פורסם by & קטגוריה בריאות.

 

 

רצים ביום סגריר עם ציוד הספורט של ברוקס.

רצים ביום סגריר עם ציוד הספורט של ברוקס.

 

בהפוגה בין הסופה שהייתה לגשם שיהיה, חזרו אלפי ישראלים אל מסלולי ההליכה והריצה הספורטיבית. אבל האמת היא שלא חייבים לחכות לשמש שתצא, כדי לשמור על שגרת אימונים ועל הבריאות.

החדשות הטובות הן שקיימים עשרות מוצרים חדשים עם טכנולוגיות המאפשרות לשמור על חום הגוף ועל נוחות התנועה בכל מזג אוויר. חולצות מנדפות זיעה למשל, מבדים דקים וקלי משקל, משולבי Micromesh (חלקים של רשת סינטטית), המבטיחות שנישאר יבשים גם בזמן פעילות מאומצת. בגדים מחזירי אור בחשכה, למי שרץ או הולך בלילה. מעילי ניילון ממולאים בפוך, שהם קלי משקל במיוחד (לפעמים רק 120 גרם), ועדיין מחממים. טייטס מהונדסים ארגונומית עם תפרים שטוחים למניעת שפשפת וליציבות השרירים. שלא לדבר על נעלי ריצה והליכה, שהם ללא ספק הפריט החשוב ביותר לאימון ספורטיבי. במיוחד אלה בעלות בטנה אוורירית, עמידות במים, סוליה מונעת החלקה ומשקל קל.

יש גם גרבי ספורט מבד-שכבות וסיבים מנדפי זיעה ולחות עם תפרים שטוחים באזור הבוהן והאצבעות. כובעי גרב, וסרטי ריצה שסופגים זיעה הזורמת על המצח לכיוון העיניים, כפפות בעלות כריות-אצבע בחלקן הפנימי כך שאין צורך להסירן בעת השימוש בסמרטפון, קפושונים תרמיים עם כיס פנימי עמיד בגשם לאחסון נייד או נגן ועוד.

כל אלה עולים כמובן כסף טוב, ולמרות זאת חשוב לא להתפשר על ציוד שמחירו זול אך רמתו ירודה. שכן מדובר בבטיחות ובריאות. בחרתי לכן שבעה מותגים שנבחנו על ידי נסיינים וקיבלו ציון גבוה.

עליונית ספורט מעוצבת בחיתוך מחטב של קרייזי ליין.ספורט. צילום אמיר יהל

עליונית ספורט מעוצבת בחיתוך מחטב של קרייזי ליין ספורט. צילום אמיר יהל

 

  • חברת האופנה קרייזי ליין השיקה באחרונה סדרה שלמה של בגדי ספורט, הכוללת מכנסי טייטס עם כיס מרוכסן מאחור, חולצה קצרה או ארוכת שרוולים ועליונית מרוכסנת. הנסיינים שניסו את אלה גם בחדר כושר וגם במסלולים מחוץ לבית החמיאו מאוד לעיצוב, הבגדים מספיק יפים גם לסתם הליכה למרכול, אמרו לי, וגם לחיתוכים החכמים המחטבים וכאילו מרזים את הגוף.
  • עליונית מעוצבת ומחמיאה לגזרה. קרייזי ליין ספורט . כ-165 ש"ח. צילום שי נייבורג

    עליונית מעוצבת ומחמיאה לגזרה. קרייזי ליין ספורט . כ-165 ש"ח. צילום שי נייבורג

  • בקרייזי ליין מסבירים שגם הם בחרו בטכנולוגיית טקסטיל מנדפת זיעה, ואילו העליונית שלהם גזורה מבד דו שכבתי שחלקו הפנימי הוא פליז רך ונעים והחיצוני אטום לקור ורטיבות. המידות: 0-5. המחירים: כ-200 עד כ-390 שקלים.
ז'קט ספורט חורפי של קלגב.   399 שקלים. צילום דנאל גנץ

ז'קט ספורט חורפי של קלגב. 399 שקלים. צילום דנאל גנץ

 

  • קל גב, שהתפרסמה בתחום תיקי בית הספר, השיקה בגדי ספורט במותג OUTDOOR, עשויים מבד Polartec מנדף זיעה, מבודד לחות ואטום לרוחות. העיצוב מספיק אטרקטיבי כדי ללבוש אותם ביומיום, וכמובן בטיולים וחופשות סקי. הקולקציה החורפית, אומרים ב"קל גב", מבוססת ברובה על בקשות ציבור הצרכנים, וכוללת מעילי פוך סינטטי, מכנסי גשם מניילון, לבוש סקי, מעילי DIKSON SOFTSHEL מרופד לגברים, חולצות ומכנסים שאפשר לרוץ איתם בגשם, חולצות מיקרו פליס ועוד. יש גם ביגוד ספורט חם לילדים במידות 4-14, גרביים מנדפות ומגפיים בסגנון אוסטרלי. מעיל גברים מרופד סינטטי המתאים לטמפרטורה נמוכה מאוד עולה 479 שקלים. מעיל פליז אטום לרוח ולמים לגברים ונשים, עולה 399 שקלים. ניתן להשיג ברשתות ריקושט, למטייל וחנויות המחנאות המובחרות.

 

 

ז'קט ספורט מעוצב MOVING COMFOR.

ז'קט ספורט מעוצב MOVING COMFORT

 

  • המותג MOVING COMFOET השיק בחורף הנוכחי ז'קט ספורט לנשים, המווסת את חום הגוף לטמפרטורה קבועה, עם גזרת שרוולים מהונדסת ארגונומית המאפשרת מרחב תנועה רחב וכיסים עם רוכסן. מחירו 285 שקלים ובמכירת סוף העונה יש עליו הנחה של 35%. ניתן להשיג בסניפי רשת BROOKS ובחנויות המובחרות.
sunway חולצת ספורט חורפית שגם מסננת קרינה

sunway חולצת ספורט חורפית שגם מסננת קרינה

 

  • SunWay התפרסמה בבגדים מסנני קרינת שמש, אבל השנה היא השיקה ביגוד תרמי לילדים העוסקים גם הם בספורט, מבד "לייקרה פליז" מנדף זיעה ושומר חום גוף, שייחודו בשילוב של שני הבדים המוכרים: לייקרה ופליז. התוצאה היא בדים נעימים למגע בחלקם הפנימי שגם חוסמים קרני UV. והודות לפליס, בשכבה הפנימית, הם חמים גם כשהבגד רטוב וקר מבחוץ. טולב לגולשי סקי, אופנוענים, חיילים, מטיילים או כל מי שסובל מקור באופן כרוני. הקולקציה כוללת חולצות ומכנסים תרמיים ממידות ילדים קטנים ועד 3XL. לעוד פרטים: Http://www.sunwayltd.com
  • נעלי ריצה במותג האמריקני ניוטון. בוורטהיימר ספורט

    נעלי ריצה במותג האמריקני ניוטון. בוורטהיימר ספורט

  • הגענו לנעליים. את המידע על מבחר הציוד הספורטיבי המופיע למעלה, קיבלתי מאנשי ברוקס סטודיו, שמשווקים גם נעלי ספורט איכותיות במותג ברוקס. בין היתר את CASCDIA 10 נעל שטח שהונדסה במיוחד עבור ריצה והליכה בתנאים קשים עם סוליה בעלת 4 צירים עצמאיים ותיבת בהונות חדשה להגנה מאבנים וסלעים. 780 שקלים.
  • נעל ריצה לתנאי שטח קשים. ברוקס

    נעל ריצה לתנאי שטח קשים. ברוקס

  • בסניף הרצליה של רשת ורטהיימר החלו למכור נעלי ריצה אמריקאיות (Newton Running) לאצנים מקצועיים וחובבים עם פטנט בסוליית הנעל המשפר ביצועים. 549-727 שקלים.
  •  נעלי ריצה במותג סאקוני

    נעלי ריצה במותג סאקוני

  • ואסיים בחברת סאקוני ישראל, שהשיקה נעלי ריצה והליכה לגברים ונשים עם טכנולוגיית ה- ISOFIT שיש בהן שרוול פנימי רך ומעטפת חיצונית היוצרים חביקה המתאימה את עצמה לתנועת כף הרגל ולצורתה. המידות: 37-50. המחיר: 849 שקלים,

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.