פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

הבשורה הבולטת ביותר בלבוש התחתון של קיץ 2016 הוא הצבע הוורוד.

 פמינה. צילם דודי חסון

פמינה. צילם דודי חסון

אחרי שנים שבהן נזהרו המעצבים מלהציע תחתונים וחזיות ורודים אולי מסיבות של פוליטקלי קורקט (חשש מסטיגמה של ורוד זה בנות וכחול זה בנים, שלא יאשימו אותם בשוביניזם), ואולי מתוך מרד בהלבשה התחתונה של דור הסבתות שרובה ככולה הייתה בלבן וורוד.

ורוד בהיר כמעט לבן. פמינה

ורוד בהיר כמעט לבן. פמינה

בקיצור, השנה לא קיימת עוד הרתיעה מהצבע הנשי של ורוד עדין .

 פיקס. צילום עידו איז'ק

 FIX. צילום עידו איז'ק

מאפיין מרכזי נוסף בתחום, הוא מיעוט האיורים. במקום הדפסים של פרחים ומוטיבים גרפיים, ההלבשה התחתונה העכשווית, גם בכחול ואדום, לא רק בוורוד, היא בדרך כלל בצבע חלק אחד ומעוטרת בתחרה וקישוטים נוצצים.

דלתא ג'ינס. נינט טייב. צילום יריב פיין וגיא כושי

דלתא BLUE. נינט טייב. צילום יריב פיין וגיא כושי

את דגל הצבע הכחול נושאת בגאון דלתא בקולקציית שגם נקראת "כחול" (BLUE), והפרזנטורית שלה היא נינט טייב. מדובר בכותנה צבועה בכחול דנים בטכנולוגיה המאפשרת לצבע לא לדהות. העיצוב הוא בגזרות ישרות קווים, ליצירת המראה "הלא מתאמץ והמרושל". כך גם בהלבשה התחתונה של גברים וילדים, לא רק נשים.

לנשים, לצד חזיות ותחתונים בצבע דנים, יש גם מערכות פיג'מה, גופיות, עליוניות בסגנון בוהו שיק, מכנסי דייגים ומכנס טייץ בגזרה הגבוהה תומכת בטן מבד מחטב. קולקציית BLUE, אומרים בדלתא, שואבת את השראתה מאופנת ג’ינס היוניסקס, עם מראה מעט מחוספס, מרובה שטיפות וטיפולי בד שונים בטקסטורות ומרקמים שונים.

אמריקן איגל

AMERICAN EAGLE OUTFIRRETS

 

 

חזיות ותחתונים ורודים מציע המותג אליס, שחנות הדגל שלו שוכנת בקניון גן העיר בתל-אביב. לצד ורוד בהיר יש גווני פסטל רכים אחרים כמו אפרסק, תכלת, לימון וצבע גוף. אבל מי שמעדיפה צבעוניות חזקה תמצא סט בצבע טורקיז עם תחרה שחורה הכולל ארבעה פריטים: חזייה, תחתונים, בירית ועליונית תחרה.

 אליס. צילום אמיר יעל

אליס. צילום אמיר יעל

רשת INTIMA מודעת כמובן גם היא ללגיטימציה החדשה של ההלבשה התחתונה הוורודה, ולצד קולקציות בכחול רויאל, צהוב חלמון, אדום אלמוגים, כחול ים או לבן שמנת, מציעה גם ורוד עדין. המגוון העיצובי העשיר כולל תחתוני מיני, מכנסי פיג'מה מכותנה בהדפסי פרחים או בהשראת טפטים, סיומות תחרה, סטים של גופייה וקרדיגן, רקמות פרחים עם בירית תואמת, ועוד. האריגים הם ויסקוזה, כותנות אריג וסריג, תחרות קרושה, כותנה-פשתן, מודל.

אגב, בוורוד יש לאינטימה גם הדפסי פילים, בחלק מהפריטים יש פסי לורקס זהב וכסף דקים, חלקם מכותנה שחורה עם נקודות בצבע העור, מומלצת במיוחד גוזיית מחוך שחור מבד מיקרופייבר עם בטנה תומכת, ומי שאוהבת פרחים תמצא גם הדפסים של שושנים. החזיות עולות כמאה עד כשלוש מאות שקלים, התחתונים כשלושים לכ-70 שקלים.

אינטימה. צילום דניאל קמינסקי

אינטימה. צילום דניאל קמינסקי

אל הוורוד נגיע עוד באמצעות המותג FIX שבחר באיור של החד-קרן האגדי, כמוטיב המרכזי של קולקציית אביב קיץ 2016. כך שבמותג הזה, המיועד בעיקר לילדות ונערות, יש בכל זאת הדפסים: חד קרן, לבבות, גלידות וטקסטים הומוריסטיים. שלושה רמזים לגילאים אליהם הוא מכוון: מארז דמוי גביע גלידה ובתוכו פיג'מה. מארז דמוי סושי לשלושה גרביים. גופיית בייסיק בתוך פחית שתייה. הבדים הם כותנה, תחרה, ויסקוזה ומיקרו פייבר. הדגמים המובילים: אוברול, בוקסר קצר, חזיות מרופדות ללא עצם, ברלטים. טווח המחירים נע בין כ-50 לכ-130 שקלים.

 פמינה באדום

פמינה באדום

מי שמחפשת הלבשה תחתונה באדום עז תמצא פריטים אחדים, לא רבים, במותג פמינה ובמותג אמריקן איגל אאופיטרס (AMERICAN EAGLE OUTFITTERS) שבין היתר מציע מבצע של 4 תחתונים בכמאה שקלים.

חברת פמינה מצהירה על הבשורה הוורודה החדשה בקולקציה בשם "גברת בוורוד" (PINK LADY) החל מוורוד חזק ועד ורוד בהיר מאוד. הבדים הם סאטן ותחרת גיפיור. טווח המחירים של ה"גברת בוורוד" הוא 99-300 שקלים.

לצד הוורודים יש אדומים וכחולים. ולצד הסאטן והתחרה יש גם רשת ומיקרופייבר. החזיות משובצות באבני קריסטל וסרטי שיפון, והלבשת הבית היא בסגנון החלוקים של ימים עברו (נגליז'ה), ארוכים, מתנופפים, חצי שקופים, משיפון ותחרה.

בתצוגה שערכה פמינה להשקת קולקציית האביב והקיץ שלה, זכתה ההלבשה התחתונה לכותרות המבטאות את הסגנונות השונים: "פרחים קמלים", "אובססיה לכחול", "תחשות ספורטיביות" (עם חזיות ספורט בעלות רוכסן קדמי וכתפיות איקס רחבות בגב), "כפתורי רטרו" (עם מותן גבוהה ופתח רגל נמוך), "סיפור אהבה" (הלבשה תחתוינה באדום אש ואדום אלמוגים, חזיות מרופדות ופוש אפ), ו"בייסיק לנצח". בגימורים בולטות הכתפיות החלקות, חזיית טי שירט סרוגה, וריפוד ספייסר קל משקל. טווח המחירים: 99-199 שקלים.

ותמיד יהיה גם שחור. פמינה

ותמיד יהיה גם שחור. פמינה

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.