פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, בית, חגים, קוסמטיקה, תבשילים ועוגות.

 רויאלטי 300 שקלים צילום מנחם רייס

רויאלטי 300 שקלים צילום מנחם רייס

יום האהבה, יום האם, שיהיה אפילו יום האב, יום הבעל ויום החבר, לא משנה איך תקראו לתאריך שגם לגביו יש בלבול כי יש הסבורים שמדובר ב-9 בפברואר ואחרים הנשבעים שזהו ה-14 בפברואר, תמיד הכוונה בעצם לנשים, כשהבעל והילדים, החברים והמאהבים, אמורים לצ'פר אותן במתנות, רצוי בצורת לב.

 תומס סאבו צמיד. החל מ-165 שקלים.

תומס סאבו צמיד. החל מ-165 שקלים

ועם כל הכבוד למאמצי הפוליטיקלי קורקט להפוך את התאריך הזה ליום המשפחה, השוביניזם מבצבץ מהתפרים, כי מדוע כל עיצובי הלב גם מיועדים לנשים וגם צבועים בגוונים "נשיים" של אדום וורוד? ואיפה מתנות האהבה לגברים? איפה האבות ברשימת המתנות ל"יום המשפחה"? כל מה שמצאתי אחרי חיפושים זה כיסוי לאיפון ועליו תזכורות לגברים להביא מתנה לאשה שבחייהם. לא נמצאה מתנה מקבילה של תזכורת לנשים להביא שי לבן זוגן.

כיסוי לאיפון עם תזכורת לגבר. רשת הלד

כיסוי לאיפון עם תזכורת לגבר. רשת הלד

אז יצאנו לחפש לבבות. מסתבר שזו משימה לא קשה. כל בתי העסק והחנויות הצטיידו בהם. כשיש הזדמנות למכור, כולם נענים. ואין תירוץ לבעלי תקציב מצומצם. מתנות הלב מגיעות בכל הגדלים ובכל המחירים, משקלים בודדים ועד השמים הם הגבול.

 אריחי קית' הרינג ברשת אלוני

אריחי קית' הרינג ברשת אלוני

נגע ללבי הניסיון של חברת אלוני לשוות לאירוע ניחוח כלל משפחתי ולהציע לקשט את הבית באריחים שיש עליהם איור של זוג מחזיק בלב גדול, עבודה של אמן הרחוב והפופ המפורסם קית' הרינג (HARING KEITH). אלא שגם במקרה הזה, הלב צבוע באדום, לא בדיוק מתנה לאבי השבט. האריחים נמכרים ביחידות בודדות והקטן שבהם עולה 48 שקלים.

הלבשה תחתונה אינטימה צילום אודי דגן

הלבשה תחתונה אינטימה צילום אודי דגן

כשמדובר בהלבשה תחתונה נושרות כמובן כל יומרות היוניסקס מיום האהבה, כמו שרואים במארז של רשת ההלבשה התחתונה "אינטימה" שיצא במהדורה מוגבלת באדום, ורוד וסגול ועליו לב גדול. בתוכו תחתון אדום מתחרה שגם הוא מעוטר בלב ועולה כ-60 שקלים.

הלבשה תחתונה ברשת אליס

הלבשה תחתונה ברשת אליס

שילובים של אדום ושחור ואריגים שקופים שבקושי מסתירים טפח, מאפיינים גם את קולקציית מתנות ההלבשה התחתונה של רשת אליס וחנות הדגל שלה בגן העיר בתל-אביב, שמציעה עד 16 בפברואר מבצע של 2+1.

 רינגים לעוגיות לב. עולם הבית

רינגים לעוגיות לב. עולם הבית

כשמדובר במטבח אפשר לטעון שהמתנות מיועדות לכל מי שעובד בו, וכידוע גברים מבשלים בימינו לא פחות מאשר נשים, לפחות כך זה בטלוויזיה ובתוכניות ריאליטי, אבל בואו לא ניתמם, רינגים לעוגיות בצורת לב ברשת עולם הבית, תבנית סיליקון לעוגיות לב ברשת פוקס הום, סלסלת קרושה בצורת לב של המותג נובל קולקשן, מביאים רק לנשים. גברים יראו בדבר כזה עלבון או פדיחה.

תבניות סיליקון. פוקס הום

תבניות סיליקון. פוקס הום

הוא הדין בפיג'מות עם איור לב של רשת H&O שהגיעו לחנויות לכבוד יום האהבה, ועולות כ-60 עד כ-100 שקלים. הפיג'מות צבועות כמובן באדום, ורוד וסגול, וכמה מהן גם בבז'. מופיעה עליהן הדמות הנשית בטי בופ, שנולדה הרבה לפני התנועה לשוויון האישה, כשנשים היו בעיקר עקרות בית.

כרית. TWO.M צילום יעל אמיר 49 שקלים

כרית. TWO.M צילום יעל אמיר 49 שקלים

ומי אם לא אישה תניח את הראש על כרית בצורת לב, כמו זו של סטודיו TWO.M, תרכיב משקפי שמש עם צורת לב על הידיות כמו של מותג "המשקיפה", או תאכל כריך בריאותי מחיטה מלאה מעל צלחת לב של פיפ סטודיו שעולה 178 שקלים.

גולברי 139 שקלים צילום יניב אדרי

גולברי 139 שקלים צילום יניב אדרי

כך גם כשמגיעים לטואלטיקה, אביזרים ותכשיטים: הכול לאישה. סבונים ומארזי לב אדום של רשת סבון, תליוני לב של גולברי (139 שקלים), ושל רויאלטי (300 שקלים), צמידים של תומס סאבו (החל מ-165 שקלים), וארנק של צ'רלס וקית' עם תבליטי לבבות.

רשת סבון צילום דן לב

מארז ליפ גלוס וקרם ידיים של רשת סבון. צילום דן לב

ומה נשאר לגבר? לקבל במתנה כיסוי לטלפון שיזכיר לו את תאריך יום האהבה, יום המשפחה, יום האם, יום נישואין, יום ההולדת של בת הזוג, יום הדייט הראשון וגו' כדי שראבאק לא ישכח להביא מתנת לב או לפחות זר פרחים (יש כיסויים כאלה ברשת הלד www.facebook.com/Held1993),

CHARLESַ KEITH

.  ארנק לבבות של CHARLESַ & KEITH

 

 

גברים יכולים גם להפשיל שרוולים ולהכין לזו שאהבה נפשם את הקינוח בצורת לב, אדום לפי מתכון של השף קונדיטור ארז עמוס ממכללת רימונים.

אז כך עושים:

חומרים:

3 חלמונים. חצי כוס סוכר. 7 גרם ג'לטין. 50 סמ"ק מים קרים מהברז. 250 סמ"ק שמנת מתוקה. כוס מחית תות שדה טרי. 2 טיפות צבע מאכל אדום טבעי.

ההכנה:

מחממים ומערבבים בקערה מעל סיר עם מים חמים את החלמונים והסוכר.

מוסיפים לג'לטין את המים הקרים וממיסים גם אותו בקערה קטנה מעל מים חמים.

מוסיפים לחלמונים את מחית התות, טיפות צבע המאכל והג'לטין המומס תוך בחישה מתמדת.

עכשיו מקציפים את השמנת המתוקה ומוסיפים לעיסת החלמונים ויוצקים אותה לתבנית סיליקון בצורת לב.

מקפיאים למשך יממה.

לפני ההגשה מוציאים את מוס הלב מהתבנית, מעבירים לכלי יפה ומעטרים בפרוסות תות שדה. אפשר גם לצפות בריבת תות ולהבריק את היצירה האדמדמה הזו בג'ל קר שמשווק בחנויות המתמחות בקונדיטוריה.

לב מוס לפי מתכון של מכללת רימונים. צילום עמל דכוואר

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.