פורסם by & קטגוריה ילדים.

החידושים התכופים בתחום מוצרי התינוקות מיועדים להעשיר את הממציאים והמשווקים כמובן, אבל גם להקל על ההורים והפעוטים היכולים להרשות לעצמם, בסיוע הטכנולוגיה המודרנית והתובנות החדשות על מה שמועיל יותר ומזיק פחות. אחד החידושים האלה, של המותג Life הוא ספריי החתלה.

בייבי בום ספריי החתלה

משחות החתלה דורשות מגע ישיר עם ידי ההורים, ולא קל להיפטר מהמרקם השמנוני והדביק שלהן. הספריי נוח יותר. המשווקים מוסיפים שהוא מועשר באלוורה, מתאים החל מהיום הראשון, ואינו מכיל פרבנים או חומרים משמרים. כ-17 שקלים ל-70 מ"ל.

** בקבוק עם פטמת סיליקון רכה המעוצבת כפטמת אם קיים כבר כשנתיים בשוק מוצרי התינוקות. לילוד כדאי לרכוש את זו המאפשרת זרימה איטית על מנת שהתינוק "יתאמץ" לינוק את החלב מהבקבוק בדומה לפעולת היניקה מהשד.

בייבי בום בקבוק פיליפס אוונט 2

אוונט נטורל השיקה לפני כשנתיים בקבוקים מפרוליפרופילן עם פטמות כאלה, ובאחרונה הרחיבה את ההיצע עם בקבוקים צבעוניים ורודים ותכולים. 2 שסתומים מובנים בגוף הפטמה מאפשרים הכנסת אוויר לבקבוק במקום לבטנו של התינוק, ומבטיחים בכך הקלה על בעיית הגזים המפורסמת. כ-55 שקלים לבקבוק.

** בקבוק זכוכית הוא טרנד הרטרו האקולוגי של המותג 'MAM'. אחרי עשרות שנים בהם הוא נעלם משוק התינוקות, מחשש שבירה, מחזירה אותו לארץ היבואנית אלפא קוסמטיקס, במחירים הנעים בין כ-60 לכ-80 שקלים ליחידה. שכן הבקבוקים האלה מיוצרים מזכוכית Borrosilicate אטומה לגמרי בפני כימיקלים, עמידה בחום גבוה, ניתנת לחימום במיקרו, צינון במקפיא, ושטיפה במדיח.

בקבוק זכוכית MAM

בקבוק זכוכית MAM

 

** התפתחות מעניינת חלה גם בתחום המוצצים עם המותג הספרדי החדש בארץ סובינקס, שמשווקת חברת סגל. מדובר במוצץ הקטן ביותר בעולם, המתאים גם לפגים ולתינוקות מיומם הראשון עד גיל 4 חודשים, ובסדרות מוצצים בעלי פטמות סיליקון לגילים מבוגרים יותר. כ-26 שקלים ליחידה. ניתן להשיג ברשת שילב.

המוצצים החדשים של סובינוקס

המוצצים החדשים של סובינוקס

 

** אכילה היא נושא מורכב תמיד. יפה שיף, דיאטנית קלינית, מומחית בתזונת תינוקות וילדים ויועצת מדעית למותג Beloved המשווק פריכונים, ביסקוויטים, מקלונים ועוד, בגודל של מזון אצבעות, מציעה שמגיל 8-9 חודשים נציע לתינוקות מזון הדורש לעיסה, למרות שעדיין אין להם שיניים. החניכיים והלשון עושים את העבודה בצורה טובה ומספקת. מזון אצבעות מפתח לדבריה כישורי אכילה עצמאיים, מוטוריקה עדינה והתנסות באחיזת פינצטה עם האצבעות. מתחילים עם פירות וירקות רכים וביסקוויטים מתאימים לתינוקות.

בייבי בום מזון אצבעות

** אמצעים רבים יש לפיתוח כישורים פיזיים ושכליים של תינוקות, החל מיומם הראשון. מותג משחקי ההתפתחות הישראלי בעל המוניטין הבינלאומי טף טויס משווק למשל כרית התומכת בשרירי הכתפיים והצוואר, ובחלקה העליון שני קימורים למרפקיו של התינוק. לדברי שני עזרא, מרפאה בעיסוק ומלווה התפתחותית, הכרית מעודדת שכיבה על הבטן, שהיא הבסיס לכל התפתחות תנועתית וגם מקלה על כאבי הבטן והגזים. 89 שקלים בשיווק בלעדי של חברת סגל.

 כרית תומכת. טף טויס

כרית תומכת. טף טויס

 

** המותג Yookidoo המתמחה גם הוא בצעצועי התפתחות, משיק בימים אלו בארץ דגם המשודרג של שמיכת האוניברסיטה Gymotion Robo Playland , מותאמת ל-3 שלבי התפתחות וכוללת כרית לשכיבה על הבטן, 2 בובות רובוטיות, מראה, רעשן, ונשכן ומכונית הנוסעת קדימה ואחורה על מסילה לצלילי מוזיקה. כאשר התינוק שוכב עדיין על הגב, אפשר לחבר את המסילה עם הרכב על הקשתות שמעליו. 420 שקלים ברשת מוצצים ובחנויות למוצרי התינוקות.

 שמיכת פעילות yookidoo

שמיכת פעילות yookidoo

 

** בובת ברווז שורק, היא צעצוע מנגן המעודד זחילה ומשווק על ידי טאליה סחר מבית Yookidoo. גם כשהתינוק מתחיל ללכת, הוא יכול לאחוז בחוט המחובר לברווז, למשוך ולהתקדם לאט. 130 שקלים.

ברווז שורק  yookidoo

ברווז שורק yookidoo

 

** ועוד צעצוע מנגן, בובת פיל מבית פישר פרייס, משווק על ידי סקאל טויס. הפיל משמיע מוסיקה ורוטט, עשוי חומר דמוי פרווה, מופעל בלחיצה ומנגן 10 דקות רצופות.כ-130 שקלים.

פילון מנגן של פישר פרייס, בסקאל טויס

פילון מנגן של פישר פרייס, בסקאל טויס

 

** קולקציית החורף של פוקס לגילאי NB – 3 כוללת בגדי יומיום, שבת וחג עם הדפסים של דיסני, פינגווינים ודובי קוטב, הלו קיטי, סימפסון ועוד. יפות במיוחד הטוניקות הזעירות ושמלות הסריג בצבעים כמו ורוד בזוקה, ירוק מנטה, שמנת וסגול. ולתינוקות ממין זכר, בגדים מבד ה- SNOW שהוא בד מלאנג' בטקסטורת שלג ובגדי פליס עם גרפיקה של בעלי חיים.

בעלי חיים ופפיונים. פוקס בייבי

בעלי חיים ופפיונים. פוקס בייבי

 

** ניפרד מהתינוקייה עם הצעה למתנה עבור משפחה שיש לה כבר הכול, ובכל זאת רוצים להפתיעה בסגנון "התינוק שנולד עם הקריסטל ביד" על משקל "כפית כסף בפה".

 

קישוט של פו הדוב מקריסטלים. ריהוט חדרי תינוקות של חברת סגל

קישוט של פו הדוב מקריסטלים. ריהוט חדרי תינוקות של חברת סגל

 

בחברת סגל, המתמחה בחדרי תינוקות, מציגים בימים אלה עריסות ושידות שעליהן איור של פו הדב בשיבוץ אבני סברובסקי על בד קטיפה. סט שידה ומיטה עולה 4290 שקלים.

 

 

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.