פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

 

עונת הרחצה עדיין לא נפתחה רשמית, אבל כג'סטה לחופשת הפסח, הוחלט לאייש את החופים במצילים עד שובם של הילדים לבתי הספר למחרת החג. זו הזדמנות טובה לסקור את הקולקציות החדשות של בגדי הים.

גוטקס. צילום יניב אדרי. 699 שקלים

בכיר המותגים בענף הזה הוא כמובן גוטקס. הקולקציה של גוטקס לקיץ 2018 מחולקת ל-4 קטגוריות מובילות: קוטור – עם צבעים עזים, תכשיטים משולבים ורקמות בעבודת יד. כל דגם קוטור הוא פריט במהדורה מוגבלת. קולקציה – דגמים בצבעים חלקים או בהדפסים ירוקים, כחולים וסגולים לצד שחור ולבן קלאסיים. הם מיוצרים בטכניקה מיוחדת של הלחמה ולא בתפרים, למען נוחות על גוף. וקונטור – מלייקרה מחטבת ובגזרות מתוחכמות.

דגמי הקולקציה הם רוב ההיצע לקיץ, ושואבים השראה מאפריקה, ממוטיב פרחים שנראים כאילו צוירו ביד, מהצבעוניות הבוהקת של נוצות טווס, מעור של בעלי חיים מנומרים, ומתכשיטי זהב.

.

גוטקס. צילום עידו לביא

יש לגוטקס בנוסף, קו בגדי ים בשם FREE המתאים לפעילות ספורטיבית כמו ריצה, יוגה, אימוני כושר ועוד. הקולקציה הספורטיבית כוללת בגדי ים שלמים, חולצות גלישה מבדים מסנני קרינה, מכנסי טייץ, בגדי ים עם שרוולים ארוכים, רשתות לאוורור, סולם צבעים מדורג, הדפסים על גומי, רוכסנים בעלי ציפוי עמיד במים, חיזוק באמצעות סיבי לייקרה, ועוד. טווחי המידות מתחילים ב-36 וחלקם מטפס עד מידה 52. בגדי הים השלמים עולים 399 עד 699 שקלים. אבל בקולקציית הקוטור המוגבלת, טווח המחירים הוא: 799 עד 3999 שקלים.

אוברזון לקסטרו. צילום דודי חסון

גם בגדי הים ברשת קסטרו מושפעים מעולם הספורט, והם משדכים אותו לסגנון ההלבשה התחתונה והמסיבות, כך שיש כאלה העשויים מאריגים מטאליים, ובאחרים יש קטיפה ואפילו תחרה ולורקס. שיתוף פאולה של קסטרו עם המעצב גדעון אוברזון זו השנה הרביעית, הניב בגדי ים בהשראת המערב הפרוע ומדי השריף האמריקני, חלקם מלייקרה הנראית כמו זמש. חשוב לציין שגם לקסטרו יש בגד ים שלם עם שרוולים ארוכים במראה גלישה. מחיר בגד ים שלם של קסטרו: כ-180 עד 299 שקלים.

 

אינטימה. צילום דנה קרן

ואלה הקבוצות העיקריות בקולקציה החדשה של אינטימה לקיץ:

"ירח דבש" – דגמים לבנים עם רקמות של לבן על לבן, פרחים, תחרות, קרושה, וולנים וחיתוכים בצורת עלים.

השראת אתנית עם פרנזים, מקרמה, קשירות חבל, רקמות במראה עבודת יד, הדפסי פייזלי ומנומרים. בבגדי ים בשני חלקים יש לפעמים חלק עליון הנראה כמו עליונית, ולכן משמש כפריט מולטי פונקציונאלי. השראה ספורטיבית, עם חיתוכים בסגנון קורי עכביש על מפתח החזה, הגב או הבטן. השראה טרופית עם הדפס של פרחים ענקיים, עלים גדולים, טווסים, נוצות וצבעוניות עזה. השראת לבוש המלחים, בכחול, אדום, צהוב, שחור ולבן, עם כתפיות בסגנון רטרו, פסים עדינים, וקווים נקיים.

בגדי ים שלמים של אינטימה עולים כ-300 עד כ-400 שקלים.

בננה. צילום אלכס ליפקין

לנערות ונשים צעירות מציע המותג Banana בגדי ים בצבעים עזים וחזקים של ירוק, סגול בהיר, צהוב, זית, כסף, ועוד. כמה מהם משלבים קרושה, תחרה ורשת. חלקם עם כתפיות מתכווננות, והחלק התחתון הוא עם גזירה נמוכה או קשירות בצדדים. המידות: 36-44. המחיר: 250 שקלים.

קוברה. בגד ים מהקולקציה הצנועה

מי שמחפשת בגדי ים שלמים צנועים, תמצא כאלה המכסים את כל הגוף במראה טוניקה עם שרוולים ארוכים ומכנסיים ארוכים, במותג COBRA המצטיין בהיצע עשיר כמעט לכל מידה וגזרה נשית ובדים עמידים בכלור, מלח ושמש.

קוברה. צילום נעמי גוטקינד-גולן

על חלק מהדגמים יש הדפסים של פרחי הוואי, פרחי היביסקוס ושושנים. חלקם מודפסים בזהוב מנומר או שחור לבן של זברות. יש בגדי ים הנראים כמו מכנסי ג'ינס עם ניטים, ואחרים חלקים מבדים מחטבים וחזיות פושאפ. סולם הצבעים כולל כחול עז, אדום, בורדו יין, חאקי ושחור. טווח המידות עשיר גם כן: 36-55. וכנ"ל חומרי הגלם הכוללים מיקרופייבר, לייקרה וסנסיטיב. טווח המחירים: 339-469 שקלים.

קוברה. השראה אפריקנית

המותג Glamour, מבית אקספוז, פונה אף הוא לטווח מידות רחב למדי (36 עד 48). יש בבגדי הים שלו בטנות מבדים חזקים באזור הבטן, ביקיני עם חזיית מינימייזר, גזרת מחוך וגזרת גופיות ספורטיביות. ההדפסים: פרחוניים וגיאומטריים. השלמים, התופסים נפח גדול בקולקציה של המותג הזה, הם בצבעים חלקים של שחור, כחול צי, לבן ואדום. טווח המחירים: 469-529 שקלים.

גלאמור. צילום אלכס ליפקין

רשתH&O החליטה לקפוץ למים עם מחירים נוחים של בגדי ים במותג TAGWOMAN שיש לו קולקציה רחבה בשחור קלאסי בגזרה על זמנית, אבל גם בגדי ים עם רצועות קשירה, רשת שקופה, תחרה, קרושה, הדפס מנומר ועוד. הדגמים השחורים מזכירים את השמלה השחורה הקטנה והנצחית. על חלקם יש תליונים מוזהבים. יש בגדי ים עם הדפס הסוואה צבאית, ואחרים בגוונים פסטליים של תכלת וורוד עם וולאנים. על הדגמים הטרופיים יש הדפס של עלי דקלים וקוקוס ופרחי היביסקוס, ועל האתניים, יש הדפס פייזלי. טווח המידות: 36-46, ומחיר בגדי הים השלמים מתחיל בכ-100 שקלים

 טאג וומן

 

ברשת פקטורי 54 יש מהדורה מוגבלת העונה לשם SWIM TEAM ומותג טרנדי בשם SOLID & STRIPED .

פקטורי 54

חלק מהדוגמניות בצילומי הרשת הם בכוונה נשים מן השורה ולא דוגמניות מקצועיות, עובדה ראויה לשבח, וטווח המחירים הוא: 369-899 שקלים.

נטלי דדון. ריניקיני. צילום חי זרביב

 

נטלי דדון היא דוגמנית שהפכה לאשת עסקים ובעלת אמירה עיצובית, ומשיקה עכשיו קולקציה של בגדי ים בשם RiniKini הזוכה להצלחה לא רק בשל חומרי גלם משובחים, אלא שילובים מעניינים של רקמות, חרוזים ותחרות על רקע שחור. טווח המחירים שלה: 500-800 שקלים.

ריצ' ביץ' של מיטל אולנטוך

עוד אשת עסקים בעלת אמירה אופנתית היא מיטל אולנטוך שייסדה מותג בשם RICH BEACH המתאפיין בבגדי חוף מחמיאים ללבישה מעל בגדי הים, בגזרת קימונו מבד שיפון, גלביה מבד ויסקוזה, ועוד. ההשראה, אומרת מיכל, מגיעה מהסגנון טרופי של חופשה במלדיביים ובאיי הוואי, מילדי הפרחים של שנות ה-70, וממראה הבוהו שיק. הצבעים: כתום-צהוב, כחול-ירוק, ורוד ושחור-לבן. המידות: 36-48 שקלים. והמחירים: 220-470 שקלים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.