פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

והרי החדשות ועיקרן תחילה: באביב-קיץ 2016, יהיה שפע של בגדי ים אופנתיים לבעלות מידות גדולות ולא רק לדקיקות בביקיני. כי למרות שעונת הרחצה לא נפתחה רשמית, ועוד צפויים לנו ימים של גשם, בתעשיית האופנה כבר מזמן קיץ, ולפי כמה מהקולקציות שהושקו בימים אלה, יש התחשבות מעוררת הערכה במבנה הגוף השכיח של האישה הישראלית.

 קוברה

צבעים עזים. קוברה

באירוע ההשקה של המותג קוברה, אומרת לי בגלוי המעצבת הראשית שלו, אני פרידמן (ניחוש: כשנשים ולא גברים, מעצבות ביגוד לנשים, התוצאה מתחשבת יותר במגבלות הגוף הנשי), שהיא חושבת בזמן תכנון בגדי הים שלה, על נשים הזקוקות לחגורת בטן פנימית שתומכת ומחטבת, על חצאית מכסה ירכיים בחלק התחתון, ועל חזיות מעטפה המותאמות לחזה גדול. מצד שני, יש גם חזיות משולשים מרופדות למי שמידותיה הפוכות מנדיבות.

טרנד הדפסי השחור-לבן. קוברה

טרנד הדפסי השחור-לבן. קוברה

חומרי הגלם מהם עשויים בגדי הים האלה הם בדי סנסטיב בעלי תכונה מהדקת ומחטבת, ובדי מיקרופייבר ולייקרה שלהיפך, נצמדים לקימורים בגמישות.

הצבעים של בגדי הים יהיו חזקים ובולטים: כתום-צהוב, כחול-ירוק, ורוד ושחור-לבן. וההדפסים: הרבה שילובים של שחור-לבן, הרבה מאוד פרחים, וכמה מנומרים. המחירים עדיין לא נקבעו סופית אבל בקוברה הים ינועו בין 199 ל-499 שקלים.

אני פרידמן המעצבת של קוברה. צילום נ. גולן

אני פרידמן המעצבת של קוברה. צילום נ. גולן

הוכחה נוספת להפנמה של הצורך במידות גדולות גם על שפת הים והבריכה, מהווה הקולקציה החדשה של רשת H&O שמציעה בגדי ים עד מידה 48. הרשת הזו מתהדרת גם במה שהיא מכריזה עליו המחיר הזול ביותר בשוק הישראלי: בגד ים שני חלקים שכל אחד מחלקיו עולה כ-30 שקלים ובגד ים שלם בכמאה שקלים. מדובר בשני מותגים: בלו קיס וטאג וומן, בשיטת המיקס אנד מאץ'. השיטה מאפשרת לשלב בין חלק תחתון לעליון שהם במידות שונות וכך להתאים לכל מבנה גוף.

H&O צילום טל טרי

H&O צילום טל טרי

מותג הבלו קיס מיובא מאוסטרליה ומכוון לקהל צעיר. בין המגמות הבולטות בו: גרפיקה צבעונית, אתניקה, צבעוניות עזה, מנומרים, קשירות דמויי קרושה, קשירות דמויי חבלים, תחתונים בגזרה גבוהה – שבקיץ הנוכחי יהיה טרנד בולט.

 

H&O. צילום טל טרי

H&O. צילום טל טרי

מותג הטאג וומן מכוון לנשים בוגרות יותר, בטקסטורה אתנית של שחור ולבן, הדפס פרחים, כיווצים בצד, חיתוכי לייזר וגם כאן תחתונים בגזרות גבוהות. מתלווים אליו בגדי חוף שבהחלט מתאימים לבעלות מידות גדולות, כמו טוניקה עם תחרה וסרטי קרושה בשחור ולבן, טוניקות ויסקוזה ושמלות סטרפלס באורך מקסי.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.