פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

מחפשים תכשיט לנערת בת מצווה או כלת יום הולדת? אל תלכו על הכי יקר, אלא על הכי טרנדי. וזה נכון גם אם מקבלת המתנה היא עלמה בת ארבע. יש היום צמידים ותליונים בצורת ארנבונים, כלבלבים, דולפינים ודובי פנדה, לא מפלסטיק או אמייל זול, אלא בציפוי פלטינה, או זהב.

ג'ניפר לאב. תכשיטי הפעוטות של דידי רוקמן

ג'ניפר לאב. תכשיטי הפעוטות של דידי רוקמן

את תכשיטי הפעוטות המציאה סבתא שוויצרית בשם דידי רוקמן, ומי שמביאה אותם עכשיו לארץ היא רשת ג'ניפר לאב.

ג'ניפר לאב. תכשיטים בהשראת הנכדים

ג'ניפר לאב. תכשיטים בהשראת הנכדים

בניגוד להשערה אפשרית, התכשיטים האלה לא מיועדים רק לתינוקות שנולדו עם כפית כסף בפה, כי מחיריהם נעים בין 140 ל-280 שקלים. אפשר למצוא במשביר לצרכן

ג'ניפר לאב. תליון רונלדו. צילום סטודיו קאשי

ג'ניפר לאב. תליון רונלדו. צילום סטודיו קאשי

נערות חוגגות ישמחו לקבל גם תכשיט מושתל מטבע, השייך גם הוא למותג חדש בישראל, Mi Moneda ("מטבע שלי" בספרדית). מה שמדבר ללב הצעירות זו העובדה שאפשר להחליף את המטבעות כאשר מתעייפים ורוצים מראה חדש. יש למותג אלפי מטבעות וכל אחת יכולה לעצב לעצמה תכשיט לפי טעמה האישי. באחת המטבעות, שעוצבה עבור הזמרת ריהאנה, יש כיתוב שבתרגום חופשי אומר "כווני את עצמך להכי גבוה, לעבר הכוכבים והירח, אפילו אם תחטיאי".

MI MONADA. מטבעות להחלפה

MI MONADA. מטבעות להחלפה

גם המונדה (המטבע) שעוצבה לריהאנה מיובאת עכשיו לישראל. היא משובצת בתליון שבמרכזו מטבע כסף בציפוי זהב משובץ זרקונים לבנים. והשרשרת היא כסף טהור בציפוי זהב.אבל יש גם צמידי גומי או עור עם מטבע, ומטבעות חמסה, עין הרע, לבבות ועוד. על אחת מהן חרוט: "חיי את החיים שאת אוהבת, אהבי את החיים שאת חיה". בהחלט מה שתיכוניסטיות אוהבות לקרוא. המחירים נעים בין 54 שקלים, למטבע אחת, עד 800-1323 שקלים לתליונים וצמידים. המונדה של ריהאנה עולה 1600 שקלים. לעוד פרטים: www.mi-moneda.com

תומס סאבו. שרשרות וסמלים מתחלפים

תומס סאבו. שרשרות וסמלים מתחלפים

האופנה המודולרית בולטת גם בחנות הדגל בקניון עזריאלי תל אביב של המותג תומס סאבו. צמידי כסף, חלקם בציפוי זהב, ועליהם תולים מזלות, חמסות, סמלים מיסטיים וכל מה שמדבר אל דור הניו אייג'. אפשר לחרוט הקדשות אישיות, תאריכים ומסרים. יש תליונים של בעלי חיים זעירים, כמו פיל או לטאה, תליונים בכחול כהה, טורקיז, כסף, שחור ועוד. 90 שקלים (לצמיד חבל שמלפפים על פרק היד) עד 280 שקלים.

שלומית אופיר. ההשראה - מוסיקת רוק

שלומית אופיר. ההשראה – מוסיקת רוק

שם נוסף מותאם לאפשרויות של הכיס הצנוע שלנו הוא שלומית אופיר. בקולקציית החורף החדשה שלה ההשראה מגיעה מעולם הרוק המוזיקלי. יש לה תכשיטים מרצועות עור, אבנים וקריסטלים, חרוזי זכוכית, ניטים, פרנזים, וגם זהב וכסף, כשהצבע הדומיננטי, כיאה לסצנת הרוק, הוא שחור והשמות הם ג׳אגר, הנדריקס ומוריסון, וגם זיגי, בהשראת הדמות הבדיונית זיגי סטארדאסט של דיוויד בואי. יש תכשיטים הנראים כמו זכוכיות מנותצות או תספורת מוהיקן, ועגילים חובקים ומטפסים במעלה תנוך אוזן. 80-290 שקלים,

רוני נמדר. "פחות זה יותר"

רוני נמדר. "פחות זה יותר"

רוני נמדר מעצבת תכשיטים יקרים יותר, אבל גם היא מתכתבת עם הטרנדים המדברים ללב הצעירים. במקרה הזה, המינימליזם. הסיסמה המובילה אותה היא: "פחות זה יותר". למשל חישוקי צמידים דקיקים, משובצים סביב סביב ביהלומים. אחד כזה, אומרת נמדר, מספיק כדי לכבוש תשומת הלב. התכשיטים מוצגים בשואו רום שלה בבנייני הבורסה ברמת גן. פרטים נוספים גם באתר: www.roni-n.com .

BLOOM. ראש היהלומים של הטבעת ניתן להחלפה בהברגה קלה

BLOOM. ראש היהלומים של הטבעת ניתן להחלפה בהברגה קלה

אפילו המותג BLOOM, מרמת גן, מתמחה בתכשיטים למי שיכולים להרשות לעצמם זהב 18 קראט, יהלומים, אבני חן ופנינים, הולך על הטרנד המודולרי עם טבעת המורכבת מבסיס של חשוק זהב וראש יהלומים עגול מתפרק הניתן להחלפה על ידי הברגה והסרה סיבובית ידנית. אפשר לקנות ראשי יהלומים מוכנים או לעצב אותם בטעם אישי בהתאם למצב הרוח ולבגדים שלובשים. החל מ-10,000 שקלים לטבעת הזהב, והחל מ-12,000 שקלים לראש יהלומים משתנה.

רשת JACKI O צילום דודי חסון

רשת JACKI O צילום דודי חסון

הסיפור האחרון להיום שייך לרשת JACKIE O מקבוצת סיטי טיים המאגדת את תכשיטי PANDORA, שעוני ותכשיטי TOMMY HILFIGER, שעוני JUICY COUTURE, שעוני BULOVA תכשיטי DIAMONFIRE ועוד, שפתחה סניף חדש בדיזינגוף סנטר בת"א. התמקדתי בפנדורה, בין היתר הודות למחירים הנוחים של תכשיטיה (149-209 שקלים). את אופנת הגיוון והגמישות בענידה, תמצאו גם בקולקציה שלה. למשל עגילים צמודים בשילוב זירקונים שאפשר לענוד בשני אופנים שונים וכך לקבל שני מראות בזוג עגילים אחד. תליון מזכוכית קריסטל שקופה שבתוכו אפשר לשתול אלמנטים זעירים כמו לב מאמייל ורוד. או תכשיטים בעיצוב קלאסי אבל עם טוויסט מודרני כי הם עשויים מתכת חדשנית ורודה ועוד. בג'אקי או יש גם מותג בשם DIAMONDFIRE שהסיפור שלו הוא ידועניות מיתולוגיות כמו אודרי הפברן וסופיה לורן. בקולקציית אודרי התכשיטים עשויים פנינים משולבי זירקונים. בקולקציית דיאנה (כן הנסיכה הבריטית), תכשיטים באבני יקרות, זירקונים, בשלל צבעים כמו כחול ספיר, אדום וצהוב. ובקולקציית מרילין (מונרו כמובן), טבעות קוקטייל משובצות אבני זירקוניה.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.