פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, בית, השקות ופתיחות, כלי בית, עיצוב.

פתיחת סניפים חדשים, שיפוץ חלונות ראווה, השקות חגיגיות של קולקציות – כל אלה מתקיימים ביולי-אוגוסט 2017 כאילו לא חופש וחם והביל ואביך. והשקות. אז שלא יספרו לכם שרע או קשה כלכלית בישראל.

אורבניקה בצומת בילו. צילום עמית גרין

אורבניקה בצומת בילו. צילום עמית גרין

רשת האופנה אורבניקה למשל, פתחה בסוף יולי באירוע שמשך מאות רבות מתושבי רחובות והדרום, סניף שביעי ענק במתחם האאוטלט עופר בילו סנטר. בשתי קומות ענק בהן ניכרת היטב ההשקעה של 12 מיליון שקלים, רואים בכל פינה מסכי לד גדולי ממדים המקרינים קטעי וידאו ארט שצולמו במיוחד עבור החנות, מדרגות נעות, ומעברים רחבים בין מחלקות בגדי נשים, גברים וילדים, אביזרים (תיקים, כובעים), וקוסמטיקה.

אורבניקה בצומת בילו. שמלות ב-10 שקלים. צילום נעמי גוטקינד-גולן

אורבניקה בצומת בילו. שמלות ב-10 שקלים. צילום נעמי גוטקינד-גולן

בולטים באורבניקה מיוחד המחירים הנוחים. מצאתי שם אפילו שמלות בעשרה שקלים. טווח המחירים מתחיל בכ-2 שקלים, לא טעות, ומטפס עד כ-120. והמידות מטפסות עד אקסטרא-אקסטרא לארג'.

 

 

בליסימה.בילי לזר במשקפי שמש של לנווין. צילום נעמי גוטקינד-גולן

בליסימה. בילי לזר ממשפחת הבעלים מדגימה משקפי שמש של לנווין. צילום נעמי גוטקינד-גולן

דוגמה אחרת: הסניף של רשת "אופטיקה בליסימה" מול בניין הסינמטק בתל אביב. את חלון הראווה הסטנדרטי החליפו בקיר זכוכית שלם, עם נוף לרחוב התוסס, ועל המדפים אופנות עכשוויות בתחום משקפי השמש, שבעלת המקום, בילי לזר, מדגמנת בעצמה לבקשתי. גם הסניפים האחרים של הרשת המשפחתית הזו בקניון חונים-קונים בראשון לציון, בקניון בת ים וברחוב שמואל הנציב בנתניה, עברו שיפוץ.

בליסימה. בילי לזר במשקפי תום פורד בסניף המשופץ בתל אביב. צילום נעמי גוטקינד-גולן

בליסימה. בילי לזר במשקפי תום פורד בסניף המשופץ בתל אביב. צילום נעמי גוטקינד-גולן

שני מותגי הבית, 55polo ו replay69, הם קלי משקל, בעלי עיצוב מינימליסטי ועם עדשות פולארויד מקטבות ומסננות את קרני השמש. המחיר מתחיל ב-200 שקלים. ויש גם משקפיים יקרות ויוקרתיות של מעצבי על כמו פראדה, דיור, לנווין או תום פורד. רובם במראה סולידי. לא תמצאו שם למשל את העיצובים האקסטרווגנטיים של דולצ'ה וגבאנה. וכשתגיעו, אל תוותרו על קולקציה בשם פריק שואו, שהיא צעירה, צבעונית וכוללת כמה מאפיינים של המילה האחרונה באופנת משקפי השמש.

בליסימה. קולקציית פריק שואו

בליסימה. קולקציית פריק שואו

גם חברת נעמן היא כבר עם הפנים לסתיו ולראש השנה עם כלי הגשה, בישול וטיגון, ואביזרי מטבח. במרכז התצוגה היפיפה בראש העין ראיתי כמה חידושים ובראשם פטנט הכלים המתקפלים: קומקומים, סירים וקערות, שמחציתם מתכת ומחציתם סיליקון. כשלא משתמשים בהם, ניתן לדחוף את חלקי הסיליקון פנימה, וכך להקטין לחצי או לשליש את נפחם, דבר החוסך המון מקום בארונות המטבח.

נעמן. הסיר המתקפל. מימין במלוא הנפח. משמאל אחרי קיפול. צילום נעמי גוטקינד-גולן

נעמן. הסיר המתקפל. מימין במלוא הנפח. משמאל אחרי קיפול. צילום נעמי גוטקינד-גולן

עוד בולטים בתצוגה החדשה כלי בישול בגודל מיני, לרווקים וזוגות שילדיהם פרחו מהקן. וזוג מחבתות שטוחות שניתן לחבר זו מעל זו בציר. זה טוב למי שרוצה להצליח להפוך לצד השני חביתיות או פנקייקים גם אם אין לו כישורי אקרובטיקה וכשהוא מנסה להפוך חביתה בתנופה לאוויר, כמו השפים, היא בעיקר טסה לכיוון התקרה. כשלא צריך להפוך מטוגנים, אפשר להתיר את הזיווג ואז מקבלים 2 מחבתות.

נעמן. מחבת פטנט להיפוך קל של חביתות ופנקייקס. צילום נעמי גוטקינד-גולן

נעמן. מחבת פטנט להיפוך קל של חביתות ופנקייקס. צילום נעמי גוטקינד-גולן

יפים גם כלי קרמיקה בצבעי סוכריות, וצלחות בצביעה מדורגת, אבל הכי בולטים הכלים הנוסטלגיים, המזכירים את בית סבתא עם עיטור פרחוני ואת הסרוויסים של רוזנטל מימים עברו. התלהבתי גם ממערכת כלים עם איורים דמויי תחרה.

נעמן. נוסטלגיה במיטבה

נעמן. נוסטלגיה במיטבה. צילום נעמי גוטקינד-גולן

ומערכת בשם "דבורה" עם איורי דבורים להגשה של תפוח בדבש בראש השנה.

נעמן. מרכז תצוגה יפיפה בראש העין. צילום נעמי גוטקינד-גולן

נעמן. מרכז תצוגה יפיפה בראש העין. צילום נעמי גוטקינד-גולן

יואלה פטרון, מנהלת הנראות המסחרית בנעמן אומרת כי למרות הרצון לסגנונות חדשים, כשמגיעים לארוחות המסורתיות של שבתות וחגים, איכשהו אנחנו חוזרים לקלאסיקה – לכלי הגשה אלגנטיים, לבנים, עם איורי זהב, לגביעי יין מעוטרים ואפילו לסכו"ם זהב.

נעמן. כלים בצביעה מדורגת. צילום נעמי גוטקינד-גולן

נעמן. כלים בצביעה מדורגת. צילום נעמי גוטקינד-גולן

על החיים התוססים באנף כלי הבית תעיד גם פתיחת הסניף החדש בחולון של רשת סולתם, ה-22 שלה (סולתם הכפילה את מספר סניפיה פי שניים בחמש השנים האחרונות). סניף החדש מתאפיין בעיצוב חדשני המבוסס על חומרים בצורתם הגולמית – קורות עץ כבדות הנתלות מתקרת בטון חשופה, ארונות מתכת שחורה, מדפי עץ אורן, ריצוף במראה בטון, וצבעוניות של שחור, לבן אדום. בין כל אלה, הסירים, המחבתות ושאר כלי הבישול וההגשה, הסכו"ם וחפצי הנוי זוכים להבלטה מיוחדת.

סולתם. סניף חדש. צילום יח"צ

סולתם. סניף חדש. צילום יח"צ

גם רשת GOLBARY התרחבה ופתחה 3 סניפים חדשים בתל-אביב ובראשון לציון והשקיעה בסניפים הקיימים שלה מיליוני שקלים. באירוע השקת סניף הדגל החדש בקניון האופנה גינדי בתל אביב בלט עיצובו בגווני שחור ולבן וחומרים כמו נירוסטה ושיש, מראות כהות ומסכי לד. באותה הזדמנות הודגמו כמה מאפייני אופנת סתיו חורף 2017-2018 כמו צבעי שלכת, בורדו, כחול מעושן וסגול. בלייזרים מקטיפה, חולצות מכופתרות ושמלות בגזרה נקיה ועל זמנית, ולערב שמלות וחצאיות מבדים דמויי עור, חולצות פייטים ושמלות מקסי בשילוב תחרה וקטיפה ורקמת פנינים, נגיעות של כסף וזהב, חוטי לורקס וניטים.

גולברי. סניף חדש בקניון האופנה גינדי בתל אביב. צילום אלעד גוטמן

גולברי. סניף חדש בקניון האופנה גינדי בתל אביב. צילום אלעד גוטמן

אוהבות הדפסים פרחוניים ימצאו גם אותם כמו למשל בג'ינס עם רקמת פרחים, מעיל גשם עם פרחי ענק בשוליו, והדפסי פרחים וציפורים על ז'קטים, שמלות וחולצות. המחיר ההתחלתי של השמלות הוא כ-200 שקלים ושל הז'קטים, כ-260 שקלים.

גולברי. אופנת סתיו-חורף 2017-2016. צילום יח"צ

גולברי. אופנת סתיו-חורף 2017-2016. צילום יח"צ

נישאר במתחם קניון האופנה גינדי בתל אביב, כדי לספר על חנות אימפרס שקיימה השקה של קומטה (COMETE), מותג איטלקי לתכשיטי גברים, שמייבאת קבוצת רולטיים. אלעד לוי משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים אומר שהגברים הישראלים אוהבים צמידים ושרשראות ושהתכשיט הפופולרי ביותר בקרב גברים הוא צמיד היד. הקולקציה שהחברה שלו ייבאה עשויה מפלדת אל חלד ושיבוצים של קרמיקה, כסף, לטקס וסיבי פחמן. התכשיטים מצופים ברודיום, השומר על צבעם המקורי. טווח מחירי הצמידים הגבריים: 390-1490 שקלים.

קומטה. תכשיטי גברים בחנות אימפרס בקניון גינדי בתל אביב.צילום יח"צ

קומטה. תכשיטי גברים בחנות אימפרס בקניון גינדי בתל אביב.צילום יח"צ

ועוד השקה מושקעת ביותר – של חברת מדגל מבית פלסאון. השף ניר צוק הוזמן לאירוע וער שולחנות במבחר עשיר של גבינות, יוגורטים, מאפים מלוחים, צמחי תבלין, דגים, יינות, כל טוב הארץ, והעביר סדנה שכללה מרק דגים ושיטות להכנת הרינג, תאנים מקורמלות, קוקטייל קיץ עם קרח ועראק ועוד.

מדגל.ברזי iFlow צילום אורטל בן יוסף

מדגל.ברזי iFlow צילום אורטל בן יוסף

הסיבה לחגיגה: השקת ברזים אלקטרוניים ביתיים חדשים המכונים iFLOW. ברז ביתי כזה משלב לראשונה טכנולוגיה מכנית ואלקטרונית. חיישן פותח את זרם המים כאשר מקרבים את היד לברז, ללא מגע, והזרם נפסק גם כן ללא מגע אחרי שלוש דקות. יש שני מצבי זרימה, רגיל וספריי. וכך – גם באמצע בישול, כשצריך לשטוף את חומרי גלם, לא צריך לעשות הפסקה בעבודה, לשטוף ולנגב את הידיים, ואז לשטוף את הירק או הדג, אלא פשוט לקרב אותם לפיית הברז. לקראת שבת, ניתן לנתק את המנגנון האלקטרוני, והברז מופעל על ידי סיבוב ביד. אנשי מדגל הדגישו שלמרות החדשנות הטכנולוגית הברז ניתן להתקנה בקלות, גם למי שאיננו שרברב. המחיר: 3175 שקלים ויש 7 שנות אחריות.

מדגל. שולחנות ערוכים על ידי השף ניר צוק בסדנה לכבוד השקת ברזי iFlow צילום נעמי גוטקינד-גולן

מדגל. שולחנות ערוכים על ידי השף ניר צוק בסדנה לכבוד השקת ברזי iFlow צילום נעמי גוטקינד-גולן

תחום שהתנודות בו תמיד מהירות, פתיחות וסגירות וחוזר חלילה, הוא ההסעדה. אבל גם כאן מסתבר יש מי שלא רק מצליח להחזיק מעמד לאורך שנים, אלא גם ליזום פתיחת רשת שלמה חדשה.

יאיר מלכה, מבעלי קפה גרג, החליט לפתוח בימים אלה רשת מזון מהיר בשרית חדשה שכבר בשלב הראשון יהיו בה 8 סניפים ברחבי הארץ .ימכור בה בין היתר כריכים בשריים, סלטים, עופות בגריל וקינוחים במחירים כמו כריך שניצל או קציצות ביתיות ב-25 שקלים, כריך שאוורמה ב-30 שקלים, מנת צ'יפס ב-15 וקינוח מלבי פטל בעשרה שקלים. השם שנבחר לרשת: סטיישן סנדוויץ' קלאב.

כריך מלחם שאור עם קורנדביף ברשת הבשרית החדשה. צילום דן פרץ

כריך מלחם שאור עם קורנדביף ברשת הבשרית החדשה סטיישן סנדוויץ' קלאב. צילום דן פרץ

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.