פורסם by & קטגוריה ילדים, צעצועים.

 

רוצים לאכול סופגנייה בשקט או לשיר את כל הבתים של "מעוז צור" לאור הנרות? אל תסתפקו בדמי חנוכה בצורת כסף, שטרות או מטבעות, תלוי במצב החשבון: הביאו גם או במקום, משהו מוחשי יותר, בובות שניתן לחבק, להלביש, לדמיין בעזרתן, ומשחקי קופסה תחרותיים. אבל השאלה היא מה להביא.

דמי חנוכה קול טויס כ-50 שקלים

 

 

 

אתם מכירים את התחושה בחנות צעצועים ומשחקים, מנסים לבחור משהו ראוי לילדכם או לילד אחר ומתלבטים,  לקנות מהנה או מלמד? משהו שהילד יאהב או הוריו? התשובה קשה כמעט כמו לרבע מעגל. רשימת הבובות והמשחקים המופיעה כאן היא בעלת פוטנציאל לא רע להשביע את רצון כולם.

דמי חנוכה דיאמנט צעצועים

כשמדובר בגילאים נמוכים, בובת שמיכה רכה בצורת פילפילון, צפרדע, דובי והיפופוטם היא רעיון שישמח גם את ההורים. ניתן להשיג באתר: www.telbar.co.il במחירים הנעים בין כ-30 לכ-70 שקלים תלוי בגודל, של המותק COOL TOYS

 בובת חיה בסטימצקי

בובת חיה בסטימצקי

לבנות בית הספר היסודי – הבובות הזעירות ברשת סטימצקי המשלבות מראה של דוגמנית עם אלמנטים של חיית מחמד (אוזניים מזדקרות מעל התסרוקת), בכ-70 שקלים. לכל בובה שם אישי (טיפאני, טיילור, לילית, ג'ולייט), מלתחה אופנתית, אביזרים ותכונות אופי שונות.

 טויס אר אס

טויס אר אס

הקוסם המתלמד במשחק המחשבה "קסם של פתרון". צילום ג'ון שטיינר

הקוסם המתלמד במשחק המחשבה "קסם של פתרון". צילום ג'ון שטיינר

לילדים יצירתיים, מגיל 5, מאלה האוהבים פלסטלינה, צבעי אצבעות, פימו וכו', אפשר להביא את קופסת "הסדנא המתוקה שלי" של דיאמנט צעצועים ליצירת דמויות מבצק סוכר כמו מיני מאוס, פו הדב ובוב ספוג. הבצק מוכן לאכילה וכשר. הוא אינו מכיל גלוטן. המחיר: 49 שקלים. ניתן להשיג בחנויות צעצועים ברחבי הארץ. גם ברשת טויס אר אס יש אופציה לשלב נשנוש מתוק עם עבודת ידיים יצירתית בסדרה בשם מתקתקים הכוללת ערכה להכנת חיות משוקולד, סוכריות על מקל או בונבוניירות מבצק סוכר. כ-35 שקלים לערכה. ובנוסף יש שם ערכות ליצירת תיבות תכשיטים, בקבוקוני חול צבעוני, סבונים ריחניים, שמלות ערב לבובות, שרשראות וצמידים. הצעה נוספת להעסקת ילדים בעלי שתי ידיים ימניות יש לחברת "משחקי יצירה אור-דע" בסגנון רטרו: ערכות עיצוב בחוטי רקמה ובפאיטים וטוויית שטיח מחוטי צמר. את התמונות אפשר למסגר ולתלות בחדר הילדים. כ-50 עד כ-60 שקלים בחנויות צעצועים מובחרות.

המשחק "קסם של פתרון" פותח ע"י צוות קלינאי תקשורת של חברת "שטיינר מכשירי שמיעה", לגילאי 4-10, לפיתוח שפה, הבעה וחשיבה. המשחק מאפשר לתרגל עם הילדים פתרון בעיות בדרגות קושי שונות, הדורשות הנמקה, הסקת מסקנות וגמישות מחשבתית. הנושא הוא קוסם מתלמד שצריך לגבור על מכשולים ולפתור בעיות באמצעות חשיבה כדי להגיע לטירה קסומה ולהפוך לקוסם מוסמך. 270 שקלים באתר: http://bit.ly/steinergames

סקאל טויס bounce off

סקאל טויס bounce off

בחנוכה מותר כידוע לכולם לשחק ולשם כך מתאים במיוחד המשחק החדש לגילאי 8-88 המיובא על ידי סאקל טויס בשם BOUNCE OFF. מדובר בתחרות ראש בראש בין שניים הצריכים ליצור ראשונים את הצורה שיצאה בקלף שלהם, על ידי הקפצת כדורים לתוך גומות בלוח המשחק. כאשר השחקן המתחרה משתדל למנוע זאת על ידי חסימה באמצעות הכדורים שלו. כ-130 שקלים ברשתות הצעצועים.

"הבוס הקטן" משחק מגנטים

"הבוס הקטן" משחק מגנטים

ילדים גילאי 2-5 זקוקים לחיזוק בידע מספרים ואותיות? חברת "הבוס הקטן", משווקת משחק הרכבה מגנטי להכרת מספרים ותרגול חיבור, חיסור, כפל וחילוק עם ספרות שניתן להצמיד למקרר ולדלת פלדה. החלקים מצופים בלמינציה וניתים לניקוי בעזרת מגבון לח. כ-30 שקלים לקופסה בחנויות הצעצועים.

 דמי חנוכה משחקי יצירה אור-דע ערכת אריגה

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.