פורסם by & קטגוריה ביגוד ילדים, ילדים.

הזליגה של הטרנדים הצבעוניים ממלתחת המבוגרים לזו של הילדים, אפילו הפעוטים, נמשכת כבר שנים רבות, ואביב 2017 לא שונה. כשתצאו להצטייד בבגדים חדשים לקראת החגים, תגלו למשל במותג דה צ'ילדרנס פלייס (THE CHILDREN'S PLACE) שמלות קלילות, עם הדפסים של כחול, לבן, ורוד וצהוב, שרוולונים מכותנה סרוגה, וחולצות דקות ארוכות שרוולים לעונת המעבר עם הדפסים, ליד חולצות קצרות וגופיות לימים החמים של הקיץ. כמעט כל המבחר הזה, כולל חצאיות, טייצים ושורטים, מתאפיין בצבעי פסטל. רק דואט צבעוני אחד שובר את ההגמוניה הזו של הפסטל, שילוב של לבן ושחור, כמו בשמלת סרפן שבתוספת שרוולון לבן או חולצת בסיס צחורה, יוצרת סט חגיגי מושלם.

THE CHILDREBS PLACE. הדפס כחול על רגע תכול, ועליונית צחורה בסריגת קרושה

THE CHILDREBS PLACE. הדפס כחול על רקע תכול, ועליונית צחורה בסריגת קרושה

כמעט לכל אחד מהבגדים האלה ניתן להתאים אביזרים במראה משלים (LOOK TOTAL) – נעלי בובה, סניקרס, סנדלים, כפכפים, שרשראות, צמידים, עגילים, כובעים, תיקים, גרביים, משקפי שמש ואביזרי שיער. באחד מסניפי הרשת יצא לי לראות ילדה בת ארבע שאמה כיסתה אותה בוורוד מקשת השיער ועד נעלי הבלרינה, מעגילים ועד הגרביים. הקטנה נראתה בסוף מסע הקניות של האם כמו סוכריה מתוקה.

באגף הבנים של הרשת הזו תלו חולצות פולו וחולצות טי גם הן בהדפסים בהירים, ולידן חולצות משובצות, בפסים או מכופתרות חלקות. וגם אצל הבנים אפשר להשיג את המראה השלם בעזרת נעלי סניקרס, מוקסינים, כובעים, גרביים ומשקפי שמש בצבעים התואמים את גווני הבגדים.

חולצה שהיא האביב בהתגלמותו

חולצה שהיא האביב בהתגלמותו

במחלקת התינוקות, גיל אפס עד שנה וחצי, ההתמקדות היא יותר על איכות ורכות הבדים, התפרים והסגירות, אבל עדיין בלטה המודעות לטרנדים האופנתיים בהדפסי השמלות, החצאיות הפרחוניות, סרטי השיער ובגדי הגוף. ומי שלא ראתה שמלה מודפסת זעירה של תינוקת רכה, לא ראתה בגד מתקתק מימיה.

המידות לילדים הגדולים יותר מיועדות לגילאים 4-14. המחיר ההתחלתי של החולצות הוא כ-30 שקלים, ושל השמלות כ-60. מכנסי האריג של הבנים מתחילים בכ-85 שקלים, וחולצות הפולו שלהם החל בכ-40 שקלים. ואוברול תינוקות אופנתי עולה כ-80 שקלים.

שחור ולבן, הצמד החגיגי השובר את ההגמוניה של הפסטלים

שחור ולבן, הצמד החגיגי השובר את ההגמוניה של הפסטלים

אבל התמונות כמובן מספרות את סיפור הקולקציה האביבית הזו בצורה משכנעת יותר מאשר כל תיאור מילולי, כפי שתתרשמו מהצילומים המצורפים. אישית, התאהבתי בשמלה הלבנה עם הדפס הפרחים בקווים עדינים שחורים, ופרח שחור מעניין במותניים, ובחולצה לבנה ארוכת שרוולים עם תפזורת פרחים וגבעולים שבעיני היא התגלמות תמציתית של האביב.

השוולון המשלים שמלת סרפן לסט חגיגי

השרוולון המשלים שמלת סרפן לסט חגיגי

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.