישים שנה נכסו אותו גם הנשים. בימינו הוא מופיע אפילו בבגדי תינוקות. ג'ינס מקנה אופי טרנדי לתיקים וסנדלים, לסרטי שיער וריפודים (יש גם כורסאות בצבע ג'ינס), ובקיץ 2016 נוכחותו בולטת לא פחות מאשר בכל עונה אחרת. הוכחה מובהקת ללגיטימציה שקיבל הג'ינס גם כשמדובר באופנה עילית, הן שמלות הג'ינס של חגית טסה.

חגית טסה. ג'ינס גם בבגדי מעצבים. צילום איתן טל

חגית טסה. ג'ינס גם בבגדי מעצבים. צילום איתן טל

הג'ינס הוא הכי מסקרן כשמדובר בפעוטות. למשל במותג Gap במחלקת הילודים, עם קולקציה בשם "מיסטר מן וליטל מיס", הכוללת בגדי גוף, מכנסי סריג ושמיכות מכותנה רכה בצבע דנים, לצד מכנסיים מג'ינס משופשף אבל דק שעבר ריכוך ושמלות ג'ינס זעירות ורקומות.

 שילב. ג'ינס גם כארגונית למיטת ילודים. צילום דני

שילב. ג'ינס גם כארגונית למיטת ילודים. צילום דני

לשילב יש מבחר גדול של בגדי ילדים וגם חיתולים במותג ג'ינסי. ולמותגים לורה סוויסרה (כ-80 שקלים ברשת "מוצצים"), ושילב יש גם שמיכות לתינוקות מטריקו רך בצבע ג'ינס.

 קסטרו. ג'ינס ילדים דק לקיץ.צילום שי יחזקאל

קסטרו. ג'ינס ילדים דק לקיץ.צילום שי יחזקאל

ג'ינס ילדים ופעוטות לעונת הקיץ תמצאו בקדס קידס, קסטרו, גולף, ואמריקן איגל. בקולקציית הילדים של ZARA צבע הדנים הוא שחקן מרכזי, לדברי הרשת, כמחווה לשנות ה-90, והוא מופיע גם בסניקרס ותיקים לצד שמלות (מכ-60 עד כ-150 שקלים), וחצאיות (מכ-70 עד כ-110 שקלים).

ML. ג'ינס גם בשמלות במידות גדולות. צילום אריאל בלק

ML. ג'ינס גם בשמלות במידות גדולות. צילום אריאל בלק

ג'ינס נחשב מאז ומעולם בד "מרזה" המצליח להקטין ויזואלית ולעתים גם פיזית, נפחים ומידות. כך גם מוצגת קולקציית הג'ינס החדשה של רשת ML, המיועדת לנשים מלאות. מדובר בשמלות ג'ינס בגזרות ואורכים שונים (החל מכ-200 שקלים), חולצות וטוניקות מג'ינס, חצאיות מקסי וחצאיות עפרון מג'ינס (החל מכ-150 שקלים), ג'ינס במרקם טנסל, וגם סקיני ג'ינס המכיל לייקרה, ואפילו מכנסי טרנינג לאימוני ספורט וכושר מבד ג'ינס, לצד מכנסי ג'ינס בתת מותג j&j בגזרה ה"אוספת" את הגוף עד כדי הורדה של מידה אחת לפחות.

קדס קידס. ג'ינס תינוקות רקום

קדס קידס. ג'ינס תינוקות רקום

אינה סוקולובסקי ועינת אירלנדר, המעצבות הראשיות של ML – מציעות לבדוק שיש בג'ינס הנרכש 2%-4% לייקרה ולא יותר, עם חתך בתפר הצד המוזז מעט קדימה- כי כך נוצר מראה צר יותר המאריך ויזואלית את הצללית. הן מוסיפות שכדאי גם לקנות מכנסי ג'ינס עם גומי במותן וללא כיסים קדמיים המוסיפים נפח.

גולף קידס. ג'ינס גם בשמלות לפעוטות. צילום דנה קרן

גולף קידס. ג'ינס גם בשמלות לפעוטות. צילום דנה קרן

בעוד רשת למידות גדולות, "עונות" (ONOT), מציעה המעצבת טובית סגל-גרובר קולקציית סריג-ג'ינס, שהפרזנטורית היא מגישת הרדיו והשחקנית עדי שילון. המבחר כולל טוניקות וחולצות (כ-60 עד כ-300 שקלים), שמלות (כ-130 עד כ-340 שקלים), סרפנים, מכנסי ברמודה ומכנסיים רחבים בשטיפות שונות של דנים בהיר עד כהה. גם ברשת ג'אמפ יש שמלות ג'ינס (כ-120 עד כ-350 שקלים), וחצאיות ג'ינס (כ-100 עד כ-260 שקלים), מבד דנים דק לצד מכנסיים בכל האורכים בעיצובים המסתירים את נקודות החולשה בגוף.

עונות. עוד מותג ג'ינס למידות גדולות. צילום איתן טל

עונות. עוד מותג ג'ינס למידות גדולות. מדגימה עדי שילון. צילום איתן טל

מכנסי הג'ינס של רשת פוקס כוללים לצד כל גווני הכחול-תכלת, גם שחור ולבן, עד לשטיפות בהירות מיוחדות במראה "שלג" (SNOW). מרבית הדגמים משלבים קרעים, טרנד שממשיך להוביל גם העונה, והפריט המרכזי של הקיץ הם המכנסונים- שורטס ג'ינס. לאלה יש בפוקס כ-12 דגמים שונים, החל מכ-60 שקלים. לגברים יש בפוקס חולצות טי וחולצות ג'ינס בצבע אינדיגו, מכנסי פרנץ' טרי דמויי ג'ינס ועוד פרטים רבים השואבים השראה מטכניקת הצביעה של האינדיגו.

פוקס. ג'ינס לכל המינים והגילאים. צילום יריב פיין וגיא כושי

פוקס. ג'ינס לכל המינים והגילאים. צילום יריב פיין וגיא כושי

דיזל הוא מותג "ג'ינסי" מובהק שמפתיע הקיץ עם שמלות, ז'קטים ותיקים המורכבים מטלאי ג'ינס גיאומטריים בשלל גווני אינדיגו שעברו תהליך הלבנה. וגם סניקרס, סופר סקיני עם קרעים עדינים מלאכת יד, גלגול החלק התחתון כלפי מעלה, מעין חפתים, מכנסי ריצה מגי'נס קל במיוחד לגברים, מבד דנים מולבן עם טןלאים באזור הברכיים, ועוד.

 דיזל. טלאים של ג'ינס בחולצות ותיקים. צילום ג'ובאני גאליו

דיזל. טלאים של ג'ינס בחולצות ותיקים. צילום ג'ובאני גאליו

ומי שרוצה גם לנעול בקיץ הזה ג'ינס, ימצא סנדלי עקב מבד ג'ינס ברשת קליגולה ומבחר מגוון לגברים ונשים של סניקרס, כפכפים וסנדלים (כולל סנדלי עקב וסנדלי פלטפורמה), ברשת סקופ (כ-100 עד כ-300 שקלים)

 אמריקן איגל. ג'ינס גם בשמלות קיץ קלות לגילאי בית ספר

אמריקן איגל. ג'ינס גם בשמלות קיץ קלות לגילאי בית ספר

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.