פורסם by & קטגוריה ביגוד ילדים, ילדים.

THE CHILDREN'S PLACE

THE CHILDREN'S PLACE

 

לראות שוב ממרחק של שני דורות פעוטות בשמלות תפוחות חצאית עם רקמה בחזית וכיווצים, כמו אלה שלבשנו פעם או לבשו האימהות והסבתות בילדותן, עושה תחושת דה ז'ה וו מצמררת. זה יותר מסתם רטרו. זו עוד הוכחה לכך שמה שהיה הוא שיהיה, שגלגל האופנה סובב – הולך ומגיע בסופו של דבר לנקודת ההתחלה. כן, גם במאה שעברה לבשנו בגדים יפים.

 THE  CHILDREN'S PLACE

THE CHILDREN'S PLACE

מאחר שחובת ההוכחה עלי, אתחיל בסרפן לבן עם רקמת משולשים בכחול ואדום בחזיתו, וגם בשתי פעוטות יושבות בשמלות מודפסות בפרחים אדומים, ואוסיף שמלה וורודה עם כיווצים, פסי רוחב והדפס חתולה. מדובר במותג האופנה האמריקאי לילדים THE CHILDREN'S PLACE המשיק כל עונה לצד בגדים לכל מטרה, גם נעליים, סנדלים, כובעים, תכשיטים, כפכפים, תיקים, משקפי שמש ואפילו תיקים, במידות 4-14 להשגת "טוטאל לוק", המושג הזה עכשווי, אבל השמלות הן רטרו צובט לב עם גזרה מתנפחת, תחרה, שמלות רקומות ושמלות פייטים.

THE CHILDREN'S PLACE

THE CHILDREN'S PLACE

את מוטיב התינוקות בוורוד ממשיכה רשת KEDS KIDS עם פעוטה בשמלה בעלת חצאית קומות וחגורה אדומה, שרוולי פרפר קצרצרים מכסים את הכתפיים.

 קדס קידס. צילום אלון שפרנסקי

קדס קידס. צילום אלון שפרנסקי

 

המותג טאם טאם מציע שמלה שחלקה העליון כחול כהה, פרחים בוורוד וסגול לוונדר על חצאיתה הלבנה ובין השניים, חגורה בוורוד עז.

טאם טאם

טאם טאם

שובה לבבות היא גם שמלת סרפן ורודה נוספת של קדס קידס שגן פרחים שלם מלבלב על חצאיתה לעבר המכפלת, שלא לדבר על שמלת הכתפיות הלבנה עם פסים כחולים וחצאית הקומות מסתובבת, שאין ילדה המסוגלת לעמוד בפני קסמה ואין סבתא שלא נזכרת בזכותה בילדותה שלה.

 קדס קידס צילם אלון שפרנסקי

קדס קידס צילם אלון שפרנסקי

בקדס קידס מציינים כמה הדגשים שמאפיינים את בגדי הילדים שלהם בקיץ הנוכחי: צבעי גלידה וסוכריות, הדפסי פרחים, הדפסי לטאות וציפורי פלמינגו, בדי פיקה, שמלות בקומות, שמלות מסתובבות, שילוב טול רשת, ואפשר כמובן לציין עוד, אבל חבל לקחת שטח מהצילומים המדברים בעד עצמם.

 קדס קידס. צילום ירון וינברג

קדס קידס. צילום ירון וינברג

 

נסטיה לינסנקי, מעצבת אופנה, בלוגרית ואושיית אינסטגרם, חברה למותג "mish-mish" ועיצבה בעבורו קולקציית קפסולה לילדים שאחת מפריטיה היא שמלה בפסים כחולים לבנים. מעניין האם המעצבת הצעירה מודעת לכך ששמלה כזו אפיינה את בגדי גן הילדים והמעונות בדורות עברו.

נסיה ליסנסקי למישמיש

נסיה ליסנסקי עבור מישמיש

כל השמלות של נסיה, אם צעירה לשניים, מצייתות לכללים שהלוואי שכל יצרני הילדים יאמצו: בלי כפתורים, בלי רוכסנים, שרוכים או חגורות שמסבכים את החיים לפעוטות ולמי שמלביש אותן. רק בדי כותנה רכים וכביסים. רק מראה נינוח, לא מתאמץ ופרקטי, השואב השראה מפיג'מות.

שילב, צילום עדי אורני

שילב, צילום עדי אורני

הרשת והמותג שילב, תורמים לז'אנר הזה שמלה אדומה עם נקודות לבנות גדולות ורצועת תחרה מבצבצת מתחת למכפלת, ושתי פעוטות שראשן מכוסה בכובע קש רחב שוליים, יושבות בשמלה משבצות ורודה האחת, ובשמלת בצהוב בננה השנייה, ולשתיהן תחתית טול ורודה המציצה מתחת למכפלת.

 שילב צילום עדי אורני

שילב צילום עדי אורני

הוניגמן קידס תורמת למלתחת הרטרו שלנו שמלת סרפן שחלקה העליון בהיר וחלק, וחלקה התחתון מתרחב בכיווצים ומכוסה בהדפס ורדים אדומים גדולים מוקפים בעלים ירוקים, שתי שמלות נוספות של הוניגמן משקפות את מוטיב הצמחייה, אחת בפרחים אדומים ושחורים על רקע לבן עם חגורה שחורה, והשנייה – שחלקה העליון טול שחור (דה ז'ה וו כבר אמרתי?), והתחתון בהדפס דמוי דקלים שחורים על רקע לבן.

 הוניגמן קידס צילום אודי דגן

הוניגמן קידס צילום אודי דגן

 הוניגמן קידס

הוניגמן קידס

 

השילוב של לבן ושחור, גם בשמלות של תינוקות ופעוטות, רווח. עוד דוגמה: ברשת קיווי שמלה לבנה קצרת שרוולים עם נקודות שחורות, חגורה שחורה ושוליים שחורים במכפלת.

 קסטרו צילום אודי דגן

קסטרו צילום אודי דגן

גם פסים ונקודות הם חלק בלתי נפרד מאופנת הילדים, וברשת קסטרו החליטו לשלב בין השניים באותה שמלה: החצאית בפסי רוחב כחולים על רקע לבן, והחלק העליוו בנקודות כחולות על רקע לבן. פפיון כחול מפריד בין שני אלה במותניים.

קיווי

קיווי

שמתם לב שכמעט כל שמלות הקיץ של הפעוטות הן נטולות שרוולים? מאחר שבהרבה מקומות המיזוג מצדיק קצת יותר כיסוי, רוב המותגים מציעים שרוולונים תואמים לשמלות. דוגמה: ברשת פוקס בייבי השלימו שמלה פרחונית ורודה עם שרוולון קיצי ורוד. מתוק ופרקטי. יש לציין גם את המחירים הנוחים של פוקס. השמלה הנראית כאן, בפרחים כחולים על רקע לבן, עולה כ-40 שקלים.

 

השנייה פוקס בייבי

פוקס בייבי

פוקס.  צילום טל טרי

פוקס. צילום טל טרי

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.