פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

תרבות הצריכה הגלובאלית מנכסת, מעכלת ופולטת כל ערך חברתי, רגשי, אמנותי, אפילו דתי, בצורה של מוצר מסחרי. לשם כך מגויס מערך עתיר מיליארדים של תשדירים, פרסומות, מודעות, סרטונים, מבצעי מכירות, קמפיינים בתקשורת האינטרנטית, אפילו קולנוע. זה התחיל במאה שעברה כאשר יצרני הטבק דאגו שכל כוכב הוליוודי יצולם בסרטיו כשהוא מעשן, וכמעט בכל סדרת טלוויזיה אמריקנית שתו קוקה-קולה, ונמשך בצורה הכי כוחנית וחסרת בושה עד ימינו, כאשר אפילו התנועה לשחרור האישה הושחתה לכיוון מוצרי ה"גירלי פאואר" (מומלץ לצפות בסרט "הכוכב הוורוד" בערוץ 8).

שעון צמיד. אן קליין

שעון צמיד. אן קליין

 

גם יום האהבה הבינלאומי, במקור בעל משמעות דתית-נוצרית, שחל ב-14 בפברואר, ולימים בעל משמעות רגשית של אהבה זוגית, הפך ליום של מוצרים בצורת לב.

 אפודה נעמה בצלאל

אפודה נעמה בצלאל

 

 

הלב, שנחשב למקום משכן הרגשות במשך אלפי שנים ("לבבתיני אחותי כלה"), הוא היום עוד תירוץ לרכוש בטירוף חמדני מוצרים שכעבור שבוע או חודש מעוררים מבוכה בצורתם "הלבבית". וגם אם הם בעלי ערך עומד, נניח חותכני בצק בצורת לב, השימוש בהם מוגבל, ואחרי זמן לא רב קשה להבין למה בעצם השקענו בהם את כספנו. גם השנה, וגם בישראל, מגוון ה"לבבות" המוצעים למכירה עצום. אספתי כמה מאלה כדי להדגים את ממדי התופעה.

 גרבונים זוהרה 100 צילום ג'ני בארסט

גרבונים זוהרה 100 צילום ג'ני בארסט

 

נעמה בצלאל עיצבה אפודה שחורה ועליה תפזורת של לבבות אדומים. המותג ZOHARA, מציע שנקנה גרביוני לב בצבע עור טבעי, או בלבן, שחור, בורדו, כחול כהה וורוד פוקסיה עם הדפסי לב אדומים (100 שקלים).

 דלתא סט בכמאה צילום רוני ינקוביץ

דלתא סט בכמאה צילום רוני ינקוביץ

 

לבבות שחורים דווקא, פזורים על סט של חזייה ותחתונים של דלתא שעוצב במיוחד ליום האהבה, במחיר מבצע של כמאה שקלים לשניהם, בין ה-8 ל-14 בפברואר.

פיג'מה רשת "את"

ברשת "את" לובשת דוגמנית בוגרת מראה ילדותי בפיג'מה ורודה ועליה איור של חתולה שעל קודקודה פפיון ורוד בתוספת לב, והמצולמת גם מחזיקה בבלון בצורת לב. ורוד כמובן. המותג ליפסמייקר מוכר בפארמים שפתונים בטעם קוקה קולה ועם הלוגו של קוקה קולה, בתוך קופסה בצורת לב. תכשיטים ולבבות הם צמד חמד מאז ומעולם. וכך המותג הניו יורקי אן קליין, השיק לכבוד יום האהבה שעון תלוי על צמיד תליונים במחיר מבצע של 699 שקלים במקום 990. מעצבת התכשיטים ליטל קלמנסון עיצבה למותג LK עגילי לב בסגנון אוריינטאלי (343-66 שקלים), וברשת האופנה והאקססוריז TOPTEN יש צמיד בצורת לבבות צמודים במעגל, בציפוי זהב בכ-60 שקלים.

 מיכל נגרין  צילום אלכסנדר דודין

מיכל נגרין צילום אלכסנדר דודין

 

 

תליון הלב של מיכל נגרים עשוי משתי לבבות זה בתוך זה, מאבני קריסטל אדומות (99-249 שקלים), ועל תיק העור האדום של סכו-עור (890 שקלים), תלוי בשרשרת לב מתכת קטן מעשה סבכה (פיליגרין). יצרני המזון לא יוותרו כמובן על ההזדמנות שמזמן יום האהבה וכך שטראוס השיקה מילקי שבראשו תוספת של "נשיקות" מקצף קשיח בצורת לבבות קטנים.

רשת קונדיטוריות שמו. צילום ישראל אלפסה

רשת קונדיטוריות שמו. צילום ישראל אלפסה

 

רשת קונדיטוריית שמו אופה עוגות ועוגיות בצורת לב, עם ציפוי ורוד (19-29 שקלים) מאיר רוזנברג, השף של מלון רימונים גלי כנרת "נרתם למאמץ" ומציע טארט תותים בצורת לב וברשת פוקס הום יש חותכנים בצורת לב להכנת עוגיות לבביות בבית בכ-25 שקלים. יכולתי להמשיך כך עד אין סוף, אבל הפרינציפ מובן.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.