פורסם by & קטגוריה חגים, ילדים.

שוק התחפושות מוערך בכ- 100 מיליון שקלים שהישראלים מוציאים בתקופה של כחודש וחצי בלבד עד החג. עבור הרשתות זו אחת מתקופות השיא במכירות. עבור ההורים, במיוחד כשיש כמה ילדים בבית, זו אחת מתקופות השיא של ההוצאות.

ביג שופ. כ-30 שקלים

ביג שופ. כ-30 שקלים

מחירה של תחפושת ממוצעת נע השנה סביב 70 שקלים. אבל יש מותגים זולים שאם רק יודעים עליהם, עושים את החיים קלים יותר. מה דעתכם למשל לקבל הנחה מעשרה שקלים עבור תחפושת לילד? זה מה שמציעה רשת ביג שופ בסניפיה בחיפה, אשדוד וירושלים. תחפושת שנייה ב-9.90 שקלים. מדובר באנה ואלזה, מיניונים, צבי הנינג'ה, סופרמן ושות'.

גטר קונסיומר. בובה ותחפושת באותו מארז

גטר קונסיומר. בובה ותחפושת באותו מארז

מי שמחפש בסבלנות, יכול לשרוד את סעיף התחפושות לפורים בלי להגדיל את האוברדרפט בבנק בשיטה של אתר Adika המספק אפשרות לתפוס שתי ציפורים במחיר של אחת: אוברול של נמר, דוב או פנדה שאחרי החג יכול לשמש כפיג'מה מחממת בליל קר. רעיון נוסף שהאתר מאפשר: לרכוש שמלות בסגנון שנות ה-20. בפורים זו תחפושת ואחרי פורים לבוש מסיבות לגיטימי, שהרי אופנת הרטרו היא היום טרנד מוביל. טווח המחירים באדיקה מתחיל ב-9 שקלים, אבל מטפס עד 179.

גם המותג "גטר קונסיומר" שניתן למצוא בחנויות צעצועים ומכשירי כתיבה, מציע סוג של שניים במחיר אחד: ערכה המכילה גם תחפושת (לגילאי 2-4), וגם בובה לבושה באותה תחפושת, כולל אביזרים כמו כתר וזוג נעליים בתוך הערכה. כל אלה ב-200 עד 250 שקלים.

גלימת סופר מן בכ-20 שקלים. פוקס

גלימת סופר מן בכ-20 שקלים. פוקס

גלימה של סופרמן מעל אוברול רגיל, וגלימה של הנסיכה אלזה מעל שמלת בת מצווה יכולה לסדר תחפושת במחיר כמעט אפסי. ברשת פוקס יש גלימות כאלה לגילאי 3-11 בכ-20 שקלים. ברשת הצעצועים "עידן 2000" טווח המחירים לתחפושות מתחיל ב-10 שקלים. הרשת מקיימת ירידי "ערי תחפושות" בבאר שבע, קסטינה, קרית גת, שדרות, ראשון לציון וחיפה.

פאה עושה את העבודה. דורון פסקינו. צילום רן יחזקאל

פאה עושה את העבודה. דורון פסקינו. צילום רן יחזקאל

פאה צבעונית משנה את ההופעה באפס זמן. כמעט ולא נדרש להוסיף לה דבר כדי להסוות את המראה ולהיחשב למחופשים. במרכזי פתרונות השיער "דורון פסקינו" אפשר במחיר של 20 שקלים להשיג פאות באדום, סגול, צהוב וכו' ויש אפילו מבצע של 3 פאות ב-50 שקלים. לפרטים נוספים www.doronfascino.co.il

 השמלה מהבית ואביזרי אלזה ב-30 שקלים מפלפוט

השמלה מהבית ואביזרי אלזה ב-15-30 שקלים מפלפוט

ומה דעתכם לצרף לשמלת תכלת שיש בבית, סט מוצרי שיער של נסיכות פרוזן מתוצרת החברה הישראלית פלפוט (גומיות, סיכות וקשת) בכ-30 שקלים, או סט מלכותי של שרשרת, כתר ושרביט בכ-15 שקלים של פלפוט, וכך להפוך ילדה קטנה לנסיכה במאמץ כספי מינימלי. להשיג בחנויות צעצועים ומוצרי כתיבה.

 קופונים בטויס, אר. אס

קופונים בטויס, אר. אס

רשת טויס.אר.אס מחלקת קופונים לקניית תחפושות פרימיום באיכות גבוהה בהוזלות משמעותיות (דוגמה: דארת וידר ממלחמת הכוכבים בכ-80 שקלים במקום בכ-130, ויש גם תחפושות רבות בכ-60 שקלים). את הקופונים מחפשים באפליקציה, הפייסבוק, והאתר של הרשת.

 קרטרס. כ-100 שקלים במקום 179. צילום טל טרי

קרטרס. כ-100 שקלים במקום 170. צילום טל טרי

קרטר'ס, עוד מותג פרימיום שהבין כי חייבים להוריד מחירים מציע תחפושות מושקעות של אסטרונאוט, זברה, דרקון ועוד, לגילאי חצי שנה עד שלוש, ממיקרו פליז כביס ורך, בכ-100 שקלים במקום 170. מדובר במכנס וקרדיגן מרוכסן או חולצה וגרביונים. עוד פרטי באתר: https://youtu.be/21b1qyiem6I

 20 מסכות KIDIZ לצביעה בבית 69 שקלים

20 מסכות KIDIZ לצביעה בבית 69 שקלים

חפשו גם באתר KIDIZ מסכות של החברה האמריקנית MUDPUPPY ב-69 שקלים. הערכה מכילה 20 מסכות בריסטול עבה, עם סרט גומי לקשירה, וניתן בעזרתה לצבוע וליצור ביחד עם הילדים מסכות של מפלצות, פרפרים, גיבורי על, חיות הג’ונגל, דינוזאורים, רובוטים ונסיכות.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.