פורסם by & קטגוריה אופנה, שיער ותסרוקות.

חידושים מרתקים מתרחשים בתחום השיער הנשי בתקופה האחרונה, כמו למשל פאות נשים מהשיער שלהן עצמן, או תוספות המודבקות בדבק חדשני שמחזיק מעמד במקלחות, בבריכות, בגשם ובפעילות ספורטיבית אינטנסיבית. ויש אמפולות בנוסחה המעוררת שיער עייף וצבע שיער הנשטף בו ביום בחפיפה (רעיון לא רק לפורים אלא לשמחות משפחתיות למשל, כשרוצים להופיע כבלונדית או ג'ינג'ית לערב אחד).

"חיה ברנפמן תוספות שיער" קריית המדע בירושלים. חיה ואחיותיה, מי היה מאמין שאלה פאות. צילום זוהר שטרית

אתחיל בפאה מהשיער העצמי. זה יכול להיות כהכנה לטיפולי כימותרפיה שגורמים לנשירת שיער אינטנסיבית. או להבדיל כלה בעלת מחלפות עבותות ומרשימות, שנאלצת להיפרד מהן עם נישואיה ובכל זאת רוצה שהם יישארו שלה. במתחם שנפתח בקריית המדע בירושלים, ושמו "חיה ברנפמן תוספות שיער", מאפשרות ברנפמן, ושלוש אחיותיה רבקי קליגר, בוכי כהן ובוכי שטיינברג את השירות הזה. הן גם מציעות לבעלות שיער דליל להכין פאה משיערן כשהוא שזור בתוספות כדי לקבל מראה מלא יותר.
מספרת חיה ברנפמן: "פנתה אלי אישה עם בקשה לפאה שתהיה כמה שיותר דומה לשיער שלה, עם אותו גוון, נפח, סוג שיער, אורך, היא ממש התעקשה על משהו זהה. עלה לי רעיון לעשות לה פאה מהשיער שלה עצמה והיא לא הפסיקה לומר כמה קלענו בול. הבנתי שיש פה צורך אמתי".
יש לה סיפורים רבים נוספים. על נשים שבוכות כאשר קוצצים את שערן, כאלה שלא מסוגלות להביט בעצמן במראה ללא השיער, ומישהי שחזרה הביתה עם פאה ובעלה שאל למה לא עשתה פאה כפי שהם סיכמו, כי לא זיהה שהיא כן חובשת פאה. פאה משיער אישי עולה 3500 שקלים ופאה משיער אחר יכולה לטפס לאלפי שקלים יותר. אגב, אחד המאפיינים של סלוני הפאות וגם של המספרות הנחשבות, הוא המראה המפואר שלהם, ועל כך עוד ארחיב. מושקעים בעיצובם מיליוני שקלים, דבר הניכר מהצעד הראשון פנימה, והדבר רלוונטי גם למרכז של ברנפמן.תוספות שיער הן טרנד התופס תאוצה בכל המגזרים, ואחת המקדמות הגדולות של האופנה הזו היא זוכת האירוויזיון נטע ברזילאי שכמעט בכל צילום רואים אותה עם תוספות שיער אחרת. גם במרכזי השיער של דורון פסקינו, למשל, התוספות פופולריות מאוד. כדי להדגיש את האפשרויות הבלתי נגמרות שלהן, הצמיד פסקינו בשבוע אופנת הכלות תוספת של "זנב סוס" באורך מטר ושלושים סנטימטרים לראשה של דוגמנית. עלות התוספת: כ-13 אלף שקלים.

זהבית מוריסי מדביקה תוספת שיער של טייפאיט  במרכז  הטיפוח שלה באור יהודה

הוכחה משכנעת במיוחד לפופולריות של תוספות השיער משיער אירופאי אמיתי, לא הודי, הוא המותג טייפאיט. במספרה של מעצבת השיער זהבית מוריסי באור יהודה, עוד מקדש לטיפוח שיער שהושקע הרבה טעם טוב ותקציב לא מבוטל בעיצובו, הדגים אופיר יוסף המנכ"ל והבעלים של טייפאיט ישראל את ייחודן של התוספות שהוא משווק, בלמעלה מ-50 גוונים כולל בצבע אפור. החידוש בטייפאיט הוא בסרט ההדבקה עם דבק פטנט (המצאה אמריקאית), שגם לא פוגע בבריאות השיער וגם מאפשר לחפוף, לשחות, להירטב בגשם, בלי שהתוספת נפגעת. את טייפאיט ניתן כבר למצוא בעשרות מספרות ברחבי הארץ.

אחת מתוספות השיער של 

טייפאיט במספרת זהבית
מרכז הטיפוח המפואר ביותר שיצא לי לראות באחרונה הוא ה"ביוטיקו דודי יפרח" בעפולה. יפרח, אמן מספריים (במקרה שלו "ספר צמרת" הוא כינוי מדויק בהחלט, מה גם שתספורותיו מופיעים במגזינים בינלאומיים), הצליח לייצר בעיר שבדרך כלל מתייחסים אליה כאל פריפריה נידחת, אבל בפועל היא ראויה דווקא לכינוי "בירת העמק", סוג של מקדש יופי שבריהוט, אביזרים, תפאורה וסגנון כללי יכול היה להשתלב בכל בירת אופנה בעולם ממילאנו ועד…תל אביב.

"ביוטיקו דודי יפרח" בעפולה. מהודר כמו בכל בירות האופנה העולמיות

בביוטיקו שלו, בשיתוף כל בני המשפחה, מציע יפרח לצד מגוון טיפולי שיער גם איפור, עיצוב גבות, מניקור ופדיקור ומעל הכול, אווירה מהודרת שמצדיקה לטרוח ולנסוע לעפולה מכל פינה בארץ.

רב-אמן המספריים דודי יפרח בפעולה
והנה בשורה למתולתלות החולמות על שיער חלק ויחד עם זאת לא יכולות להרשות לעצמן את עלות ההחלקה במספרות (800-1000 שקלים). חברת ויטמינס הוותיקה, שפועלת בתחום השיער עשרות שנים, החלה לשווק ערכה ביתית להחלקת שיער בשם סילק קרטין. התכשירים קיבלו את אישור משרד הבריאות, מבוססים רק על קרטין שהוא חומר טבעי הקיים בשיער, בציפורניים ובשכבה החיצונית ביותר של העור, והם נטולי פורמלין או חומרים רעילים אחרים. מחיר הערכה 150 שקלים והיא מספיקה לשני טיפולי החלקה. כלומר ניתן להשיג טיפול החלקה אחד ב-75 שקלים, ועוד בפעולה עצמית הנעשית בנוחות בבית. החידוש משווק ברשת BE של שופרסל, ברשת חנויות סנט הייר ובאתר סנט הייר.

ערכת החלקה ביתית "סילק קרטון". תכשירים טבעיים ללא חומרים רעילים, חמישית מעלות ההחלקה הכי זולה במספרות
שיער הוא לא רק פונקציה של תוספות, החלקות ופאות כידוע. הוא זקוק לטיפוח והבראה. לתחום הזה שייכות האמפולות החדשות של זהבית מוריסי בסדרה "איזבלה". זהבית היא אחת ממעצבות השיער הבכירות של לוריאל פרופשיונל ופרזנטורית של מותג תוספות השיער טייפאיט. לא מכבר פתחה מרכז חדש בטרמינל סנטר באור יהודי, המציע בין היתר את סדרת איזבלה האישית שלה, שמפו וסרום לשיער יבש, שמפו ומסכה לשיער מובהר, ואמפולות המשקמות את סיב השערה, עם חומרים כמו סיליקון, ויטמין E, קרטין ועוד. את המוצרים ניתן יהיה לרכוש בקרוב לא רק בסלון השיער באור יהודה אלא גם בחנות אונליין שבהכנה.

 

אמפולות טיפוח השיער של זהבית מוריסי במותג "איזבלה"

לצד חברות הענק הגלובליות המייצרות תכשירים לטיפוח שיער, יש גם כמה ידועות פחות אבל איכותיות לא פחות. למשל ג'ויה קוסמטיקס, שתכשיריה משלבים קוקוס ודבש, והם מיועדים לשקם שיער שעבר חלקה או צביעה או יותר מדי "גיהוץ" בפן. בג'ויה קוסמטיקס מבטיחים שהתכשירים שלהם במארז המכיל שמפו, מסכה וסרום, לא מכילים מלח.

דוגמניות השיער של ג'ויה

טרנד שיער אהוב על דור המילניום הוא צביעת מחלפה אחת בצבעים כמו ורוד או כחול. חברת לוריאל פריז מציעה, ולקראת פורים זה נראה לי רלוונטי גם למבוגרות יותר, 15 צבעי שיער במרקם ג'ל הנשטפים בחפיפה. הגוונים כוללים אדום פטל, ורוד כהה, סגול כהה, כחול, ירוק, לילך, ועוד. יש גם גווני חום ובלונד.

לוריאל פריז. COLORISTA Hair Makeup

מדובר בעצם בסוג של מייקאפ לשיער. והסדרה אכן נקראת COLORISTA Hair Makeup. אפשר לצבוע רק את הקצוות או את כל האורך. המחיר ליחידה: כ-35 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.