פורסם by & קטגוריה בית, הורים, חידושים ופטנטים לבית, ילדים, כלי בית.

האם עיצוב מיוחד מסייע לשכנע ילדים להיענות ביתר רצון ומהירות לבקשות ההורים? המעצבים משוכנעים שהתשובה חיובית, והיצרנים משתפים פעולה.

 

מאוורר. יולו

בחנויות תמצאו למשל מנורות לילה ומזוודות בדמות בעלי חיים (אולי כך יסכימו הקטנים להיכנס ביתר רצון למיטה או לארוז בעצמם חפצים ערב טיול החופשה), בקבוקים בשלל צורות שאמורים לשכנע את הטף לשתות יותר מים, סירי גמילה הנראים ממש כמו אסלה (לסרבני גמילה למשל), מצחייה לאמבט שתפחית את ההתנגדות של הפעוטות לחפיפה ועוד.

פלפוט. בקבוקי שתיה מתכווצים

אספתי כמה מן העיצובים המדליקים האלה, ונתחיל בבקבוקים. גם כי שתייה בקיץ היא חיונית, וגם כי בעזרתם מייתרים את השימוש בבקבוקי הפלסטיק החד פעמיים והבלתי מתכלים. מדובר בבקבוקים יקרים אבל מתאימים גם לקיץ וגם לחורף, עשויים מחומרים בטוחים ונראים נפלא.

 

קרביץ

במותג הבית החדש של רשת קרביץ יש שש סדרות של בקבוקים בגדלים שונים השומרים על קור או חום במשך 8 שעות. עשויים נירוסטה, בגוונים טרנדיים או עם אפקט של שיש ועץ באמצעות הדפסה מיוחדת. עולים כ-50 שקלים. יש בקרביץ גם בקבוק TRITAN  בצבעי כחול וורוד עם מנגנון פתיחה קופץ ופיית סיליקון מפלסטיק לא שביר וללא BPA בכ-30 שקלים.
לסרבני שתיה עקשניים במיוחד, הייתי קונה את הבקבוק המתכווץ ברשת פלפוט. הוא צבוע בשלל צבעים, וכאשר גומרים לשתות ממנו, ניתן לכווץ אותו למחצית גובהו כמו אקורדיון.

רשת פלאנט. בקבוק שתייה של S'well

למותג הבקבוקים המעוצבים S'well המשווק בלעדית על ידי חברת פלאנט יש בקבוקי שתייה בצבעוניות של כחול, שחור ואדום השומרים על קור וחום במשך 24 שעות, ויש עליהם הדפסים מנומרים, או איור של עננים לבנים על רקע שמיים ועוד. העיצוב הטרנדי הבלעדי מייקר אותם: 149-199 שקלים.

Kambukka

חברת הבקבוקים הבלגית Kambukka, עיצבה בקבוקים שומרים על קר וחום עם הדפסי פרחים, מראות ג'ונגל טרופי, דמויות קומיקס, ועוד. מכסה חכם מכיל 3 מצבים: פתוח, סגור ושתייה בלחיצה, כך המשקה לא נשפך או מטפטף. כ-80 עד כ-170 שקלים. ברשתות קוקסטור ו-4 שף ובאתר מאמא גורו.

נובי

יצרנית מוצרי התינוקות נובי מציעה בקבוקים שקופים מפלסטיק קשיח עם פיה מתקפלת ועליהם איורים של לבבות, קשת, תותים, קפקייקס ועוד. 80 שקלים.
סודהסטרים השיקה באחרונה סדרת בקבוקים חדשה בשם "MY ONLY BOTTLE"- עם מכסה מטאלי שפותח במיוחד להכנת משקאות מוגזים, ללא BPA (חומר כימי בשימוש בתעשיית הפלסטיקה), ידית נשיאה והדפסים בכחול ים, ורוד בייבי, שחור וירוק טורקיז עם פיית ספורט. 49 שקלים בחנויות נבחרות, באתר החברה ובמוקד השירות שלה.

 

 

סודה סטרים

וגם אם אין תקציב להשקיע בבקבוק שתייה מעוצב, ברשת פעמית סטור יש קשיות שתיה דקורטיביות שעולות ביחד עם כוס כ-11 שקלים. בהחלט מומלץ. ויש ם גם בקבוקים בכ-7 עד כ-11 שקלים.

פעמית סטור. צילום אפרת אשל

בחופשת הקיץ הילדים מאחרים בדרך כלל לשכב לישון ובעוד כמה שבועות יהיה להורים קשה לשכנע אותם לשנות את הרגלי ההשכבה לקראת תחילת הלימודים ולהיכנס למיטה מוקדם. אולי מנורת לילה חדשה בצורה מקסימה, תקל על המשימה.

מנורת לילה SELECT  צילום ישראל יניב

ברשת SELECT יש מנורות חדשות הנראות כמו אבטיח, לב, קקטוס, והכי מדליקה: מנורת בצורת למה העולה כ-16 שקלים.
וברשת שילב ראיתי מנורת לילה של המותג האמריקאי VAVA הנראית כמו ביצה. היא עוצבה במיוחד לחדרי ילדים, מופעלת על ידי מגע יד, מגיעה עם סט מדבקות לעיצוב אישי ובטוחה למגע יד של פעוטות. ההארה מתבצעת על ידי נורות לד היכולות לפעול עד 80 שעות רצופות בהטענה בודדת. 139 שקלים.

מנורת לילה. שילב

בעלי חיים הם עיצוב מועדף כידוע בכל תחום הקשור לילדים, וברשת המתנות וציוד בית הספר YOLO יש מאוורר לחדרי ילדים בצורת פלמינגו וורוד. 49 שקלים.
דוגמה נוספת למוטיב בעלי החיים הן מזוודות הילדים של סמסונייט, בסדרת DREAM RIDER עם צורות של מיני ומיקי, דבורה, זברה, חד-קרן וטיגריס. הן מכוונות לנשיאה עצמאית על ידי גילאי 3-8,

מזוודה. סמסונייט

ניתן לרכוב על מזוודות סמסונייט כמו על בימבה, ומחירן 375-400 שקלים. להשיג בקניון רמת-אביב, קניון עזריאלי ת"א, שבעת-הכוכבים הרצליה וגרנד-קניון חיפה.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.