פורסם by & קטגוריה הורים, חגים, ילדים, צעצועים.

המרדף אחרי חידושים לא פוסח על תחום הצעצועים. במיוחד אלה שקונים לקראת המו"מ על פדיון אפיקומן של סוף סדר פסח, שהוא בין העילות המקובלות ביותר בלוח השנה העברי לקניית צעצועים ומשחקים. בשבועות האחרונים נערכו ירידים ותערוכות להצגת היבול החדש של הברביות והברציות, משחקי המחשב וערכות הקוביות.

פישר טיפס. צעצועי קמח תפוחי אדמה

פישר טיפס. צעצועי קמח תפוחי אדמה

ב-Toytime בהפקת מרכז הירידים תל אביב, למשל, שאירחה זו הפעם החמישית תחת קורת גג אחת את מיטב היצרנים, היבואנים, הקניינים ובעלי החנויות בארץ, נחשפה ההמצאה החדשנית "טיפסים" של המותג Fischer Tips, שמייבאת חברת ד. קרמר. מדובר בנחשים גמישים וצבעוניים עשויים מעמילן תפוח אדמה וצבועים בצבעי מזון טבעיים. הם מתכלים וידידותיים לסביבה, נטולי ריח, מתחברים זה לזה על ידי הרטבת קצותיהם. מתאימים מגיל 3 ועולים 30-80 שקלים.

ילדים האוהבים לעבוד בידיים ישמחו לקבל גם את PLASTELINO – חומר דמוי בצק בריח וניל, בערכה הכוללת אביזרים לחיתוך, רידוד ותבניות. 40-90 שקלים.חידוש נוסף הוא משחק ההרכבה פינבלוק (Pinblock), המיובא על ידי זיפי החזקות, שגם מבוגרים יכולים להצטרף אליו כדי לבנות עם הילדים מודלים בתלת או דו מימד בסגנון פיקסל-ארט. ניתן לבנות איתם טירות ומטוסים וגיבורי על. החלקים עשויים מפלסטיק ABS חזק מאד (בנאס"א משתמשים בחומר הזה להדפסות תלת מימדיות). 50 שקלים לקופסה קטנה עד 320 שקלים לגרסאות מיוחדות.

פידיון אפיקומן צום צום

החידוש הגדול של דיסני הן הצום צומים – (Tsum Tsum) שפותחו ביפן בשותפות עם הרשת חברתית LINE- הנחשבת למערכת המסרים המובילה באסיה. מדובר במשחק המשתמש בטכנולוגיית הטלפונים החכמים ומאפשרת לשחקנים לנער, להטות ולגעת בכדי להיערם אחת על גבי השניה וליצור פירמידה ושילובים בלתי מוגבלים אחרים. הבובות יגיעו לישראל במהלך אפריל כולל מוצרים נלווים של בגדים, תיקים ועוד. החל וכ-30 שקלים ליחידה.

אגב, כשה"ילדים" ה"גונבים" את האפיקומן הם כבר הורים לתינוקות בעצמם, יכול הסב עורך הסדר לפדות אותו מהם באמצעות הטיולון החדש של מקלארן, המרופד בעור ומצויד במחזיר אור מפלסטיק לזיהוי העגלה בחושך שמייבאת חברת BBK (ב. ב. קשרים בע"מ), וגם הסל קל שהחברה מציגה כהכי קל בעולם. ב.ב. קשרים השיקה אותו כחלק מערכת העגלה  היוקרתית של קונקורד.

פידיון אפיקומנים. משחק קלפים לזריזי מחשבה

חברת הקובייה הציגה בתערוכת TOYTIME משחק קלפים לכל המשפחה בשם "מפלצות בריבוע", המשלב חשיבה מהירה, זיכרון והבנה כמותית וויזואלית. בכל סיבוב הופכים קלף משימה שעליו מתוארים התנאים אותם צריכים השחקנים לקיים בעזרת האסימונים שלהם. לגילאי 8 ומעלה. 180 שקלים.

חברת גאוני המתמחה בפיתוח, עיצוב וייצור משחקי קופסא לימודיים הציגה משחק התאמה מבוסס על מגנטים (במקום משחק התאמה על בסיס פאזל). הפעוט מצמיד את חלקי הציור הממוגנטים לכרטיסייה מגנטית תואמת. מגיל 9 חודשים עד גיל 7. כ-60 שקלים.

פידיון אפיקומנים. קוביות בנייה

אבני בניה הם אבני יסוד של משחקי הילדות, וחברת "ג'ירפה טויס" מחדשת בתחום הזה עם PlayMags, שייחודם במשיכתם המגנטית מכל צדדיהם. הדבר מאפשר לילדים ליצור ללא מאמץ צורות גיאומטריות וללמוד מושגי יסוד של סימטריה, וחשבון (ספירה, וחיבור וחיסור), מגיל 3. סט של 24 חלקים עולה 79 שקלים ושל 150 חלקים (הכולל חלקי מכונית צעצוע), עולה 599 שקלים.

פאזלים זוהרים בחושך, ניתן להשיג באתר היבואן (www.kidiz.co.il) ובמגוון חנויות ברחבי הארץ לגילאי 5 ומעלה. 79 שקלים. ויש גם פאזלים עם מרכיבי מגע (TOUCH AND FEEL) לגילאי שנה פלוס בכ-90 שקלים. גם למשחקי יצירה יש פאזלים לפעוטות במותג "לולי", שבין היתר מלמדים הבחנה חזותית בגופים הנדסיים ויכולת מיון. 50-60 שקלים.

 פאזל לפעוטות של "משחקי יצירה"

פאזל לפעוטות של "משחקי יצירה"

שני פיתוחים מקוריים משווקת חברת אמ. אקס. טויס לגילאי 6—12: טרקטורון חשמלי תוצרת כחול לבן הראשון מסוגו בעולם בטכנולוגיית 4X4 המיועד לנסיעת שטח, ואופנועי טרייל (לפעלולים) שלא מצריכים רישיון, מתוצרת ספרד.

חידוש מהנה היא גם הצוללת על שלט של חברת ענבר דויד, לשעשועי אקווריום. בצוללת בנויה מצלמה שיכולה לצלם תמונות סטילס וסרטי ווידאו בתוך מים, ויש בה תא האכלה לדגים. ניתן לצלם באמצעותה תמונות תקריב של הדגים באקווריום המגיעים לאכול בתא. לגילאי 5 פלוס. 349-399 שקלים.

 חרוזי בידוז נדבקים בעזרת מים בלבד

חרוזי בידוז נדבקים בעזרת מים בלבד

Beados, הם חרוזי פטנט שמשווקת חברת ריטקו לראשונה בישראל. הם נצמדים זה לזה על תבנית בעזרת ריסוס מים וייבוש בלבד, ללא גיהוץ וללא הדבקה. יוצרים איתם טבעות, צמידים ותליונים. החל מ-49 שקלים.

אלזה המזמרת של גטר קונסיומרס

אלזה המזמרת, יבוא של גטר קונסיומרס

ילדים האוהבים להירדם מחובקים עם בובות, ישמחו לקבל את מה שחברת טופי דאל מכנה "הבובות הכי חברותיות בשוק". לכל בובה יש שם פרטי, סיפור אישי ותחביב. לגילאי 3 ומעלה. 199 שקלים.

בובת טופי דאל בעלת האישיות והשם הפרטי

בובת טופי דאל בעלת האישיות והשם הפרטי

יש גם בובות "החיבוקי של יובל", שמשווקת חברת טופליין. הן מותאמות לבנים ולבנות, ויש ביניהן בהירות וכהות בשם הפוליטיקלי קורקט. מגיל 3 ומעלה. 89 שקלים. אם מדברים על בובות, אין ילדה שתוותר על אנה ואלזה. לקראת פסח השנה יש חידוש: ה"אלזות" יודעות להשמיע מוסיקה ולשיר. מייבאות אותן חברת גטר קונסיומר וחברת אייפופ והן עולות 150-250 שקלים.

ברבי כסופרוומן שגם רוכבת על אופנוע.

ברבי הסוכנת החשאית ורוכבת האופנוע. יבוא של סקאל טויס.

חברת הצעצועים סקאל טויס, יבואנית MATTEL, מייבאת ברביות חדשניות המבטאות כוח נשי והישגים נשיים (פוליטיקלי קורקט כבר אמרתי?). למשל ברבי שהיא סוכנת חשאית המלווה ביחידת ריגול שהיא מנהיגתה, וגם רוכבת על אופנוע. לגבה אביזר שגורם לבובה לבצע גלגלונים וסלטות באוויר. כ-170 שקלים. יש גם גרסאות אחרות בכ-90 שקלים.

 טינקרבל של דיסני

טינקרבל של דיסני

בתערוכת הצעצועים של "גטר קונסיומר" נראו לצד אלזה המזמרת (מקרבים את המיקרופון לפיה של הבובה והיא שרה ושמלה זוהרת, וכאשר מרחיקים היא מפסיקה לשיר אך המנגינה ממשיכה ואפשר להצטרף לשירה. 350-380 שקלים), גם בובת הנסיכה אריאל, היא בת הים הקטנה שיודעת לשיר ולהשמיע 15 משפטים שונים. 160-180שקלים. ובובת הנסיכה רפונזל שמשמיעה שירים ויש לה שיער זוהר. 280-300שקלים.

פידיון אפיקומנים. רפונזל המזמרת


רפונזל המזמרת

גם בנים אוהבים בובות מדברות ופועלות, עבורם מייבאת גטר קונסיומר את צב הנינג'ה ליאונרדו המופעל ע"י שלט. הוא הולך קדימה ואחורה ולצדדים וגם מסתובב במקום. בעזרת השלט ניתן לגרום לו להניע חרב להשמיע 40 משפטי מחץ וצלילים שונים. 450-500 שקלים

להיטי פסח תשע"ו לפי חברת דיסני הם אלבום מדבקות של נסיכות, אנה ואלזה ו-CARS בכ-35 שקלים. ערכת תה של שלל נסיכות דיסני המשווקת על ידי גטר קונסיומר ומכילה קומקום, קנקן קטן, כוסות, צלוחיות וכפיות ב-70 שקלים. ובובות של פיות, נסיכות, אולף איש השלג (מ"פרוזן"), בין 80 ל-150 שקלים.

חובבות אופנה בנות 9+ יתלהבו מבית האופנה LOVE, ערכה הכוללת מכונת תפירה ממוזערת המופעלת בסוללות עם דוושה רגלית, בדים ואביזרים לעיצוב תיק ג'ינס, בד לצביעה, עפרונות צבעוניים, גזרות, הוראות עבודה ועוד. 250 שקלים. ולחובבי משאיות יש משאית צעצוע שלJCB הנוסעת גם על חול ונושאת טרקטור. 150-160 שקלים. אסור לשכוח כמובן את בובות מלחמת הכוכבים גם הם חלק מהיבוא לחג, האן סולו, דארת' וייד, יודה, צ'ובקה ושות'. 200 עד 250 שקלים.

פידיון אפיקומנים. משאית מגה טרנספורטר

ולבסוף למעוניינים לנתק את הילדים מהמסכים: משחק כדורגל הכולל שני שערים וכדור. משחק טניס עם שני מחבטים ועמוד מתכוונן. ומשחק כדורגל על עמוד שמאפשר להתאמן בבעיטות בכדור המחובר בחבל גמיש לעמוד. 100-120 שקלים.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.