פורסם by & קטגוריה הצגות וסרטים, חגים, ילדים, פנאי, תערוכות.

מחפשים בילויי חול המועד פסח שונים במקצת ממסלולי הטיולים והפיקניקים בשמורות הטבע, הפארקים, היערות, פינות החי , הגולן, הגליל, הנגב, יהודה ושומרון? או במקביל לכל אלה? הנה כמה הצעות אטרקטיביות.

אלומיני. צילום אייל לנדסמן

אלומיני. צילום אייל לנדסמן

"אלומיני במוזיאון" – מופע חדש לכל המשפחה הכולל תנועה, תיאטרון ויזואלי, הומור, צינורות ואביזרים מאלומיניום הקמים לתחיה ומואנשים באמצעות מוזיקה ומחול. הקוקטייל הרב תחומי הזה יעלה בפסח לראשונה  במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב.  מדובר בחוויה רב חושית לכל הגילים. והעלילה: פסלים מאלומיניום קמים לתחייה בלילה, כשכולם ישנים (רעיון מוכר מיצירות עבר בהן צעצועים קמים לתחיה בלילות ומשוחחים ביניהן). במופע של אלומיני, הצינורות מתחילים לחגוג במסיבה לא מתוכננת, למרבה תמיהתו של האמן שיצר מהם פסלים. בהדרגה נוצרת אינטראקציה בינו לבינם. הם מתקרבים ולומדים להכיר האחד את השני, והבמה הופכת לגלריה של מוזיאון מעוטרת בתמונות ממוסגרות מאלומיניום.

אלומיני. צילום כפיר בולוטין

אלומיני. צילום כפיר בולוטין

במופע האינטראקטיבי הזה הפסלים יורדים מהבמה וניגשים לילדים בקהל, מאפשרים להם להיכנס לצינורות, לנגן עליהם ולרקוד בתוכם. מומלץ כבר אמרתי? הכרטיסים עולים 79 שקלים במכירה מוקדמת ו-99 שקלים בבוקר המופע. יש מבצעי הנחה בכל חברות האשראי. מתאים מגיל שלוש. פרטים באתר www.eventim.co.il.

הצוללת הירוקה. צילום אילן ספירא

הצוללת הירוקה. צילום אילן ספירא

ואם מוזיאון, אז ממליצה לנסוע בחול המועד פסח גם למוזיאון אשדוד לאמנות כדי לבקר עם הילדים במתחם החדש "הצוללת הירוקה". כבר בכניסה נחשפים שם לתרבות הצריכה של חיינו, הילדים נתקלים בסחורות המגיעות במכולות לרציפי הנמל, קולטים את משמעות ההצפה של מוצרים לאין מספר, רואים דרך חלונות "הצוללת" בהררי הפסולת במצולות הים. פוגשים ב"סוכן הירוק 008" בסרטון אנימציה העוסק בזיהום כדור הארץ ומנסים לחפש פתרון לבעיה. את הפתרון מנסים לגלות תוך כדי פעילות משחקית אינטראקטיבית המבוססת על חמש תחנות: "עמדת פיקוח הפחתה" בה יכולים למדוד עד כמה הם "ירוקים" וכיצד ניתן להתייעל אנרגטית, "יחידת התרעת הטמנה", "מעבדת המרה לאנרגיה" (לומדים בה על האשפה והסביבה), "תא בקרת מחזור", ו"חדר הפרדה במקור". במוזיאון מוצגת גם תערוכה המתכתבת עם חמש התחנות הללו. לעוד פרטים: 08-8545180/1

תערוכת פלסטלינה ART

תערוכת פלסטלינה ART

כמעט כל הילדים אוהבים פלסטלינה ומתפעלים מיצירות האמנות שניתן להכין מהחומר הגמיש הזה. במוזיאון יפו העתיקה תיפתח בפסח תערוכה ראשונה מסוגה בשם 'פלסטלינה ART'. עם מאות יצירות מהארץ והעולם. המבקרים יוכלו לגלות איך יצירות פלסטלינה מופיעות בימינו בספרי ילדים, סדרות טלוויזיה, סרטי אנימציה, קולנוע, צילום, ציור, פיסול, פרסומות (מי לא מכיר את שקע ותקע), פרויקטים חברתיים ומייצבים מוזיאלים. מדובר בחוויה החוצה דורות וגילאים, כאשר המבוגרים נהנים לא פחות מהילדים ואולי יותר. ברחבת המוזיאון יפעל גם מוקד ייחודי ליצירה בפלסטלינה כולל הנחיות

"באמצע", תערוכת המכון הטכנולוגי חולון HIT

באמצע", תערוכת המכון הטכנולוגי חולון HIT

ההצעה הרביעית שלי למפגש של כל המשפחה בחול המועד פסח עם תערוכות, לא כרוכה בתשלום. הסטודנטים, HIT המכון הטכנולוגי חולון, מהמחלקה לעיצוב תעשייתי, מציגים יצירות מקוריות להפליא ורבות מהן משעשעות בהפלגות הדמיון שלהם, במתחם התחנה בתל אביב (מול החוף הים והדולפינריום). התערוכה נקראת "באמצע" ובין היתר יראו שם שעון לעובדי משמרות הממחיש באמצעות מניפה הניתנת להזזה את זמן הפנאי אל מול זמני המשמרות. גרב הופכת לנעל באמצעות טבילה בגומי. מכונית צעצוע מונעת באמצעות כדור סנוקר המשמש אלטרנטיבה לגלגלים הקלאסיים. אביזר מתכתי קטן ההופך כל שני עפרונות למחוגה. בובת שרוכים. ניפוח מבחנות פלסטיק של בקבוקים באופן ידני. סולם בחיתוך לייזר מפרופיל. כאמור הכניסה בחינם.

מנהרת הרוח פליי בוקס

מנהרת הרוח FlyBox

הילדים אוהבים אקשן פיזי יותר מאשר תערוכות ומוזיאונים? החוויה החדשנית ביותר בכיוון הזה היא מנהרת הרוח FlyBox בראשון לציון. מדובר במתחם סגור שבו כל אדם, מגיל 4 ומעלה יכול לחוות תעופה פלוס צניחה חופשית לפחות לזמן קצר. בחול המועד, כל יום ב-12:30 יתקיים גם מופע של מדריכי המנהרה אליו הכניסה חופשית. הטכנולוגיה המאפשרת את החוויה יוצאת הדופן הזו מתבצעת על ידי 4 מנועים בעלי עוצמה רבה (1200 כוח סוס), היוצרים משב רוח אדיר במהירות מרבית של 270 קמ״ש. המבקרים יוצאים לתעופה בחלל הסגור בליווי מדריך המוסמך על ידי ארגון תעופת הגוף הבינלאומיIBA . עוד פרטים תמצאו באתר www.flybox.co.il.

פיטר פן בקרקס פלורנטין

פיטר פן בקרקס פלורנטין

קרקסים ללא בעלי חיים, הם הפוליטקלי קורקט המקובל בימינו בעולם כולו. בארץ הנהיג את המהלך הזה קרקס פלורנטין, שבחול המועד פסח מעלה בכפר הירוק את עלילת פיטר פן המפורסמת, עם להטוטנים מעופפים, ובתוספת אפקטים חזותיים ואקרובטיקה מסחררת. הילדים זוכים לראות אמני טרפז מעופף, להטוטי אש, הליכה על חבל, קפיצה לגבהים על טרמפולינה, רכיבה על חד אופן ועוד. 79 שקלים לכרטיס. 249 שקלים ל-4 נפשות. עוד פרטים באתר www.florentinecircus.co.il.

היכל הקרח ICE PEAK

היכל הקרח ICE PEAK

להטוטים מסוג אחר יכולים לבצע בפסח הילדים עצמם והמבוגרים המלווים אותם בהיכל הקרח החולוני Ice Peaks. בנוסף לאתר ההחלקה יוצב במקום מתקן של קולנוע תלת ממד, ויהיה מופע סטדאפ של אריק רינט. לדברי מנהלי ההיכל, כל מי שיודע לרכוב על גלגיליות ורולר בליידס, יכול גם להחליק על הקרח. כרטיס כניסה ל-45 דקות עולה 65 שקלים. מבוגרים המלווים את הילדים ולא מחליקים בעצמם, נכנסים ללא תשלום.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.