פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

לבוש תחתון הוא לא רק מחטבים ומשפרי הופעה המיועדים לארוז ולהדק עודפי משקל, אלא פריטים חיוניים לחולות סרטן כמו למשל חזיות לפרוטזות (כ-4200 נשים מאובחנות מידי שנה כחולות בסרטן השד), ואם כי יש לו גם יעדים אחרים, כמו לצמצם חזה גדול מאוד (חזיות מינימייזר), ולתמוך בגוף בעזרת ביגוד צבעוני, טרנדי, עתיר תחרות ורקמות, סרטים ושנצים.

תחרה, פפיון סגול, שילוב צבעים. רשת"את"

תחרה, פפיון סגול, שילוב צבעים. רשת"את"

 

 

לקטגוריה הראשונה, שייך בגדול המותג אניטה, עם פרוטזות חדשניות וקלות בכ-35% לעומת הפרוטזות המסורתיות שעדיין ניתן למצוא בשוק. ניתן להשיג אותן ברשת "את" כשהן חלקות או מרופדות,  ועם או בלי תחרה. הרשת מגישה גם ליווי אחרי התאמה אישית ועזרה במימון והחזר כספי, וזה בין היתר הודות לחוק המדינה הקובע שכל אישה חולת סרטן הזקוקה לפרוטזה וחזייה זכאית להחזר של 150 שקלים ברכישת החזייה הראשונה לאחר הניתוח (חזייה שעלותה החל מ 20- שקלים ומעלה). ואחת לשנתיים היא זכאית להחזר של 600 שקלים על פרוטזות שמחירן מעל 800.

התמחות מיוחדת בחזיות לפרוטזות לאחר ניתוח. רשת "את"

התמחות מיוחדת בחזיות לפרוטזות לאחר ניתוח. רשת "את"

 

ב"את" מוסיפים שלתיאום וייעוץ אישי ופרטי אפשר להתקשר  1-800-200-234 או לקבוע במייל WWW.AT4U.CO.IL.

מייסדת "את", דפנה קופר אומרת שהמטרה שלה מתבטאת בסיסמאות שניסחה "נשים למען נשים" ו"קודם כל את". היא מיישמת את זה כבר כמה עשורים ב-14 חנויות (כולל חנות אינטרנטית), ויש לה תופרות שתפקידן להתאים באופן אישי את לבני הנשים לגוף האישה וצרכיה.

בנוסף לציוד פרוטזות יש ברשת לכל הנשים חזיות, תחתונים, מחטבים,  גופיות, חלוקים, כותנות, פיג'מות ואפילו בגדי ים ממותגים מובילים.

מותגי הבית שלה הם MAREI  MEILI  (בדים פרחוניים ותחרות רכות),   CTM-  (פיג'מות 100% כותנה), VVS  (תחרה ואבנים צבעוניות נוצצות).

הלקוחה האופיינית של "את", אומרים לי ברשת, היא בגילאי 25-45, שהצבעוניות המועדפת עליה בחורף הנוכחי היא כחול, טורקיז, סגול ופרחוני, אם כי לקראת תאריכים כמו יום האהבה או ט"ו באב, מצטיידים גם בהלבשה תחתונה אדומה. וכמובן תמיד יש שחור.

סניפי "את" כוללים גם חלוקי פליז עבים וקטיפתיים, במראה שעיר (פלאפי), גרביונים מחטבים, מחטבים ללא תפרים,והכי מתאים לאקלים שלנו, מחטבים מבד אנטי אלרגני וסופח זיעה.

הלבשה תחתונה  לתקופת ההריון. נינט טייב בבגדי חברת דלתא. צילום: יריב פיין וגיא כושי 2

הלבשה תחתונה לתקופת ההריון. נינט טייב בבגדי חברת דלתא. צילום: יריב פיין וגיא כושי

 

** הלבשה תחתונה היא התמחות ידועה של חברת דלתא שהפרזנטורית המפורסמת שלה, נינט טייב, שהפכה באחרונה לאם, נראית בצילום המצורף בתקופת הריונה. במסגרת השקת קולקציית החורף, הציגה דלתא כמה מחידושיה כמו בגדי הריון במותג  Nearly Nude Maternity, והלבשה תחתונה לחיילים (חולצות טי, בוקסרים ותחתוני סליפ), בשיתוף עם חברת קופרון, בטכנולוגיה חדשנית. צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל מסביר שמדובר בסיבי נחושת, ההופכים את הלבנים לאנטי בקטריאליים, ומוסיף שהם מנדפי זיעה לאורך כל חיי המוצר. החברה מציעה לחיילים וטיילים גם את הקומנדוטק, גרבי קומנדו בשילוב סיבי נחושת, למניעת פטריות ברגליים.

לנשים בהריון ולאחר לידה, יש גופיות עם תמיכה מוגברת, חזיות הנקה ללא עצם ותחתונים מבד אלסטי המאפשר התרחבות והתכווצות בהתאמה לשינויי הגוף בתקופת ההיריון ואחריה. חלק  מהלבנים הם עם גימור תחרה, ואחרים מכותנה חלקה או מיקרופייבר גמיש. ראויים לציון המחטבים, המיוצרים בטכנולוגית הדבקה של חיתוכי לייזר, וכך מאפשרים מראה שטוח המתמזג עם הגוף.

בתחום בגדי הפנאי והשינה, מציעה דלתא פריטים בעלי מראה מחוספס, בהשראת בגדי העבודה. כותנות במראה ג'ינס שטוף ומגורען. חולצות רחבות במיוחד. סולם צבעים מונוכרומטי המזכיר מתכות וחלודה.

אבל יש פיג'מות הנסיך הקטן (לציון 70 שנה ליציאתו לאור של הספר), עם נגיעות כסופות של לורקס, ופיג'מות דיסני עם מיקי ומיני מאוס, ופיג'מות עם דובי המופיע עליהן בהדפסה או ברקמה, ופיג'מות בשילוב יהלומים מודבקים, ולנשמות רומנטיות, צבעי פסטל וגווני קורל חזקים מבדים דמויי פרוות ופלאנלים.

פיג'מה ורודה אופנתית ברשת אפרודיתה. צילום: עידו לביא

פיג'מה ורודה אופנתית ברשת אפרודיתה.   צילום: עידו לביא

 

** המותג המוביל השלישי היא רשת אפרודיטה, עם 70 סניפים ברחבי הארץ, שבתחום הלבשת הפנאי ובגדי הנוחות מציעה בחורף 2015 פריטים מבדי אינטרלוק ומיקרופליז עם הדפס ברבורים ושפנים בוורוד, סגול וצהוב (המידות מגיעות עד XXL). פריטים מבד וופל תרמי (98% כותנה), ופריטים מבד פוטר, שהוא כותנה סרוקה ורכה, כולל קפושונים, קרדיגנים ומכנסיים עם כיווץ גומי. הכי מחממת היא קבוצת ה"פלאפי", עם הדפסי כבשים.

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.