פורסם by & קטגוריה ביגוד ילדים, ילדים.

 

 

תחפושות הפסטיגל. שושי זוהר

תחפושות הפסטיגל. שושי זוהר

עוד לא קנינו פירות יבשים לט"ו בשבט ובמפעלים לייצור תחפושות בארץ ובעולם כבר מציעים שנקנה תחפושות לפורים. לכאורה, מה בוער? תנו קודם לקטנים לשיר "כך הולכים השותלים" ואחר כך לברר איתם נינג'ה או ספיידרמן, מלכת הלילה או בארבי. אבל אם רוצים לחסוך בעלויות ולהזמין תחפושות ביבוא אישי מחו"ל, לא כדאי להתמהמה. באתר TNT Worldshop למשל, מסבירים שמי שרוצה להזמין תחפושות לא יקרות בארצות הברית, שיתחיל עכשיו. ורבים רוצים. אודי כספי, מנכ"ל חברת TNT Express מציין שקיימת עלייה של 25%-30% בהזמנות מישראל בכתובת http://purim.halloweenmall.com

תחפושות ביבוא אישי. הדרדסים

תחפושות ביבוא אישי. הדרדסים

 

את המחירים הטובים ביותר לתחפושות תמצאו באתרי הקמעונות הגדולים בסין ובארצות אחרות במזרח הרחוק, אבל לא פעם מגלים שהמוצר לא איכותי, וקיים פער בין ההבטחה לבין מה שמגיע בפועל. אצל האמריקנים, לפי כספי, מגיעות התחפושות המקוריות, ולא חיקוי העלול להיות לא בטיחותי. כך שגם זה דורש בדיקה ושיקול דעת זמן משמעותי לפני החג. כספי גם מצהיר שהוא נותן הנחה של 25% במחיר השילוח, למי שמזמינים תחפושת עד סוף ינואר. בדיקה נוספת של המחירים אפשר לעשות בלינק http://www.buycostumes.com/c/?n=887+84 שם ניתן לקבל 20% הנחה לנרשמים חדשים.

תחפושות ביבוא אישי ספיידרמן משפחתי

תחפושות ביבוא אישי ספיידרמן משפחתי

 

אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריק ב- PayPa תורם למי שלא התנסה ביבוא אישי ברשת כמה כללים שחשוב להפנים:

 

  • קראו חוות דעת וביקורות שפרסמו גולשים שרכשו את התחפושת שאתם מעוניינים בה.
  • הגודל כן קובע – העדיפו אתרים גדולים ומוכרים כמו eBay, Next ו-Asos
  • ודאו כי מדיניות ההחלפה והמשלוח ברורה לכם לפני ביצוע הקנייה.
  • העדיפו העברת תשלום מבלי לחשוף את פרטי האשראי שלכם.
  • הדפיסו או שמרו את קבלת הרכישה ואישור העסקה.

 

אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל מוסיף שלמרות שמרבית התחפושות המוזמנות מחו"ל מגיעות בטווח של כ-10-14 ימי עסקים, לעתים השליחויות עלולות להתעכב, מסיבות שונות ולכן צריך לקחת טווח ביטחון.

 עידן 2000 מיס תות  ב-35 שקלים

 רשת ביג שופ. מיס תות ב-35 שקלים

 

רכישת תחפושות במשפחה ברוכת ילדים, היא נטל רציני על התקציב החודשי, ומצדיקה סקר שוק והשוואת מחירים יסודית. ברשימת משווקי התחפושות הלא יקרות נמצאות רשת 'עידן 2000' עם תחפושות מסוימות ב-20 שקלים ורשת בתי הכל-בו "ביג שופ" המציעה במכירת טרום עונה תחפושות ואביזרי תחפושת בעשרה עד 40 שקלים. מדובר בנמר, ברווז, דבורה, בלרינה, מיס תות ועוד במידות של חצי שנה עד מידה 8. תחפושות במותג "רוביס" לגילאי חצי שנה עד 36 חודשים עולות שם כ-60 שקלים במקום 100.

 

האם יש חדש בטרנד התחפושות השנה? ברשת "עידן 2000" אומרים שמילת המפתח היא תחפושות משפחתיות. הורים וילדים כולל סבים וסבתות יכולים להופיע במסיבות הפורים כדבוקה משותפת של צבי נינג'ה, או איירון מן וגו'. חמולה שלמה באותה התחפושת.

להיטים חדשים המבוססים על סדרות פופולאריות הם תחפושות סופר סטרייק, פרוזן ("לשבור את הקרח"), וגם בקוגן חוזר בגדול. בין 1500 התחפושות של "עידן 2000" משכה את תשומת לבי גם תחפושת של חנון (מסתבר שהחנונים קיבלו לגיטימציה).

רשמו לפניכם גם שבקרוב תיפתח בצומת קסטינה "עיר התחפושות" בהאנגר ענק שבו ניתן יהיה למצוא תחפושות בזול.

 עידן 2000 מיס תות  ב-35 שקלים

עידן 2000 מיס תות ב-35 שקלים

 

המודעות הגוברת לנטל הכספי המוטל על ההורים בישראל בכל תחום, כולל פורים, הניעה גם את רשת טויס אר אס להציע תחפושות במחיר התחלתי של כ-30 שקלים. עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית  השיווק שלה, מבטיחה שההוזלה לא באה על חשבון האיכות והתחפושות עברו כולן את אישורי מכון התקנים.  

 טויס אר אס. קופיף

טויס אר אס. קופיף

 

 ברשת חנויות בגדי הילדים  CARTER'S וברשת H&O, ניתן למצוא תחפושות מושקעות בפרטי פרטים לתינוקות מגיל 9 חודשים עד גיל 3 ובהם חתול, תות, חיפושית, תנין ועטלף ממיקרו פליז רך, בשילוב כובע המאפיין את התחפושת בכ-100 שקלים. גם תחפושות שעלו עד עתה כ-170 שקלים הוזלו ועד ה-7 במרץ הן עולות כ-100 שקלים.

קרטר'ס. חיפושית

קרטר'ס. חיפושית

 

יצרנית התחפושות הגדולה שושי זוהר, שרבות מהתחפושות שלה השנה עולות 59 שקלים (זול משמעותית מאשר בשנים קודמות), מדווחת שאחד החידושים לפורים הן תחפושות לקהלים ייעודיים. דוגמה: דמות בשם מאשה לעולי רוסיה. חידוש אחר לחיסכון בעלויות הוא "שניים באחד", מארז של שתי חצאיות נסיכה באותה השקית.

 קרטר'ס. תנין במאה שקלים

קרטר'ס. תנין במאה שקלים

 

ברשימת להיטי השנה מונים אצל שושי זוהר את  יובל המבולבל כמר עגבנייה, שפים בהשראת תכניות הבישול בטלוויזיה ולוחמי צה"ל בהשראת צוק איתן. וגם דמויות מהפסטיגל של חנוכה (כך גולש חג האורים לחג הפורים תוך כדי דילוג אלגנטי מעל ט"ו בשבט).

שושי זוהר. לוחם סיירת דובדבן

שושי זוהר. לוחם סיירת דובדבן

 

פרטים נוספים על המגוון הכולל מאות רבות של תחפושות ניתן לראות בכתובת www.shoshi-zohar.co.il

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.