פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

הלגיטימציה למידות גדולות ממשיכה להתקיים כזרם חתרני קטן אבל עקשן, בשולי תרבות היופי העכשווית. עדיין לדוגמנות או לתארים בתחרויות יופי נבחרות הדקיקות (והגבוהות), אבל מדי פעם צצה קולקציה עתירת טרנדים עם דגמים המטפסים עד מידה 50.

אפרודיטה. גם מידות גדולות הן באופנה

אפרודיטה. גם מידות גדולות הן באופנה

מה שכן, גם הרצון הטוב להכיל את כל המידות ללא אפלייה, פעמים מגמגם. כך למשל הוזמנו מלכת היופי הישראלית לשנת 2026 וסגניתה, לאירוע ברשת אפרודיטה שהתקיים בסניף של קניון רמת אביב, בו הוצגה בין היתר הלבשה תחתונה לנשים מלאות וגדולות. מה לזוג הדקיקות והנאוות הללו, וללבנים הגדולים? לא עדיף היה לקשט את ההשקה בדוגמניות מלאות יותר, אפילו שהאירוע התקיים בחסות עיתון הנשים המקיים את תחרות מלכת היופי?

 אפרודיטה. פיג'מות ולבוש פנאי. צילום עדי אורני

אפרודיטה. פיג'מות ולבוש פנאי. צילום עדי אורני

מצד שני, יפה היה לראות שתחרה וצבעוניות עדכנית (כחול למשל), מאפיינים אופנתיים עכשוויים, יפם גם כשהחזייה ממש גדולה. וחוץ מזה, עצם הנוכחות של מלכות היופי במקום שבו משיקים גם בגדים "גדולים", מקנה להם פרסום חיובי. הרשת מציעה גם בגדי ים, בגדי פנאי ופיג'מות בגווני פסטל והדפסים של פרחי היביסקוס ועצי דקל, מותאמים לקיץ כמו חולצה קצרת שרוולים עם מכנסי ברמודה או מכנסי 7/8 חלקם מבד ויסקוזה לייקרה, בשילוב תחרה וכמובן גם מכותנה.

 טליה. לא מסתירים מותניים ולא לובשים רק שחור. צילום יעל ונעמי צלמות

טליה. לא מסתירים מותניים ולא לובשים רק שחור. צילום יעל ונעמי צלמות

להפתעה אחרת אחראי המותג "טליה" עם קולקציית הבלרינות. נשים "גדולות" צפויות הרי להתלבש בבגדים המטשטשים מותניים (טליה בלעז), אבל טלי שרף- חזן, בעלת בית האופנה "טליה" בבית טפר בתל אביב, חושבת שחצאיות טול יכולות להיראות טוב גם על מי שלובשת מידה 50. היא גם לא מפלה בין דקיקות למלאות, וכך ניתן למצוא אצלה בגדי גוף וחצאיות טול ממידה 38 ועד מידה 50. ולא רק בשחור ולבן, אלא בגווני מנטה, פודרה וורוד. לחצאיות האלה היא משלבת חולצת טי או עליונית עם פאייטים.

ML. קליל, נוח, אופנתי וגדול. צילם גיא זלצר

ML. קליל, נוח, אופנתי וגדול. צילם גיא זלצר

ברשת ml אמרה לי המעצבת שאחד הדברים המאתגרים ביותר לנשים במידות הגדולות, זה להרגיש ולהיראות קלילה ונינוחה בלי לוותר על הופעה מטופחת. זו מטרת היעד שלה בעיצוב קולקציית הקיץ המתחילה במידה 42 ומטפסת עד מידה 56. השמלות הארוכות הצבעוניות שהיא עיצבה (החל מ-200 שקלים), מוכיחות שהמטרה הושגה. הן עשויות מבדים אווריריים וקלים, בצבעוניות מגוונת. לצידן גם טוניקות וחצאיות, וחולצות בהדפסי פרחים.

הגרה. גזרה נוחה ועדכנות אופנתית, עד מידה 50. צילום גיא זלצר

הגרה. גזרה נוחה ועדכנות אופנתית, עד מידה 54. צילום גיא זלצר

לרשימת הרשתות המתחשבות במידות גדולות, שייכת גם רשת האופנה "הגרה", המציעה בקולקציית הקיץ והחופשה שלה בגדים המטפסים עד מידה 54. הבדים עשויים בדרך כלל מחומרים טבעיים, פשתן וכותנה, טנסל וקרפ, רשתות ותחרות. חלק מהבגדים מעוטר בחיתוכי לייזר, חלקם בפסים ונקודות. שרוולי עטלף וגזרות נשפכות ורחוקות מהגוף, וגם גלביות במראה אתני, ושמלות רכות מבדי שיפון בשילוב תחרה ודנטל. טווח המחירים: 59-499 שקלים. טווח המידות: 38-54.

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.