פורסם by & קטגוריה אופנה, איפור ובישום.

 

על טעם ועל ריח יש להתווכח, במיוחד על ריח, ובמיוחד אחרי שירדו כבר גשמי היורה. קשה להתחרות בניחוח המשכר של אדמה מאובקת שגשם ראשון הרטיב אותה. מי שהריח, יודע. גם בושם מבוקבק מריח על העור בימים גשומים אחרת מאשר בימים רותחים. לכן, מי שהצטייד בבשמים לקראת ראש השנה וחגי תשרי, שכזכור הטמפרטורות בהם המריאו לשחקים, טוב יעשה אם יצטייד מחדש בבשמים המיוחדים לסתיו. אני לא שותפה לגלי ההתלהבות מהמחירים הזולים של בשמים בערבי חגים. נכון שלעומת מאות השקלים שעולה בקבוקון ריח איכותי בימים רגילים, מפתה מאוד לשלם רק 99 שקלים באחד המבצעים, אבל אם לא נאהב את הריח גם בחורף, ונזנח את הבקבוקון על מדף צדדי, מה הרווחנו?

הגשתי לאפי כמה בשמים חדשים המשווקים כניחוחות סתיו, כדי להתרשם מהטרנדים העכשוויים. ויש טרנדים אופנתיים גם בבשמים.

מריחים סתיו אייזנברג דיוטי פרי ריצ'רדסון

לחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בשדה התעופה בן גוריון, הגיעו בלעדית 15 סוגי בשמים של המותג אייזנברג פריז. בבשמי הגברים מריחים בעיקר תבלינים: ברגמוט, הל, אניס, מנטה, ג'ינג'ר. ובבשמי הנשים לצד מרכיבים צפויים כמו פרחי יסמין וורד, יש הפתעה: טבק. אם אסור לעשן אותו, לפחות נריח אותו. עד 10 באוקטובר פעל בשדה התעופה בלוד גם מתחם מיוחד של אייזנברג שבו חולקו דוגמיות חינם.

מריחים סתיו ל'אוקסיטן

אירוסים מטוסקנה שנשתלו בשדות העיירה גראס בדרום צרפת, בירת תעשיית הבשמים העולמית, הם הבסיס לבושם הסתווי של רשת L'OCCITANE. חדי האף ירגישו במרכיבים נוספים כמו פירות הדר ואפרסק, ילנג ילנג וארז. בבקבוק רואים את אפקט המראה: השתקפות של זר פרחי האירוס דרך זכוכית כפולה שצבועה כחול. באותו ריח יש גם קרם רחצה, סבון מוצק, תחליב גוף וקרם ידיים.

ALWAYS RED של אליזבת ארדן ששמו נובע מריחו הכולל תפוז אדום, שזיף אדום וענבר אדום והוא נתון בבקבוק עם גוונים של אדום ושחור מייצג את עולם הבישום של ניו יורק.

מריחים סתיו אליזבת ארדן

קעקועים הפכו לחלק לגיטימי של ההופעה המערבית עד כי המותג הספרדי דל פוזו השיק בושם בשם "הלואין טאטו" בגרסה לנשים וגרסה לגברים עם בקבוק עליו חרוטים איורים המאפיינים קעקועים כמו גולגלות.

מריחים בושם דל פוזו

לדברי החברה הקעקוע מסמל את העובדה שהבושם לא רק נמרח על העור אלא חודר בחריטה לתוך הגוף ולתוך הנשמה. בבושם לגבר מרגישים תבלינים כמו הל, פלפל שחור וג'ינג'ר, ובבושם לאישה יש ריחות שושנה, פינה קולדה ואגסים.

הבושם של בריטני ספירס

 INTIMATE EDITION, הבושם של בריטני ספירס

 

40 מיליון עוקבים יש לזמרת זוכת האמי בריטני ספירס, מה שמסביר את העובדה שהיא חתמה על חוזה הפצת בושם בסכום של מיליארד דולר. אז מה מאפיין את הריח שהיא מפיצה, הנקרא fantasy BRITNEY SPEARSTM Intimate Edition,? ריח מתוק של ליצ'י, סיגליות, נגיעות לימון ויסמין. והכי פיקנטי – ריח של סוכר חום. גם הבקבוק לא נראה כמו מארזי בשמים אופייניים. הוא לבן ויש לו צווארון ורוד וזהוב עם קריסטלים ורודים.

 

לפני עשרים שנה השיק מעצב העל קנזו סדרת בשמים שנקראה "המים של קנזו", והשם הזה נשאר עד היום, כאשר השנה נוספה המילה "אינטנסיבי" (LEAU KENZO INTENSE). בגרסה הנשית לאינטנסיביות אחראים תפוח אדום, פרח האדמונית ופרח הלוטוס, ובגרסה הגברית יש ריח בזיליקום ולימון ליים.

מריחים סתיו קנזו

הוא בושם חדש נוסף של קנזו ומורגשים בו פרחי תפוז, ריח פרלינים, ואפילו המשקה האלכוהולי בורבון. הבקבוק מקומר באדום עמוק עם פס זהב לאורכו ואיור של פרג. FLOWER BY KENZO L'ELIXIR

מריחים סתיו קנזו 2

 

עוד מעצב על פריזאי, ג'יבנשי קורא לבושם שלו Dahlia Divin (פרח הדליה האלוהי), וגם הוא שילב בו ריח של תפוז אדום ("תפוז דם"), שכנראה הפך לטרנד אופנתי בתחום הבישום, בנוסף לאפרסק, ויסמין ורוד. וכמובן כמו ברוב הבשמים האיכותיים, יש מושק ואלמוג. הפרזנטורית של הבושם היא אלישייה קיין, זמרת, כותבת, מפיקה מוזיקלית ושחקנית שזכתה ב 15 פרסי גרמי, מכרה למעלה מ-30 מיליון תקליטים והתפרסמה בתרומתה למלחמה באיידס.

מריחים סתיו ג'יבנשי

ואסיים בבושם גברים חדש של סלבטורה פרגאמו: Acqua Essenziale Colonia, עם ריח בולט של ברגמוט (אחד מפירות ההדר), פרחי תפוז, לבנדר ונגיעות מרירות של מרווה, וזרעי טונקה.

מריחים סתיו פרגאמו

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.