פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

אחרי כמה שנים די שחונות, זכינו לחורף שהוא מספיק קר וגשום כדי להתעטף במעיל מרופד, לפני שיוצאים מהבית. והדגש הוא על המילה מרופד. השנה רוב המעילים עשויים מחומרים קלים, במראה מרופד.

מעילים. תמנון. צילום אלון ראובני

תמנון. צילום אלון ראובני

את מעילי רשת תמנון ניתן להשיג במחירים נוחים באופן מרשים ומפתיע (כ-120 עד כ-170 שקלים). הם גם מאובזרים בטרנדים עכשוויים כמו אורך עד הברכיים, ניילון עם תיפורים לפעמים במילוי פוך, צבעים מונוכרומיים של בורדו וירוק כהה, כחול וסגול חציל וגזרת טרנצ'.

????????????????????????????????????

תמנון. ניילון במראה שמיכת פוך. ושימו לב לצבעים

מעילי פוך וצמר עולים ברשת גולברי החל מ-300 שקלים במבצע התקף על מעילי פרומו בלבד, עד סוף נובמבר או עד גמר המלאי.

מעילים. גולברי. צילום יניב אדרי 2

איילת זורר במעיל גולברי. צילום יניב אדרי

מותג האופנה מפינלנד נפפירי (NAPAPIJRI בפינית – חוג הקוטב הצפוני), שפתח לראשונה בישראל חנויות דגל במתחם שרונה בתל אביב ובקניון ארנה בהרצליה (השלישית תיפתח בטיילת הרודס באילת), מציע מעילי גשם ושטח, לגברים, נשים וילדים, עם ברדסים והדפסים, בסגנון סקי, הנראים טוב גם על מדרכות העיר. בין היתר משום שבניגוד לבגדי הסקי המקובלים בעלי הצבעים המבריקים, אלה מיוצרים בגוונים מעושנים וכהים הדומים לפריטי לבוש עירוני רגילים.

נפפירי. צילום עדי גלעד

נפפירי. צילום עדי גלעד

לנפפירי יש גם מעילי צמר בצבעי הסוואה בגווני ירוק ואפור כהה, עם בטנה בצבע שחור. הבגדים מצטיינים באיכות גבוהה, בדים רכים, הדפסים משובצים זעירים, ושילובי יוקרה של קשמיר, עור וסריג עם ניילון. המחירים בהתאם גבוהים: מעילי עור ב-2500 עד 5000 שקלים ומעילים אחרים ב-699 עד 2500 שקלים.

נפפירי. גם לילדים קטנים. צילום נ. גולן

נפפירי. גם לילדים קטנים. צילום נ. גולן

נישאר לרגע בתחום מעילי היוקרה גם בקולקציה של מעצב העל הניו יורקי וינס קמוטו. מעילי הנשים של קמוטו הם סוג של רטרו מודרני בצבעים ובגזרות. טלאי עור זמש, עיטורי פרווה, אבזמי מתכת מוזהבים, החל במעיל במראה ז'קט מבד מרופד, עד מעיל צמר עבה עם שתי שורות כפתורים, בשחור ואפור. המחירים: 590-990 שקלים. להשיג בחנויות של רשת אמפוריום.

וינס קמוטו ברשת אמפוריום. שימו לב לרכיסה הכפולה. צילם טל טרי

וינס קמוטו ברשת אמפוריום. שימו לב לרכיסה הכפולה. צילם טל טרי

 קולקציית המעילים של רשת גולף כוללת לצד מעילי הטרנץ' הקלאסיים, מעילי פרקה, מעילי טוויד וכן מעילי פוך באורכים שונים. יש גם מעילים גדולים במראה כפרי, כאילו עשויים בתפירה ביתית עם תיק-תקים במקום כפתורים שכאילו נלקחו קופסת התפירה של סבתא, לצד מעילים אלגנטיים עירוניים.

גולף. צילום יריב פיין וגיא כושי

גולף. צילום יריב פיין וגיא כושי

דגמי מפתח של גולף: מעילז'קט, גזרת רגלן ושרוול 3.4, רכיסה כפולה, מעיל קצר מצמר בוקלה בגזרת חלוק, מעיל מעטפת הנכרך סביב המותן ללא רכיסה ומעיל צבאי עם בטנת דמוי כבשים נשלפת שמודגש במיוחד כשלובשים אותו עם בגדי שיפון ותחרה המאפיינים את החורף. 299-699 שקלים.

מעילים. ג'אמפ. צילום אודי דגן

ג'אמפ. צילום אודי דגן

 מגוון הכולל כמעט את כל הטרנדים העולמיים, הודות למעצבת מיכל הויברגר, מצאתי בקולקציית מעילי החורף של רשת ג'אמפ: סגנון שנות ה-70 במעילי מעטפת שהחזירו אותנו אל צלליות הוויקטוריאניות, מראה הגראנג' של שנות ה-80 עם בדי ריפוד, ג'קארד, פייטים וחוטים מתכתיים, מראה בלקני, גוונים של בורדו, ועוד. טווח המחירים: כ-100 עד כ-600 שקלים. המידות: 38-48.

מעילים. נאוטיקה. צילום שרון ויינברג

נאוטיקה. צילום שרון ויינברג

 

מהמותג נאוטיקה, שפרסומו הראשון בא לו הודות למעילים, ניתן ללמוד שהטרנד הבולט העונה הוא השילוב בין בדי סריג, ניילון פוך ואריג, במעילים וסטים וז'קטים. אבל יש לנאוטיקה גם מעילי צמר ומעילי רוח בצבעים מטאליים שניתנים להידוק לגזרה באמצעות שרוכים ורוכסנים. החל מ-599 שקלים למעיל.

מעילים. אליאן סטולרו. צילום מרינה מוסקוביץ כריס

אליאן סטולרו. צילום מרינה מוסקוביץ כריס

כאשר עוברים ממעילי הרשתות הגדולות אל אלה של מעצבות אופנה מקומיות, בוטיקים או רשתות המוכתבות על ידי טעם הבעלים, המראה משתנה. כך למשל מעצבת אופנת העילית, אליאן סטולרו, שהמעיל הססגוני שלה יגזול את תשומת הלב מכל מעיל אחר בסביבה, במרקם בד דמוי חלת דבש או רשת. מעיליה עולים 3200 עד 4600 שקלים, וניתן להזמין אצלה בתפירה אישית.

מעילים. אייס קיוב צילום עידו לביא

אייס קיוב צילום עידו לביא

ברשת ICE CUBE המעילים משיקים לכל סגנונות האופנה העולמית, בוהו שיק, שנות ה-70, גיאומטריה בשחור לבן, נגיעות ויקטוריאניות, משבצות, פרווה מלאכותית, דפוסי חיות צבעוניים, המראה הגברינשי וטרנדים נוספים, כולל מעילי צמר קלאסיים גזורים היטב, ז'קטים מדמוי עור וזמש עם תיפורים, מעילי טרנץ' עם טוויסט בדמות דפוס עיגולים בשחור לבן (ראו בתמונה), או מעיל גדל מידות (אובר סייז), מפרווה מלאכותית בצבעי פירות יער. 399-899 שקלים.

 ברשקה. צבע זית ורכיסה כפולה

ברשקה. צבע זית ורכיסה כפולה

מעיל צמר ארוך בהשראה צבאית ברשת ברשקה (Bershka), עשוי צמר ופוליאסטר בגוון ירוק זית, עם שתי שורות כפתורים וסיומת זהב. מרשים ומחמם. 349 שקלים.

 הגרה צילום אלון שפרנסקי

הגרה צילום אלון שפרנסקי

ארוך וירוק הוא גם המעיל של רשת הגרה שמדגמנת יעל גולדמן. להגרה יש בין היתר מעילי סריג ארוכים וחגורות קשירה להדגשת המותן. המעילים עולים ברשת הזו 249-695 שקלים.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.