פורסם by & קטגוריה הורים, ילדים, עיצוב.

ילקוטי בית ספר נחשבים לסעיף גדול ויקר בפרויקט ההצטיידות לקראת שנת הלימודים המתקרבת, ויש עיסוק מרובה בעיצוב שלהם, בצבעים, מספר התאים, כן או לא איורים, כן או לא טרולי על גלגלים ועוד. אבל כשבודקים את השורה התחתונה של ההוצאות, מתברר שאנחנו מוציאים הרבה גם על מחברות וקלמרים, כלי כתיבה ומחקים, מספריים וקלסרים, וגם לגביהם יש ויכוחים ודיונים על סגנון וצבע, חומרים ומחירים.

פלפוט. יומן פרווה

בחרתי מתוך ההיצע האדיר, כמה דוגמאות חדשניות וחורגות מהשגרה שילהיבו ילדים.

פלפוט בשיתוף שרוטונים. יומן על חלל עם אפליקציה דיגיטלית

תחילה, כדי לקבל מושג, נתחיל בתובנות של עינת ברוך, מנהלת השיווק של חברת פלפוט, על הטרנדים היותר פופולריים.
עינת הציגה בפני מבין הטרנדים האלה את ה"טוטאל לוק", כלומר צבע אחיד וחלק, והסבירה כי בקרב הקהל הצעיר והבוגר יש ביקוש רב השנה לפריטים חלקים בגווני פסטל רכים ועדינים עם ההעדפה לגווני גלידה.

פלפוט, קלמר מתפרק ומתחבר בכמה חלקים לפי כמות מכשירי הכתיבה הנדרשים

לצד הטרנד השקט ישנו גם ביקוש רב לפייטים נוצצים בצבעי זהב וכסף לצד מוצרים מכוסים בפרווה מלאכותית.
טרנד נוסף הוא מוצרים בתחפושת: למשל קלמר בצורת גלידה, עט במראה מדוזה, מרקר בצורת סוכריות, קופסת אוכל הנראית כמו קוביית לגו ועוד.
פופולריים גם פריטים מוקטנים או מוגדלים בצורה מוגזמת שמייצרת מגניבות רק מעצם שינוי הגודל. דוגמא: מרקר ענק, או מחק ארוך במיוחד.
הגידול בשימוש בדיגיטל הוליד התאמת מוצרים המשלבים בין העולמות, כך למשל יומן תלמיד במותג שרוטונים כולל אפליקציה שניתן להוריד לנייד. כלומר משולבת
בו טכנולוגיית AR (מציאות רבודה) חדשנית ובלעדית, המאפשרת לתלמידים לסרוק תכנים באמצעות אפליקציית ZAPPER ולצפות בסרטונים מתעוררים לחיים על גבי היומן.

פלפוט. מרקרים בצורת קוביות לגו

טרנד נוסף הוא חומרי גלם גמישים המאפשרים למוצרי הילדים לגדול ולקטון בהתאם לצורך כמו קופסאות אוכל ובקבוקים שניתן לכווץ אותם בסוף השימוש.
גם נושא החלל מעורר עניין בקרב ילדים ובעקבותיו משווקת פלפוט בשיתוף המותג שרוטונים "יומן על חלל" לתלמיד בהשראת החללית "בראשית" (39 שקלים). .
כל הטרנדים האלה משווקים בכל הרשתות המובילות קרביץ, סטימצקי, צומת ספרים, הפיראט האדום, עידן 2000, כפר השעשועים ועוד עשרות חנויות פרטיות ברחבי ישראל.

פלפוט. קלמר קשת
מי שמעוניין לקרב ילדים לאמנות דרך מכשירי כתיבה, יכול לרכוש למענם יומן תלמיד בחנות מוזיאון נחם גוטמן לאמנות בנווה צדק, תל אביב, שעיצבו מאיירים וציירים,
(39-79 שקלים).

 

מוזיאון נחום גוטמן. לוח של סופי בר אדון

המותג הבינלאומי סמסונייט מציע ברשת הנושאת את שמו, בזיכיון עם חברת דיסני, קלמרים מקושטים בדמויות של מיני ומיקי, הידועים מעולמו של דיסני, ב-135 שקלים, ניתן למצוא בקניוני רמת אביב, עזריאל תל אביב, בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה ובגרנד קניון חיפה.

סמסונייט. קלמר דיסני

ברשת Be שהיא רשת פארם חדשה בארץ, יש מכשירי בית ספר מיובאים במותג MILANO LEGAMI בסגנון התחפושות, כמו מחק בצורת שפתון, עטים מחיקים הנראים כמו בעלי חיים, מרקרים בצורת דובים, וגם מחברות, יומנים, ארגוניות ועוד. כ-5 עד כ-30 שקלים.

רשת BE מחברת ספירלה של לגאמי מילאנו

גם ברשת איקאה יש מחברות צבעוניות, קלמרים, לוחות כתיבה, כלי כתיבה, בקבוקי שתיה, קופסאות אוכל ועוד ב-12 עד 39 שקלים.

 

איקיאה. קלמר

אם הילדים אמורים להצטייד בצבעים, חברת גורי לינרו מייבאת למאות חנויות בארץ במותג BIC מבחר עשיר במיוחד הכולל קופסה עם 12 עפרונות צבעוניים קשיחים שאינם נשברים בשם "ביק סירקוס"ב-12 עד 20 שקלים. צבעי פסטל שלא מלכלכים את הידיים, מתוצרת צרפת, 15 עד 17 שקלים לסט של 18, עפרונות צבעוניים היוצרים אפקט של אקוורל באמצעות מברשת רטובה, 20 עד 25 שקלים ל-12 יחידות, וצבעים בגווני כסף וזהב עבים במיוחד בכ-20 שקלים ל-12 יחידות או ב-15 עד 17 שקלים לסט של 18 בגודל רגיל.

גורי לינרו. צבעים קשיחים, צבעי כסף וזהב,

עפרונות פסטל ועפרונות צבעי מים 

אחרונות חביבות הן העוגיות של חברת השדה המתמחה במוצרים אורגניים והן מעוצבות בצורת אותיות אלף בית, כהכנה לקראת כיתה אלף. מדובר בעוגיות מקמח מלא בערכה הכוללת שתי אריזות עוגיות, חוברת צביעה ומשחקים ושלט צביעה לחדר.

חברת השדה. עוגיות מקמח מלא בצורת אותיות

מחיר ערכת העוגיות: כ-20 עד כ-22 שקלים ברשתות שיווק ובתי טבע.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.