פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, הנעלה.

מכירים את אבסורד תעשיית המזון הצמחית: סויה מחופשת לשניצל עוף, טופו שהתחפש לשווארמה או גבינה, דגים טחונים שעוצבו לצורה של קלאמרי (אלה האחרונים היו ניסיון קצר מועד) – אז הגישה הזו גולשת גם לתעשיית האופנה. סוג של ללכת בלי – להיראות עם – ולהרגיש מה זה צודקים. בקיצור, מדובר בטרנד הפרוות המלאכותיות שהוא חזק מאוד בחורף 2019. ואני שואלת: אם התנועה להגנה על חיות הבר בפרט ובעלי חיים בכלל, הצליחה לסלק לגיטימציה מלבישת פרוות של שועלים או מינקים, למה שנלבש פרוות בכאילו?

SELECT צילום רפאל מזרחי

מצד שני, קשה להכחיש את היופי המלכותי של פרוות, ואם בכל זאת חשקה נפשנו בהן, אז שיהיו עשויות לפחות מפולימרים וחומרים סינטטיים אחרים ולא שיגדלו ויהרגו בשבילן בעלי חיים.
הנה שלוש חברות המצליחות לעשות זאת במחירים סבירים ובצורה מוצלחת: גולברי, עם כפפות שחורות עתירות סטייל שיש להן שוליים של פרווה מלאכותית אפורה, והן משדרגות כל הופעה חורפית במחיר התחלתי של כ-60 שקלים.

GOLBARY צילום טל טרי

רשת סלקט (SELECT) עם סווצ'רים משולבי פרווה כמו זה שעל חזיתו רואים חד קרן גדול שרעמתו פרווה ורודה עם שרוולים מעוטרים במעין צמידי פרווה. תמצאו בחנויות של הרשת הזו שמחיריה נעים בין כ-10 לכ-130 שקלים, גם ז'קטים, נעלי בית, מעילים, צעיפים וכמעט כל פריט חורפי אחר, משולבים בפרווה מלאכותית.

SELECT צילום ישראל יניב

וגם לרשת נעלי גלי יש קולקציה גדולה של נעליים ומגפיים לנשים המעוטרים בפרווה מלאכותית בחלק הפנימי ובחלק החיצוני.

נעלי גלי. צילום אסף לוי

הסגנון של מגפי גלי שאוב ממדינות סקנדינביה ומתאים לכל סגנון לבוש חורפי. טווח המחירים של מקושטי הפרווה האלה: כ-100 עד כ-180 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.