פורסם by & קטגוריה ביגוד ילדים, ילדים.

 

מהו המכנה המשותף בין ראש הממשלה נתניהו, השרים אביגדור ליברמן וצחי הנגבי, קציני משטרה וצבא שלא במדים ואנשי ציבור נוספים? – שאלה שעלתה באחת מתכניות החדשות בטלוויזיה לפני ימים אחדים. התשובה מצולמת: כל החבורה הנכבדה הזו לובשת לפעמים מעילי ניילון עם ריפוד פוך אווזים, המצאה יפנית הנקראת יוניקלו, שכבשה באחרונה את כל המערב. אז עכשיו אפשר להוסיף למשוואה גם את ילדי ישראל. מעילי הפוך והחיקויים השונים שלהם במילוי סינטטי, הפכו לטרנד בולט גם בגילאים הנמוכים.

קיווי. מעיל פוך. צילום דניאל אליסטר

קיווי. מעיל פוך. צילום דניאל אליסטר

העברתי באחרונה מעיל פוך של מותג הילדים קיווי (KIWI) לנסיין בן שמונה (מידה 14), ולמרות שעדיין לא ממש קר, הוא התעקש ללבוש אותו לבית הספר, "שהחברים יראו", ומאחר שמדובר במעיל קל משקל במיוחד, החליט גם לישון איתו בלילה לתדהמתה של אמו וטען שהוא לא צריך שמיכה כי המעיל יחמם אותו בשינה… אם יש הוכחה להצלחה של מעיל, זוהי המובהקת שבהן. אבל מי שלא מתלהב מהסגנון הזה ימצא בקיווי גם מעיל רוכסן קצר שחור עם צווארון פרווה מלאכותית חומה בהירה, או מעיל צמר בצהוב גמלים עם כפתורים גדולים כהים, במראה נוסטלגי של שנות השבעים, שידבר ללבן של פאשניסטיות קטנות שיודעות למה מתכוונים כשאומרים רטרו.

קיווי. מעילים ב-85 שקלים. צילום דניאל אליסטר

קיווי. מעילים ב-85 שקלים. צילום דניאל אליסטר

מבחר מעילי הילדים ב-63 הסניפים בפריסה ארצית של kiwi , כולל גרסאות קצרות וארוכות, עם כובעי פרווה ובלעדיהם, ובצבעים של בנים ושל בנות: שחור, לבן, חום כחול וורוד. המידות מתחילות ב-M3 ועולות עד 14. סיבה אטרקטיבית נוספת לבחור במעילים החמים האלה: מחיר מוזל. הם עולים עכשיו 85 שקלים.

קיווי. רטרו לפאשניסטיות צעירות. צילום דניאל אליסטר

קיווי. רטרו לפאשניסטיות צעירות. צילום דניאל אליסטר

מי שאוהב מעילים משולבים בקטעים סרוגים, בנוסף למעילי הפוך עם ברדס מעוטר בפרווה סינטטית, ומעילי רוכסן קצרים, ימצא כמותם בקולקציה החדשה של רשת סולוג. המידות מתאימות לגילאי שנתיים עד 12 כשהמחיר לקטנים מתחיל בכ-70 שקלים ובמידות של הילדים הגדולים הוא כ-130 שקלים לבנים וכ-150 שקלים לבנות. ה

סולוג. פוך וברדס. צילום ירון ויינברג

סולוג. פוך וברדס. צילום ירון ויינברג

מעיל הוורוד-סגול עם הברדס הנראה בצילום המצורף, עולה 180 שקלים. יש גם מעילי רוכסן בצבע ג'ינס ומבחר עשיר של סריגים חמים.

סולוג. צילום הילה שייר

סולוג. צילום הילה שייר

המחירים שקיבלתי מסולוג אגב, הם לפני יום ההוזלות "בלק פריידי" שבו יש להניח ניתן להשיג מחירים נוחים יותר.

סולוג. צילום הילה שייר

סולוג. צילום הילה שייר

ברשת H&O המעילים ויתר פריטי הלבוש שייכים בעיקר לשני מותגים מרכזיים: TAG (GIRLS/TEENS) ו- EXPO המתכתבים עם קולקציות המבוגרים ומאפשרים לילדים להרגיש "כמו גדולים". יש בה למשל מעילים שעירים שנעים ללטף, או מעילי ניילון מודפסים עם ריפוד פנימי של פליז, כמו הוורוד עם הקפושון הנראה בצילום ועליו דוגמת כוכבים בהירים, העולה מאה שקלים.

H&O. צילום טל טרי

H&O. צילום טל טרי

את הכוכבים אגב, ניתן למצוא ברשת   H&O גם על שמלת טול אפורה בהירה ועל סריגים רכים. לבנים יש מעיל ז'קט בומר שחור, ומעילי ניילון חלקים או צבעוניים גם הם עם בטנת פליז. מחירם כ-100 שקלים.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.