פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, הנעלה.

דצמבר הוא באופן מסורתי חודש שבו מתמלאות חנויות האופנה והאביזרים בשמלות פייטים, ארנקי ערב זהובים, נעלי כסף וקישוטי שיער נוצצים. הסיבה הרשמית היא מסיבות סוף השנה האזרחית,

קנדל וקיילי ג'נר. המשביר לצרכן

גם מי שלוח השנה העברי ולא הלועזי, מכתיב את מועדיה, יכולה לנצל את השפע הלא רגיל הזה, כי מדובר בהרבה קולקציות קפסולה מצומצמות, כדי להצטייד במלתחה חגיגיות לקראת השמחות המשפחתיות של החורף. בטבת ושבט מתקיימות כידוע מאות חתונות ברחבי הארץ.

ברשקה

הכלל החשוב שצריך לשנן לפני שמתכננים הופעה נוצצת הוא שלא מגזימים. די בפריט או מקסימום שניים, בגווני זהב וכסף. למשל תיק המעטפת הזהוב של המותג KENDALL&KYLIE ברשת המשביר לצרכן. יש שם סדרה שלמה של תיקי משפחת קרדשיאן, אבל הזהוב מושך את העין במיוחד. טווח המחיר של הקולקציה הזו נע בין כ-350 לכ-700 שקלים.

גולברי צילום טל טרי

למי שמעדיפה את צבע הכסף, יש תיק כסוף בקולקציית החורף של רשת גולברי.

נ

ניין ווסט  צילום נטע אלעד

כהשלמה לארנק הזהוב, אפשר לנעול את נעלי הזהב בסגנון מגפונים של מותג הנעליים הבינלאומי ניין ווסט, שהמראה שלהם מתכתב עם אופנת שנות ה-70. המחירים נעים בין כ-250 לאלף שקלים. אגב, גברים שמעיזים, יכולים למצוא נעליים חצאיות כסופות בבית המלאכה של דיוויד ששון ברחוב מוהליבר בתל אביב

דיוויד ששון צילום נעמי גוטקינד-גולן

לבעלות גזרה דקיקה מחמיאה מאוד שמלת פייטים צמודה, ויש כזו במותג פול את בר המכוסה נצנצים תכולים,

פול אנד בר

 

בגולברי – השמלה הצמודה מכוסה בנצנצים כסופים, בקסטרו – מכוסה כולה פייטים כסופים על קטיפה שחורה.

גולברי צילום יניב אדרי                                                                                                      קסטרו צילום טל קרת 

שמלת נצנצים כסופים-אפורים פחות הדוקה עם מפתח צוואר וי ושרוולים המכסים את המרפק יש בקולקציה החורפית של רשת גולף וכאשר גזרה רחבה ממש מתאימה יותר, בבית האופנה הישראלי 'טליה' (מידות 38-50), יש שמלות רחבות מבד כסף חלק, חצאיות מטאליות, חולצות פייטים, וגופיות בסיס כסופות וזהובות. שמלת פייטים כסופה רחבה יש גם ברשת חנויות Reserved במסגרת קולקציית קפסולה בלעדית שעוצבה בשיתוף פעולה עם מגזין VOGUE בריטניה.

RESERVED קולקציית ווג בריטניה  צילום אסף לוי

למעדיפות חצאית נוצצת, ראיתי חצאית פייטים מקסימה בקולקציית הערב של רשת ברשקה (טווח המחירים שם נע בין כ-30 ל-499 שקלים). עוד חצאית, ברשת סלקט, עשויה מחומר כסוף דמוי עור.

זארה צילום נעמי גוטקינד-גולן

מרשימה מאוד ברשת זארה חליפה של חצאית ומעיל מבד דקיק שכולו פייטים כסופים. ניתן לראות אותה במלוא הדרה בחנות של המותג במדרחוב ממילא בירושלים.
אפשר להסתפק בעיטורים מצומצמים של פייטים כסופים על עליונית שחורה, כמו בעיצובים של גל שנפלד למותג Mews

MEWS צילום יולי טייטלר

כדי שהילדים המלווים אותנו לאירועי השמחות המשפחתיות ייראו גם הם מעודכנים, אפשר להלביש אותם בווסט המרופד הכסוף של סולוג.

סולוג צילום טל טרי

עד סוף דצמבר ניתן לקנות בסולוג שניים במחיר של אחד.

הוניגמן  צילום דניאל אליסטר

ולבסוף בהוניגמן יש חצאית כסופה לבנות ותיק כסוף מבריק הנלבש באלכסון.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.