פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

 

כמו תבלינים לתבשיל, אביזרים להופעה קובעים את הטעם ובעצם עושים את הבגד. מוסיפים לשמלה השחורה הקטנה תכשיט גדול ודומיננטי, נעל בצבע בולט, ארנק נכון, או כובע, ואפילו רק צעיף כרוך בנונשלנטיות על הצוואר, ואתם לבושות הכי נכון שאפשר. אספתי כמה דוגמאות של מותגים הנכונים לחורף 2015, כשתמונות עושות את עיקר העבודה.

אביזרים בצבעוניות וסגנון עדכניים ובמחירי נוחים. טופ טן צילום שי יחזקאל

אביזרים בצבעוניות וסגנון עדכניים ובמחירי נוחים. טופ טן צילום שי יחזקאל

 

ניקח למשל את הרשת המשלבת התחשבות בארנק המצומק שלנו, במחירים שגם תיכוניסטיות וסטודנטיות יכולות להרשות לעצמן, "טופ טן", ומודעות גבוהה לטרנדים העולמיים הנוכחיים בעולם האופנה. בחורף 2015 מכונה קולקציית האביזרים של הרשת הזו Cool & Color  עם דגש על צבעוניות עזה של צבעים בוהקים וזרחניים, כמו צהוב, טורקיז, ורוד, כחול רויאל וחרדל.  כשעוברים מסולם הצבעים לעיצוב, מבחינים, בעיקר בתיקים, בטכניקות של חיתוכי לייזר, ובשימוש בבדים מיוחדים וחומרים חדשים כגון סקובה וחומר דמוי עור מבריק. אשר לצעיפים, יש ביניהם ענקיים (צעיפי אובר- סייז),  בסריגה עבה וצעיפי לופ דמויי פרוות במגע קטיפתי. גם גרבי ברך הם השנה במעמד של אביזרים, ובטופ טן משווקים אותן בדוגמאות ז'קרד. בתחום הכובעים, הטרנד השולט הוא קסקט עם הדפסים ואמירות סלנג המקובלות בקרב הצעירים. ואיך אפשר בלי תכשיטים אבנים צבעוניות, אפוקסי ושילובי חוטים ובדים, שגם הם עולים עשרות שקלים בודדות.

מיה אינספיריישן. נטלי דדון בתכשיטים, כובע ובגדים של הרשת

מיה אינספיריישן. נטלי דדון בתכשיטים, כובע ובגדים של הרשת

 

סיפור אחר לגמרי משדרת רשת חנויות הבוטיק "מייה אינספיריישן", המתמחה באביזרי אופנה מקוריים (התכשיטים תוצרת הארץ מעשה ידי מעצבות הרשת, הבגדים מאיטליה), עם אג'נדה מיוחדת: להציע תחת קורת גג אחת כל מה שיכול ליצור מראה טוטאלי פורץ דרך בהשראות אקלקטיות שנאספו מתרבויות שונות.

נטלי דדון בהופעה מעוצבת וטוטאלית של  מייה אינספיריישן

נטלי דדון בהופעה מעוצבת וטוטאלית של מייה אינספיריישן

 

אבל יש מכנה משותף אחד בינה לבין הרשת שהצגתי קודם: גם היא חותרת לאפשר לכל אחת, גם אם תקציבה מוגבל, להשיג פריטים אופנתיים במחירים סבירים.

מיה אינספיריישן. עיצובים מקוריים מכף רגל ועד ראש כולל תכשיטים

מיה אינספיריישן. עיצובים מקוריים מכף רגל ועד ראש כולל תכשיטים

 

בין היתר ניתן למצוא ברשת של "מייה" נעליים תפורות ביד, בגדים רפויים ונוזליים, שניתן להסתיר בתועפות הבדים שלהם את כל עודפי משקל שצברנו, ועדיין להיראות מעודכנות ומשודרגות, תכשיטים מקוריים מצדף, עץ ממוחזר, עור, חוליות פלסטיק, דסקיות צבעוניות, תיקים בחיתוכים אלכסוניים, אבל כולם מצייתים לאותו סגנון שלא מדויק לקרוא לו אתני, אם כי הוא מזכיר את "מוסיקת העולם", ויש בו גם תעוזת קווים וגדלים, שמאפיינת את הפוסט מודרניות של המאה ה-21. את חנויות המותג ניתן למצוא בקניונים הגדולים של חיפה, קריית ביאליקן, גבעתיים, רחובות, ראשל"צ (קניון הזהב) ופתח תקווה (אבנת). וכדי להתעדכן יותר כדאי להיכנס לכתובתhttp://www.miainspiration.com /.

צעיפי ילדים כמו של המבוגרים. מינימי

צעיפי ילדים כמו של המבוגרים. מינימי

 

אביזרים יכולים לשדרג גם מראה של ילדים, והמעצבת עדי בקשי, בוגרת שנקר, לקחה על עצמה להוכיח זאת באמצעות ליין צעיפים מעוצבים לילדים הנושא את השם "מינימי" MiniMe)). מדובר בסגנון דומה לזה של צעיפי המבוגרות, אבל בבדים רכים של פלנל, כותנה, פליז וויסקוזה. חלקים או במשבצות סקוטיות, הדפס פרחוני, פסים ועוד.  כל צעיף נתפר במהדורה מוגבלת בטווח מחירים של 99-129 שקלים. מתאים לגילאי: 6- 12. ניתן להשיג בכתובת www.adibakshi.co.il, ובטלפון: 054-6573316.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.