פורסם by & קטגוריה הצגות וסרטים, חגים, ילדים.

מכל אירועי פורים, המיוחד והמתמיד שבכולם, הוא פסטיבל הצגות הילדים של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, המתקיים השנה זו הפעם ה-12. הוא נולד להנצחת הצנחן ירון ירושלמי ז"ל במלחמת ההתשה, ומשפחתו, ביחד עם עיריית תל אביב, מלווה אותו לצד התיאטרון כלכלית, רגשית ואפילו פיזית, כאשר בני המשפחה מגיעים להצגות הבכורה וזוכים תמיד למקומות של כבוד בשורות הראשונות.

"שרלוק הולמס", בכורה חדשה בפורים, בתיאטרון הילדים והנוער על שם אורנה פורת

"שרלוק הולמס", בכורה חדשה בפורים, בתיאטרון הילדים והנוער על שם אורנה פורת

בפורים השבוע הפסטיבל על שם ירון ירושלמי לא יהיה שונה מזה של כל השנים הקודמות: במשך 3 ימים (25-23 במרץ) יועלו 17 הצגות לילדים שתיים מהן בבכורה. "שרלוק הולמס לגילאי 7-12 ו"אי המטמון" לגילאי 6-12. את המחזה "אי המטמון" כתב אפרים סידון עפ"י סיפור ההרפתקאות הידוע, והבכורה שלו בפורים, בבית החייל בתל אביב, היא חלק ממחווה לאפרים סידון ליום הולדתו ה-70. סידון כתב בעבר לתיאטרון אורנה פורת גם את "מעלה 'קרחות", "פצפונת ואנטון", "בגדי המלך החדשים", ו"מסיבה בגן העכברים".

"אי המטמון ", הצגת בכורה בפורים בתיאטרון הילדים והנוער על  שם אורנה פורת.צילום כפיר בולוטין

"אי המטמון ", הצגת בכורה בפורים בתיאטרון הילדים והנוער על שם אורנה פורת.צילום כפיר בולוטין

בנוסף להצגות הפסטיבל יתקיימו פעילויות והפעלות לכל המשפחה במתחם מרכז סוזן דלל שהכניסה אליהן חופשית וכדאי להגיע אליהן עם הילדים. בין ההצגות הנוספות שיועלו השבוע: "האוצר שאינו נגמר", "מחסן השטוזים של דתיה" – הצגה מוסיקלית הומוריסטית מאת דתיה בן דור, "בגן של ביאליק"- מחזמר לילדים משיריו של המשורר הלאומי, "ליצן החצר", "הנסיכה על העדשה"-בגרסה מוסיקלית ועוד. טווח המחירים:60-90 שקלים לפני הנחות. על מיקום ההצגות, שלצד מתחם סוזן דלל עולות גם במוזיאון תל אביב ובאולמות נוספים, כדאי להתעדכן באתר התיאטרון.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.