פורסם by & קטגוריה מזון ומסעדות.

 

סוכריית אבטיח של KOOKISS

סוכריית אבטיח של COOKISS

סוכריות לא מתקשרות עם קיץ בדרך כלל, אז מה עושים כדי שנמשיך ללקק לא רק שלגונים על מקל אלא גם מתוקים על מקל? חברת COOKISS מצאה פטנט: סוכריות בצורת כפכפים, בגדי ים, משקפי שמש ואבטיח מבצק סוכר. הן חידוש כל כך טרי, שניתן למצוא אותן כרגע רק בחנות המפעל ברחוב מוהליבר 2, יהוד ובקניון קריית אונו.

סוכריות קיץ של KOOKISS

סוכריות קיץ של COOKISS

 

יבואנית סוכריות המנטוס ליימן שליסל, מצאה פטנט אחר: חנות זמנית, תופעה המכונה "פופ-אפ", שתישאר פתוחה רק עד 15 באוגוסט, בלב המתחם שהכי מתקשר עם חופשת הקיץ – נמל תל אביב. החנות מכוסה בסוכריות מרצפה עד תקרה כולל צילומי מנטוס על כל פיסת קיר. עד כה לא נפתחו חנויות כאלה במדינות אחרות בעולם אומרים בליימן שליסל. אז מדוע הם החליטו להשקיע בדבר הזה? משום שישראל היא המדינה השנייה בעולם בהיקפי צריכת המנטוס אחרי הולנד ארץ הייצור. כנראה מספיק מר לנו כדי שנרצה מנטה מתוקה בפה. על פי הערכות צפויים לבקר בחנות שבנמל במהלך החודש היחיד שהיא תהי פתוחה למעלה מ- 300,000 איש, ראו הוזהרתם.

חנות פופ אפ שכולה סוכריות מנטוס.  צילום ויזן ארט

חנות פופ אפ בנמל ת"א שכולה סוכריות מנטוס. צילום ויזן ארט

 

ומה עושה המותג עלית מקבוצת שטראוס כדי לפתות אותנו למצוץ סוכריות בקיץ? מחזיר אותנו לילדות, ומשיק מהדורה מוגבלת של סוכריות גומי יין, סוכריות דבש, סוכריות ג'ל וסוכריות מנטה שנהגו לצרוך בארץ לפני ארבעים שנה ויותר.

 

סוכריות נוסטלגיה של עלית: ג'ל, גומי יין, דבש ומנטה

סוכריות נוסטלגיה של עלית: ג'ל, גומי יין, דבש ומנטה

גלידות לכאורה לא זקוקות לפיתויים בחום יולי-אוגוסט, אבל התחרות בתחום כל כך גדולה, עד שהיצרנים לא ישנים בלילות, פשוטו כמשמעו, ומתהפכים על מיטתם כדי להמציא עבורנו טעמים מסקרנים חדשים. וכך, ברשת הגלידריות "אנדריי" מציעים עכשיו גלידות שמנת בטעם פטריות טרטופו, בטעם ביצי קינדר, בטעם פסיפלורה ותפוז סיני ולסופרי קלוריות גלידות דיאט נטולות שומן.

גלידה לג'נדה. עשרות טעמים מפתיעים ועל טהרת החומרים הטבעיים

גלידה לג'נדה. עשרות טעמים מפתיעים ועל טהרת החומרים הטבעיים

הגדילה לעשות רשת הגלידריות לג'נדה, על 13 סניפיה מראש פינה ועד יפו, עם גלידת וויסקי ובננה, גלידת קרמל עם מלח מלח (טעמתי, המלח המאזן את המתיקות והתוצאה מפתיעה את החך עד כדי התמכרות), וגם גלידה לסוכרתיים (כך שאין ולשומרי משקל, להם תירוץ לא לנסות), גלידת סויה בתוספת פירות טריים לצמחונים וטבעונים (גם מהם ניטל התירוץ שלא ללקק), סורבה עם פרי אסאי ברזילאי ועוד עשרות טעמים שהדמיון האנושי הרגיל לא מעלה על הדעת. על משכבם בלילות, כבר אמרתי…

 גלידה לג'נדה קרמל ומלח

גלידה לג'נדה קרמל ומלח

 

ולבסוף, כדי שמבוגרים לא יחליטו פתאום שליקוק שלגונים לא יאה לגילם, וישאירו אותם רק לילדים, חברת "הגלידות של פלדמן" השיקה שלגוני אייס קפה בטעמי קפוצ'ינו, שוקולטה ואייס ונילה שבפירוש מיועדים למבוגרים המכורים למשקאות הקפה למיניהם.

 שלגוני קפוצ'ינו למבוגרים. פלדמן

שלגוני קפוצ'ינו למבוגרים. פלדמן

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.