פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ילדים.

כשילוב בין המצווה לשמוח בחגים וטיפ לתחזוקת זוגיות בריאה, חייבו חכמינו הקדמונים את הגברים לקנות לנשותיהם בגדים ותכשיטים חדשים ("שולחן ערוך" אורח-חיים תקכ"ט ס"ב). אבל מה שהיה הגיוני בתקופות בהן התקציב המשפחתי היה נתון בידי גברים, לא תופס בימינו – כשנשים עובדות ומשתכרות ושותפות מלאות ברכוש ובקניות. הן בהחלט יכולות לשמח את עצמן בתכשיט חדש, אם זה מה שיעשה להן את זה. גם מי שלא יכולה לממן זהב ויהלומים, תמצא שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות במחירים המתאימים לתקציב שלה, שייחודם בעיצוב מושקע.

מגנוליה. צילום סיון לוי

מגנוליה. צילום סיון לוי

רשת תכשיטים בינלאומית המתמחה במחירים נוחים היא מגנוליה שהשיקה באחרונה לאביב- קיץ 2017 קולקציה החדשה שבולטים בה שני טרנדים מרכזיים:

גיאומטריה עיצובית. תכשיטים בצורות או חיתוכים גיאומטריים בקווים נקיים וישרים עשויים כסף וציפוי זהב, משולבים ביהלומים מלאכותיים (זירקונים) או בזכוכית קריסטל צבעונית. טווח המחירים: 119 – 399 שקלים.

שילובים. שרשראות ארוכות, צמידים ועגילים א-סימטריים משילובים של כסף עם עור ואמייל למשל. או אוניקס, קריסטלים ופנינים. היחסים בין החומרים והשילובים ביניהם יוצרים הרמונית חדשנית ומעניינת. 169-449 שקלים.

כל התכשיטים האלה הם באישור מכון התקנים, ומגובים בתעודת אחריות לשנה. את המבחר ניתן לרראות באתר www.magnolia.co.il.

פנדורה

פנדורה

עוד רשת תכשיטים במחירים זמינים כמעט לכל כיס היא פנדורה, שהשיקה לקראת האביב סדרת צמידים חדשה מכסף סטרלינג משולב באמייל צבעוני ואבני זירקון. תכשיטי כסף בעיצוב של פרחי חרצית, כמו למשל עגילים הנראים כמו אשכול פרחים זהובים, שילובים של מתכות שונות בגוון ורדרד עם יהלומים מלאכותיים ועוד. המחירים ההתחלתיים של פנדורה הם 149-295 שקלים.

בלום. יש טבעות זיגזג

בלום. יש טבעות זיגזג

את מי שיכולים להשקיע בתכשיטי זהב 18 קראט, יהלומים ופנינים, אני מפנה למותג BLOOM שהקולקציה החדשה שלו כוללת טבעות זיגזג דקות, הניתנות לענידה אחת על גבי השנייה בשכבות. הן עשויות זהב ומשובצות לכל אורכן ביהלומים. המחירים: 2900-5800 שקלים. לעוד פרטים: www.Bloom-Jewelry.co.il .

מדיאו אקו שיק. גומי אקולוגי

מדיאו אקו שיק. גומי אקולוגי

תכשיטים נגישים יותר כלכלית הם אלה שבחנות האופנה "מדאו אקו שיק" (בשוק הפשפשים ביפו), המעוצבים על ידי החברה הצרפתית "BATUCADA". הם עשויים גומי אקולוגי רך וגמיש שלא מכיל ניקל, עופרת, סיליקון או נפט, מיוצרים בתהליכי ייצור שאינם מזהמים את הסביבה, ונראים כמעין קעקוע על הגוף. אפילו האריזה שלהם עשויים חומרים ממוחזרים. אוסיף עוד שהחומר המיוחד של התכשיטים האלה עמיד במים וזיעה והוא גם היפו אלרגני, כך שניתן לענוד אותם לאורך כל שעות היום וגם בזמן פעילות ספורטיבית וטיולים רגליים. שרשרת עולה 229 שקלים וצמיד – 150 שקלים. עוד פרטים באתר: www.madeo.co.il.

נויהאוס. בהזמנה אישית

נויהאוס. בהזמנה אישית

ונעבור ליצירות אישיות מקוריות כמו למשל התכשיטים של גיל נויהאוס  (Neuhaus), אמן ישראלי המייצר כל תכשיט כפריט ייחודי לפי הזמנת הלקוח. לנויהאוס יש שבע חנויות משלו בפריסה עולמית הוא נבחר על ידי המגזין היוקרתי ווג לאחד מעשרים מותגי התכשיטים המובילים בעולם.

נויהאוס. צילום שוקה כהן

נויהאוס. צילום שוקה כהן

ברשימת לקוחותיו של נויהאוס יש כוכבות קולנוע ובמה כמו שרון סטון, אומה תורמן, מדונה, ג'ודי פוסטר, ונסה פארדי, ניקול קידמן, כריסטינה אגילרה ואחרים. בתכשיטים החדשים שלו המוטיב הכי בולט הוא הים. למשל קולקציית קונכיות מזהב 18 קראט ויהלומים, עם קולרים לצוואר ומחרוזות פנינים. וגם עגילים, צמידים וטבעות מזהב ורוד, שחור ולבן עם אבני ספיר, אמרלדים, ואבנים יקרות כחולות וכתומות. מי שרוכש תכשיטים באתר שבכוונת האמן להשיק בקרוב, ימצא פריטים פחות יקרים מהמקובל במותג הזה, החל מ-2000 שקלים.

מאדאם בורדה. צילום שי נייבורג

מאדאם בורדה. צילום שי נייבורג

ואסיים בזוג המעצבים נועה נבו ירון ובעלה אמיר ירון, היא מעצבת פנים והוא ארט דירקטור בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה, שהשיקו מותג בשם מאדאם בורדה, והם מייצרים בסודיו שלהם בדרום תל אביב לצד מנורות ממוחזרות ושעונים ממגשים ישנים גם תכשיטים מפתיעים מסכו"ם עתיק. כמעט כל פריט שלהם הוא עותק יחיד בעבודת יד. ניתן להזמין גם תכשיטים לפי הטעם האישי. התכשיטים שלהם עולים 70-280 שקלים וכדי להתרשם יותר ניתן להיכנס לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/madameburda/.

מאדאם בורדה. תליון. ציור בעבודת יד על כפית

מאדאם בורדה. תליון. ציור בעבודת יד על כפית

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.