פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, הנעלה.

ישנם חורפים בהם בד הקטיפה כמעט לא מצוי במלתחה האופנתית, ואם רוצים לראות שמלות קטיפה צריך לחפש אותן בחנויות של בני ברק ומאה שערים בירושלים, כי החרדיות תמיד לובשות קטיפה בחתונות. אבל אפילו בחורף 2017, למרות שטרנד הקטיפה נראה בתצוגות בינלאומיות רבות, לא קל למצוא קטיפה ברשתות הגדולות בארץ.

H&O. צילום טל טרי

H&O. צילום טל טרי

הכוונה לא רק לשמלות. גם כובעים, נעליים, חגורות, וסרטי צוואר מקטיפה כלולים באופנה. אז מי שמחפשת קטיפה, ולא מגיעה לערים החרדיות, תמצא אותה ברשת H&O המשווקת כמה וכמה "שמות" גדולים. ניתן למצוא שם שמלות קטיפה של המותג Tag Woman בגזרות חופשיות, עם מרחק נכון בין הבד לגוף, היוצרות מראה לא מתאמץ. הגוונים: בורדו יין, שחור וירוק זית עמוק.

H&0. צילום טל טרי

H&0. צילום טל טרי

אחת הבולטות היא שמלה שחורה ארוכת שרוולים עם חזית רקומה המזכירה שמלות בדואיות, ויש גם שמלות עם סיומת וולן, שמלה מקטיפה בצבע בורדו עם צווארון גולף, ושמלה מקטיפה בירוק זית. הכי פופולרית היא שמלת קטיפה שחורה קטנה עם רוכסן בגב. החל מכ-100 שקלים.

רימרומנו. צילום סטודיו דוויז'ן

רימרומנו. צילום סטודיו דוויז'ן

למותג רימרומנו (RIMMAROMANO) יש שמלת קטיפה דרמטית שחורה באורך מקסי וחולצת קטיפה דרמטית עוד יותר באדום ארגמן מלכותי עם צווארון גבוה. ניתן למצוא ברחוב הברזל 5א בתיאום מראש.

שרית רביבו. צילום רוני וינברג

שגית רביבו. צילום רוני וינברג

שגית רביבו (אשתו של), עיצבה לחורף 2017 במותג שלה SAGA רבידי צוואר (צ'וקרס) תכשיט קריסטל שקוף ההופכים כל הופעה לחגיגית ומיוחדת..

שרית רביבו. צילום ירון וינברג

שגית רביבו. צילום רוני וינברג

והילית מור מציעה ברחוב שבזי בשכנות נווה צדק בתל אביב הפתעה בצורת נעליים מקטיפה סגולה עם מסמרי מתכת בחרטום.

הילית מור. שבזי תל אביב. צילום קית גלסמן

הילית מור. שבזי 47 תל אביב. צילום קית גלסמן

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.