פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

שעה קדימה? שעה אחורה? העיקר שמרוויחים שעה של אור. ב-25 למרץ, בשעה 02:00 לפנות בוקר, נכנס קיץ 2016 באופן רשמי לחיינו, עם הזזת המחוגים קדימה, לשעה 03:00, וזה יימשך עד ה-30 באוקטובר. באותה שעה מתמקדת תשומת הלב מחדש בשעוני היד, וזו גם הזדמנות לצ'פר את עצמנו בשעון חדש או לפחות להתעדכן בטרנדים החדשים.

 הובלו ברשת IMPRESS

הובלו ברשת IMPRESS

דניאל רחום מנהלת השיווק של קבוצת רולטיים ומשווקת שעוני יוקרה, שעוני אופנה ותכשיטים שניתן להשיג ברשת אימפרס (www.impress-stores.co.il), מעדכנת שבקיץ הקרוב טרנד הפרחים יהיה קו מוביל על גבי הרצועות ואפילו על לוח המחוגים. טרנד בולט נוסף הוא צבע הזהב אותו ניתן לראות בשעוני הובלו, אומגה, לונג'ין וגוצ'י, קלווין קליין, סווטש, אובקו ואן קליין. גם הקווים הנקיים בעיצוב קלאסי ועדין (גוצי, אובקו ודניאל וולנגטון), נשארים רלוונטיים ברוח הסיסמה LESS IS MORE.

סווטש. טרנד הפרחים

סווטש. טרנד הפרחים

בשעוני המותג השוויצרי סווטש הדפסי איורים של פרחים, עצים ועלים בולטים במיוחד. הצבעים הבולטים בקולקציה הזו הם ירוק, כחול, תכלת, בורדו, כתום וחום. על חלקם הרצועות עשויות סיליקון או מתכת בצבעי הזהב וכסף. החל מ-289 שקלים.

סווטש

סווטש

מותג השעונים Philip Stein שניתן להשיג ברשת גולדטיים (Goldtime) משווק שעונים אשר בעיצוב אייקוני של שני אזורי זמן שונים (טוב למרבים לטוס בעולם), בכחול, כתום וצהוב ומהדורת עלית מוגבלת המשובצת ביהלומים. המותג מאפשר להחליף בשעונים רצועות על ידי לחיצה, וכך להתאים אותן לצבע הבגדים. פטנט ייחודי. על חלק מהרצועות דוגמאות של עור קרוקודיל, לטאה ונחש בצבעוניות מונוכרומטית.

 גולדטיים. רצועות בצבעי אופנת הבגדים

גולדטיים. רצועות בצבעי אופנת הבגדים

שעוני נשים משובצים באבני קריסטל, הם ייחודו של מותג השעונים SHEEN, מבית קסיו, שניתן להשיג בלעדית ברשת חנויות צבאן, לאוהבות את המראה המנצנץ. 599-1300 שקלים. הם מצוידים ברצועת מתכת עבה בזהב, כסף או אדום.

 אסקדה ברשת רויאלטי צילום מנחם רייס

אסקדה ברשת רויאלטי צילום מנחם רייס

ROYALTY היא רשת המשווקת מותגים כמו סייקו, אסקדה, פררי ועוד. המותג היפני SEIKO, מציג שעוני גברים במותג PROSPEX, מותאמים לספורט אתגרי עם מנגנון סולארי, הנטען ע"י קרני האור, ומנגנון קינטי היוצר את האנרגיה מתנועת היד, בשני המקרים מדובר במנגנונים שמבטלים את הצורך בהחלפת סוללה. השעונים שומרים על האנרגיה עד 6 חודשים ועמידים במים עד עומק 100 מטר. קיים גם שעון צלילה עמיד עד עומק של 200 מטר. החל מ-1600 שקלים.

שעוני ESCADA השוויצריים, נחלקים לשני סגנונות בולטים. האחד עם רצועות קרוקו, נחש, ועור חלק כשלוגו המותג על לוח השעונים צבוע זהב, כסף, ירוק ורוד, סגול, צהוב, ועוד. והשני, עם צמיד זהב לבן, ורוד וצהוב. לוח השעון מתאפיין בשלוש צורות: עגול קלאסי, מרובע המודרני, ומלבן ויקטוריאני. הזכוכית היא בגימור יהלום ולוח השעון עשוי מאם הפנינה. כל השעונים הם שעונים שוויצרים עם מנגנון שוויצרי, עמידים למים עד לעומק של 30 מטר. 3900 – 1490 שקלים.

למותג FERRARI שעוני נשים עם לוח דק, עיצוב נקי, עם רצועות קלועות בשיבוץ זרקונים. 1590 – 490 שקלים.

לנשים צעירות מיועדת הקולקציה של ELLE (ששמה כשם מגזין האופנה וסגנון החיים הצרפתי), המתאפיינת ב"שיק פריזאי" וגם אותה ניתן להשיג בלעדית ברשת רויאלטי (www.royalty.me). 390-1100 שקלים.

רצועות מודולריות. FULL SPOT. צילום נטלי רגב

רצועות מודולריות. FULL SPOT. צילום נטלי רגב

מחירים נוחים ומראה מיוחד מאפיינים את שעוני מותג האביזרים המודולריים Full Spot הנמכר בלעדית בחנות בדיזנגוף סנטר בתל אביב. מדובר בשעונים ליד, לכיס, לתלייה על התיק ואף לענידה בתור שרשרת עם רצועות הנרכשות בנפרד בצבעים שונים, המותאמים לאופנת הבגדים, חלקן פרחוניות, מאוירות בדמויות דיסני, משובצות באבני סברובסקי או נוצצות. כל אחד יכול לבחור ברצועה הנראית לו ולחבר אותה ללוח השעון. באחרונה נפתח גם אתר קניות און ליין (www.Obag.co.il), דרכו ניתן לרכוש את השעונים הללו המתאימים לנשים, גברים וילדים. 160-200 שקלים.

שעון  באתר OBAG של פול סטופ צילום נטלי רגב

שעון באתר OBAG של פול סטופ צילום נטלי רגב

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.