פורסם by & קטגוריה בית, עיצוב, ריהוט.

החופש הגדול" לא מוקדש רק לבילויים משפחתיים והשלמת ציוד לשנת הלימודים הבאה – הוא גם הזמן לרכישת ריהוט חסר. במיוחד כך כאשר הפעוטים גדלו והם עומדים להיכנס לכיתה א' או בעקבות מעברי דירה שגם אותם מקובל לעשות בקיץ. שיתוף פעולה בין קניון עופר סירקין בפתח תקווה, וחברת רהיטי דורון, תורם למגמה הזו מהלך מפתיע בסוגו: שישה חדרי שינה מוצגים בימים אלה בשלושה מתחמים ברחבי הקניון, למבוגרים לילדים ולנוער. כל מי שקונה שם ב-200 שקלים ויותר החל מהשבוע ועד 27 באוגוסט, יכול להשתתף בהגרלה על החדרים האלה, הכוללים, בין היתר, ארונות קיר, ארונות הזזה, שולחנות כתיבה ומיטות. ליד כל חדר יש תיבה ומעטפות, לתוכן מכניסים את קבלות הקנייה ושאלון עם הפרטים האישיים.

רהיטי דורון בקניון עופר סירקין. אחד משישה חדרים שאפשר לזכות בהם בהגרלה שכל הקונה ב-200 שקלים ויותר יכול להשתתף בה

גם צורת ההעמדה של התצוגות והעיצובים החדשים של הריהוט, תורמים רעיונות למי שרוצה לשדרג או לשפץ את דירתו, עוד לפני ההגרלה. בסוף החופש הגדול היא תיערך, והריהוט של ששת החדרים יינתן לזוכים. הרעיון הזה יתרום ללא ספק להעצמת מעמדו של קניון סירקין, המשתרע על כ-11 אלף מ"ר ומתפרס על 3 קומות מסחר עם כ-80 חנויות.

שולחן בסגנון עתיק. תומיק בעין ורד

לרהיטי דורון יש בדרך כלל סגנון מודרני מרוכך, פרקטי מאוד, עם קווים ישרים או מעוגלים, משטחים חלקים מחומרים פלסטיים שניתן לרחוץ, וצבעים בהירים המאפשרים להפוך את חדר הילדים לרלוונטי למשך שנים רבות. גם המחירים נוחים כמעט לכל כיס. אבל טרנד נוסף הצובר מהלכים באחרונה הוא חזרה נוסטלגית לשולחנות ולארונות עץ מימי סבא או אפילו סבא של סבא (כמו שרואים בתומיק במושב עין ורד), או הוספת אביזרים ופריטים מסוגננים, גם הם מעץ (כמו בסטודיו דפני).

מדפים מסוגננים בסטודיו דפני. צילום רותם רוזנאי

כשמדובר בעיצובים מיוחדים בעץ, המחירים גבוהים, כי העץ הטבעי יקר, וגם עבור עיצוב יצירתי, או יבוא סלקטיבי בשווקי עתיקות בארצות אחרים, צריך לשלם. מצורפות כמה דוגמאות.

 

ריהוט עץ בתומיק. צילום בועז לביא

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.