פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, הנעלה.

עונת המסיבות הגדולות מתחילה בחנוכה אבל נמשכת עד כניסת השנה האזרחית החדשה: עשרות מסיבות שכמעט חובה להגיע אליהן בשמלות, ארנקים ונעליים מכוסי נצנצים. אפילו הלק והאיפור זוהרים. העלאת ניצוצות, לא נוסח הקבלה, יותר בסגנון הסיטרא אחרא.

בלמיין ו-H&M. צילום הנס מוריץ

בלמיין ו-H&M. צילום הנס מוריץ

אופנת חורף 2016 מדגישה צבעים כהים ועמומים של אפור ובורדו, כחול כהה וירוק כהה. אבל למסיבות סוף השנה מגיעים באנטי תזה: קריסטלים ורקמות זהב וכסף, פייטים ואבנים הלוכדים ביחד את אור הנרות והמנורות. מקבץ המותגים הנראה כאן יכול לאפשר לכל אחת למצוא את הנצנוץ המתאים לאישיותה. בין אקסטרווגנטי ובולט, לצנוע ומרמז.

תכשיט להשכרה. BLOOM. צילום דניאל פיין

תכשיט להשכרה. BLOOM. צילום דניאל פיין

הכי נוצצים כמובן הם התכשיטים. אבל מי יכולה להרשות לעצמה את סכומי העתק הנדרשים לרכישת יהלומים? אז הנה רעיון: מותג התכשיטים הבינלאומי BLOOM משיק שירות השכרת תכשיטים לערב אחד. רעיון שנלקח ממה שנהוג בהוליווד בקרב כוכבות קולנוע להופעה על השטיחים האדומים. כך אפשר לשכור ליממה תכשיטי זהב 18 קראט משובצים יהלומים, צמידים, טבעות, ענקים ושרשראות בהחל מ-800 שקלים המאפשרים הופעה של מיליון דולר. פרטים נוספים באתר: www.Bloom-Jewelry.com

עליונית מבריקה עם קפושון. לשעות הערב. ASUS

עליונית מבריקה עם קפושון. לשעות הערב. ASOS

דוגמה לסגנון צנוע  יותר היא עליונית הקפושון המרוכסנת והארוכה של חברת ASOS בפסי רוחב שחורים, ירוקים ואפורים נוצצים בסגנון מטאלי. פריטי המפתח של אסוס מושפעים בין היתר מ"מוזות הרוק" של שנות השבעים: בלונדי, מריאן פייתפול, סוזי סו וג'ואן ג'ט, ומהטיסה לחלל ועולמות המדע הבדיוני של שנות השישים בסרטים כמו בלייד ראנר ואודיסאה בחלל.

אתר לול פשן .צילום מיה שלום

אתר לול פשן. צילום מיה שלום

דוגמה נוספת לנצנוץ המתכתי היא שמלת הכתפיות הקצרה של אתר האופנה www.LOLFASHION.co.il המביא את הטרנדים החמים מלוס אנג'לס לישראל. ניתן למצוא בו מגוון של שמלות ערב נוצצות החל ממידות קטנות ועד למידות גדולות.

שמלה מתכתית נוצצת.טופשופ

שמלה מתכתית נוצצת. טופשופ

שמלה מתכתית נטולת שרוולים עם צווארון גבוה מציגה גם הדוגמנית של רשת האופנה הבריטית TOPSHOP המוסיפה ז'קט דמוי פרווה סינטטית כחולה כהה. אחד ממאפייני רשת טופשופ: קולקציות ייעודיות לנשים נמוכות ובעלות מבנה גוף קטן, וקולקציות ייעודיות לנשים גבוהות ולנשים בהריון.

בלמיין ו-H&M. צילום הנס מוריץ

בלמיין ו-H&M. צילום הנס מוריץ

קולקציה נוצצת במיוחד נוצרה ברשת H&M בשיתוף פעולה עם אוליבייה רוסטאן, המנהל הקריאטיבי של בית בלמיין: כפתורי זהב על ז'קט קטיפה, שמלת חרוזים עם רוכסן זהב בגבה, רקמות אבנים עם שוליים של חבל זהב, עליונית בירוק נוצץ, אפילו מגפוני ערב זהובים. כל פריט כזה מבטיח ללובשת אותו להפוך בקלות למלכת הנשף.

נחצאית זהובה וחולצה מנצנצת. קאלה. צילום אסיה

חצאית זהובה וחולצה מנצנצת. קאלה. צילום אסיה

ברק של זהב ברשת הוניגמן מוסיף ז'קט קצר סגור מלפנים ברוכסן, והגרסה של המותג ורשת האופנה "קאלה" לבגדי מסיבה נוצצים הן חצאיות באורך ברך בזהב ושחור בוהק, שמלות מבדי קטיפה עם שילובי פייטים, רקמות ואבנים.  והצבעוניות: מתכת, ירוק בקבוק, שחור וכחול עז לצד צבעים רכים של בז' ולבן.

קנדיס קופר ברשת אוריג'ינלס. צילום קמילה סימון

קנדיס קופר ברשת אוריג'ינלס. צילום קמילה סימון

 

אפשר לשלב את הניצוצות בהופעה גם בצורה מאופקת. למשל באמצעות נעליים. כאלה הן הנעליים הגבוהות של קנדיס קופר ברשת אוריג'ינלס, או הנעליים הגבוהות הזהובות של נמרוד.

תיק זהוב של המותג כיסים. צילום גורן ליובוניציץ

תיק זהוב של המותג כיסים. צילום גורן ליובוניציץ

רשת כיסים מוסיפה לאלמנט הזהב הנוצץ תיק-סל זהוב, מותג הלקים ANNY שולח בימים אלה לחנויות רשת המשביר לצרכן קולקציית נצנצים דמויי קונפטי בשישה צבעים, כולל אפור כסוף, אבל גם ורוד וסגול וכחול וברשת סקארה ניתן למצוא לק מתכתי בפחות מחמישה שקלים.

איפור נוצץ. יוסי ביטון. צילום שרית מור

איפור נוצץ. יוסי ביטון. צילום שרית מור

לק נצנצים. ANNY

לק נצנצים. ANNY

המראה מחייב גם פנים בגוונים מתכתיים ומנצנצים כפי שמדגים אמן האיפור יוסי ביטון עם שפתון בגווני עור מוכספים וצלליות דרמטיות כשהתוצאה היא מראה קפוא עוצר נשימה

זהוב ספורטיבי. נעלי נמרוד

זהוב ספורטיבי. נעלי נמרוד

הזהב והכסף מתחרים על הבכורה בטרנד הנוצץ הזה. בבוטיק המותגים ל'איטליה, המתמחה בפרטי ביגוד, הנעלה ואביזרים של מעצבי על כמו רוברטו קוואלי, טום פורד, מוסקינו וולנטינו, יכולות חובבות השמלות הזהובות למצוא מבחר גדול של סגנונות, עם ובלי שרוולים, בגזרות צמודות או רחוקות מהגוף, בנוסף לצבעוניות המתכתית של כסף. אם השמות הגדולים מעוררים חשש שהמחירים הם בשמים, מיידעים אותי שהם מתחילים ב-500 שקלים אם כי הם מטפסים עד 3500 שקלים.

שמלת זהב של תום פורד בבוטיק ל'איטליה. צילום: רם ירון

שמלת זהב של תום פורד בבוטיק ל'איטליה. צילום: רם ירון

ובחזרה אל הכסף: שילוב מרתק בין הנצנוץ הכסוף לסגנון כאילו יומי או ספורטיבי מציע המותג יונייטד ניוד: מגפיים ונעלי שרוכים גבוהות, שלא מקשרים בדרך כלל עם שמלות נשף או לבוש חתונות. שימו לב גם לעקב המקורי של המגף.

מגף כסוף עם עקב לבן מיוחד של יונייטד ניוד. צילום שקל

מגף כסוף עם עקב לבן מיוחד של יונייטד ניוד. צילום שקל

 

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.