פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

אחרי ששורדים את סעיף האוכל והעוגות לחג, הבגדים, הנעליים, הכובעים והצעיפים, מה נשאר בתקציב לתכשיטים בלי להיכנע לפיתויי הבנקים לקחת הלוואה או משכנתה שנייה? גורנישט. אבל מה נעשה ואפילו חז"ל (חפשו ב"קיצור שולחן ערוך"), המליצו לגברים לקנות תכשיט לחג לרעיותיהם, ואילו היו חיים בימינו אולי היו מרחיבים את ההצעה לנשים שיקנו לעצמן ולבני זוגן? אז מחפשים בכל זאת, אבל תכשיטים שיופיים לא יועם על ידי מחירם.

תומס סאבו. עגילי אם פנינה

תומס סאבו. עגילי אם פנינה

זה מוציא, מבחינתי לפחות, את הזהב והיהלומים, אבל משאיר עדיין מרחב מחייה גדול לקולקציות החדשות והמקסימות של מותגים כמו תומס סאבו ומיכל נגרין, פנדורה ומגנוליה, רויאלטי ורבים אחרים. לא אוכל לעבור היום על כל ההיצע, אבל הנה כמה מומלצים לדוגמה.

תומס סאבו. השראה אתנית בגודל "אובר סייז"

תומס סאבו. השראה אתנית בגודל "אובר סייז"

מותג תכשיטי הכסף תומס סאבו השיק קולקציית קיץ בהשראת העולם האפריקאי. השרשראות, הטבעות והצמידים הם מכסף סטרלינג (חלקם מצופים בזהב), אבל משובצים בהם חומרי גלם כמו אם הפנינה, אבן עין הנמר, אוניקס, לאפיס ולזולי וקשת הצבעים היא חום, אדום, כסף, נחושת, טורקיז וכחול. רוב התליונים גדולים, רוב הטבעות גם הוא במראה בולט על היד ("אובר סייז"), והעגילים ארוכים ונופלים. המראה הכללי הוא אתני, מתחבר לסגנון הבוהו שיק. ויש גם סדרה שלמה של צ'ארמס (קמיעות, סוג של), במראה של זברות, אריות, קקטוסים ואפילו אננס. המחיר ההתחלתי של הטבעות הוא 290 שקלים, של העגילים -320 שקלים, ושל התליונים – 450 שקלים.

מיכל נגרין. צילום אלון שפרנסקי

מיכל נגרין. צילום אלון שפרנסקי

מיכל נגרין השיקה קולקציה בשם השתקפויות קיץ (Summer Reflections) שהמחיר ההתחלתי שלה הוא 49 שקלים. מדובר בבגדים בהדפסי פרחים מתחרה, טול וקטיפה עדינה
ותכשיטים המתכתבים ומשלימים אותם כולל שרשראות, עגילים, צמידים וטבעות בגדלים ואורכים שונים המשולבים בחרוזי קריסטל, והדפסים על בד ועל מתכת. ההשראה שלה, אומרת נגרין, הם אלמנטים מהצומח והחי. הצביעה של התכשיטים ידנית, כך שכל אחד מהם הוא יחיד ולא לגמרי דומה לפרטים האחרים.

התכשיטים של מגנוליה עולים 119-399 שקלים ועשויים גולדפילד, כסף וציפויי זהב. על עדינותם יעיד הצילום המצורף.

מגנוליה

מגנוליה

פזית קידר היא מעצבת בגדים ותכשיטים מקורית ומעניינת במחירים שלא עולים על מאות שקלים בודדים. הצמיד הנראה כאן מלמד על הפלגות הדמיון המרתקות שלה.

פזית קידר

פזית קידר

 חיפושים עצמאיים אחרי תכשיטים חדשים ולא יקרים, יכולים להוביל לתגליות כמו "אסנת גוטמן דיזיין". אסנת השיקה מהדורה מוגבלת של תכשיטים מחומרים ממוחזרים בהשראה אתנית שהיא מייבאת בעיקר מגאנה שבאפריקה. מדובר בעדיים צבעוניים בכחול, ירוק, ורוד, צהוב ועוד, בטווח מחירים של 110-450 שקלים שאפשר לענוד גם עם שמלת בוקר פשוטה וגם עם שמלת ערב.

%d7%90%d7%a1%d7%a0%d7%aa-%d7%92%d7%95%d7%98%d7%9e%d7%9f-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9c-%d7%92%d7%95%d7%98%d7%9e%d7%9f

ללמוד עליה יותר ולרכוש ניתן באתר www.asnatdesigns.co.il.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.