פורסם by & קטגוריה בריאות, טיפוח, פנאי.

המחנות והמסעות של תנועות הנוער, היציאה אל החופים והבריכות, הבילויים המשפחתיים באתרי הנוף והנופש, אפילו סתם הליכה בצהרי היום בעיר או במושב, כל אלה חושפים אותנו בחודשים החמים לסכנות קרינת השמש,

שופרסל. 20-30 שקלים.

כולנו כבר מודעים לסכנה, אבל לא כולנו מתגוננים מפניה ונוהגים להתמרח במסנני קרינה כנוהל יום יומי. הסיבות שונות: מחירם הגבוה של תכשירי ההגנה, חוסר הרגל, עצלות, מחשבה כי אם מקפידים ללכת בצד המוצל של המדרכה או חובשים כובע רחב שוליים (בינינו רק מיעוט שבמיעוט חובש כובע כזה), זה מספיק.
כדי לנער את שגרת ההימנעות הזו, אספתי רשימה של תכשירים חדשים, במגוון מחירים, בתקווה שכל אחד ימצא את המתאים לו. וההערה על המחיר: לבריאות אין מחיר, ונכון שהתכשירים יקרים, אבל מדובר בסולם עדיפויות. בקיץ אפשר לוותר על הוצאות אחרות ולהשקיע במסנני קרינה כשיודעים עד כמה הם חיוניים.
כדאי לדעת בנוסף שיש מסנני קרינה ממש לא יקרים, ובין המומלצים שלי בתחום הזה, לא רק הודות למחיר אלא גם הודות לעובדה שהם מיוצרים בארץ – קו מוצרי ההגנה של רשת שופרסל, עם תרסיס שקוף, תחליב וקרם הגנה לפנים לילדים ומבוגרים במספר דרגות, שהם ללא פאראבנים, עמידים במים, מיוצרים במפעל סאסא קוסמטיקה בגליל, ועולים כ-20 עד כ-30 שקלים.

וישי 79-109 שקלים DEAL SOLEIL

חוף הים ידוע כמקום שבו הקרינה מזיקה במיוחד, כי קרני השמש מוחזרות בעוצמה מהחול ומהגלים. מצד שני, החול הנדבק לעור הדביק ממשחה וזיעה, הוא גורם מרתיע, מעצבן ומה שחשוב לא פחות לדעת, גם יכול להסיר עד 50% מכמות קרם ההגנה ולהפחית את יעילותו. פתרון חדשני לתופעה מציע מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי IDEAL SOLEIL עם סדרת תכשירים בשם IDEAL SOLEI ANTI-SAND SPF 50+ (אידיאל סוליי דוחה חול) שהם נטולי פראבן ונבדקו על עור רגיש. ההמצאה כוללת טכנולוגיה שגורמת לספיגה מהירה של התחליב למבוגרים והספריי לילדים, עם גימור יבש למגע ולא שומני. 109 שקלים ל-200 מ"ל. הסדרה כוללת בין היתר גם קרם הגנה לפנים עם +50SPF ב-79 שקלים ל-40 מ"ל, לכל סוגי העור. ניתן להשיג בבתי מרקחת ופארמים.

  לה רוש פוזה. 99 שקלים

המותג לה רוש פוזה (LA ROCHE–POSAY) השיק לקראת הקיץ קרם הגנה לפנים בשם אנתליוס אולטרה, גם הוא ברמת הגנה של +50SPF שייחודו בכך שהוא ניתן למריחה גם באזור העיניים. בנוסף להגנה מפני קרני UVA ו-UVB הוא מסנן גם קרינת אינפרא אדום (IR) והשפעות של זיהום אוויר. התכשיר הוא ללא בושם, ללא פראבן, לא שומני, היפוארלגני, אנטי אוקסדנטי, וזוכה להמלצות של רופאי עור. מאופיין בין היתר בכך שהוא מצמצם את תחושת הצריבה בעיניים. 99 שקלים ל-50 מ"ל. נמכר בכל רשתות הפארם ובתי המרקחת של מכבי, לאומית ומאוחדת. וגם באתרי און ליין.

מוסטלה. 120-170 שקלים

ברשימת מסנני הקרינה לקיץ 2019 מצאתי מוצרים מעניינים כמו תחליב שמגן על הקרחת והמצח הגבוה של גברים, קרם הגנה לגב כפות הידיים, מסנן קרינה לתינוקות וילדים עם סוכר אבוקדו, קרם מייק-אפ BB ו-CC עם מקדם הגנה, קרם לחות עם SPF לנערות וגם קרם עם חומצה היאלרונית ו-SPF. הפטנט עם סוכר האבוקדו שייך לחברת מוסטלה, שתחליב ההגנה שלה מחזק את המחסום העורי מפני קרני השמש, ומותאם במיוחד לעור העדין של תינוקות ופעוטים, הוא נטול כל חומר מזיק, בושם, אלכוהול, פרבנים וכו', שקוף ועמיד במים, ועולה כ-170 שקלים ל-200 מ"ל וכ-120 שקלים ל-100 מ"ל. לחברת דוקטור עור יש קרם לחות בשם CLASSIC OR עם מקדם הגנה 30SPF שהנוסחה שלו מועשרת בחומצה הילאורונית השומרת על הלחות בעור, ובוויטמין E ועולה 105 שקלים ל-50 מ"ל וגם מייקאפ עם 30SPF ב-150 שקלים ל-50 מ"ל. ומעניין במיוחד הוא תחליב MEN של דוקטור עור לקרחת ולעור הפנים של גברים.

סקארה. 15-25 שקלים

SACARA  היא רשת הידועה במחיריה הנוחים, המתאימים לכל כיס, הרחיבה את סדרת ההגנה שלה עם קרם הגנה לפנים (כ-25 שקלים), וספריי שקוף מיני סייז (90 מ"ל) בכ-15 שקלים, מתאים לנסיעות, טיולים, חופשות ונכנס בתוך תיק האיפור/ הרחצה, עם 50SPF. אותו ספריי בכמות של 200 מ"ל עולה כ-25 שקלים. התכשירים נטולי פארבנים ומועשרים בוויטמין E.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.