פורסם by & קטגוריה חגים, ילדים.

 

 דארת וידר. דיסני

דארת' ויידר. דיסני

 

למי שלא מצאה עדיין תחפושות לצאצאים או לעצמה, הנה תזכורת למצאי בחנויות, עם דגש על הלהיטים. בדיסני ישראל מדברים כמובן על גיבורי "מלחמת הכוכבים – הכוח המתעורר" (בעיקר דארת' ויידר), עם הכפפות, חרב האור האדומה והגלימה, אבל גם אנה ואלזה מ"לשבור את הקרח", זוכות לביקוש גבוה , מה גם שהשמלה של אלזה כוללת אורות נדלקים באמצעות סוללה.

תחפושת אלזה ובובת אלזה שומרות על פופולריות גבוהה במיוחד

תחפושת אלזה ובובת אלזה שומרות על פופולריות גבוהה במיוחד

תחפושת בתפירה עילית.צליל שקד

תחפושת בתפירה עילית. צליל שקד

צליל שקד,  (http://www.tzlilshaked.com), מעצבת רב תחומית של טקסטיל לתינוקות, אלבומים מעוצבים, זרי פרחים, חדרי ילדים ועוד, מקבלת הזמנות לתחפושות פורים בתפירה עילית של נסיכות ופיות לילדות קטנות ושל תחפושות טרופיות (אננס, פלמינגו נערת ג'ונגל), למתבגרות. לבנים היא תופרת תחפושות של מלחים, שדונים ופיטר פן. המחיר שלה לתחפושת אישית: 500 שקלים. ולתחפושת מוכנה, 350 שקלים.

להתחפש לאליענה תדהר בהיי סקול פסטיגל. קסטרו. צילום שי יחזקאל

להתחפש לאליענה תדהר בהיי סקול פסטיגל. קסטרו. צילום שי יחזקאל

בקסטרו הכינו לקראת פורים תחפושות לתיכוניסטים כמו אלה שלבשו על הבמה כוכבי הפסטיגל האחרון – אליענה תדהר, שירן סנדל, עומר דרור, שחר חסון וגו'. לא בכל חנות של הרשת ניתן למצוא אותן, כך שצריך להתעדכן באתר http://www.castro.com/he/KIDS/Pestigal.html כדי להתעדכן.

אתר מרמלדה. קיקומן

אתר מרמלדה. קיקומן

אם התרגלתם לקניות באינטרנט, מומלץ לחפש תחפושות גם באתר "מרמלדה מרקט" (https://market.marmelada.co.il/) המונה למעלה מ-1100 חנויות וזוכה לכ-800,000 משתמשים מדי חודש.

הנסיכה סופיה. דיסני בשושי זוהר

הנסיכה סופיה. דיסני בשושי זוהר

שושי זוהר www.shoshi-zohar.co.il) ) יצרנית התחפושות המובילה בארץ, השיקה כרגיל אצלה מבחר גדול של תחפושות לתינוקות, ילדים, נוער ומבוגרים, כולל לראשונה דמות נשית ליובל המבולבל: יובלית. וכמובן המיניונים, אלזה, סופיה, צבי הנינג'ה, סמי הכבאי, שרק ופיונה, ספיידרמן, סופרמן וכל היתר.

חידוש של פורים תשע"ו: הקפלרים של שושי זוהר.

חידוש של פורים תשע"ו: הקפלרים של שושי זוהר.

לנערות מציעה שושי זוהר את היי סקול פסטיגל, הנסיכה סלינה, תחפושת של מלכת האימוג'י, דיילת אויר, פיראטית, נמרה, נהגת מירוצים, קפטן אמריקה ועוד. ולנערים, בין היתר, תחפושות של לוחמי שטח, הענק הירוק, באטמן, פרעה, פיראט, חייזר ומבחר לוחמים. אבל החידוש הגדול ביותר אצלה הם הקפלרים. זוהר יזמה סדרת אנימציה על עשרה גיבורי על המגינים על כדור הארץ מפני כוחות הטבע, ובמקביל יצרה עשר תחפושות לכל הדמויות הללו.

בייבי מאסטר שף. "מקופלת"

בייבי מאסטר שף. "מקופלת"

מחפשים תחפושות לתינוקות? ב"מקופלת" במושב ניר צבי (או באתר: www.mekupelet.co.il) יש החל מגיל אפס ועד גיל שנה תחפושת של מאסטר שף עם כובע טבחים, מכנס משובץ וחולצת טבחים. לגילאי 3-10 תחפושת של אביר, וגם בייבי טייס, בייבי אביר, בייבי נסיכה, כיפה אדומה ואפילו בייבי כוכב רוק. טווח המחירים: 169-179 שקלים.

עדשות מגע מצוירות. SOFLEX

עדשות מגע מצוירות. SOFLEX

נערים ונערות שרוצים רק משהו קטן לפורים ולא תחפושת שלמה, יכולים להפתיע עם עדשות מגע מצוירות של חברת Soflex. על חלקן יש איור של קורי עכביש, או כדורגל, או סמיילי. ניתן לרכוש אותן ללא מרשם וללא מספר בחנות "ריינד אופטיקס" בקניון קריית אונו.

צילינדר קרטון ואיפור פורימי של רשת סקארה ואת "הכובען המטורף". צילום מירב בן לולו

צילינדר קרטון ואיפור פורימי של רשת סקארה ואת "הכובען המטורף". צילום מירב בן לולו

 

הצעה נוספת לנוער שרוצה להיראות אחרת בפורים אבל בלי תחפושת שלמה: להתאפר. רשת סקארה, ערכה כהדגמה לרעיון האיפור הפורימי אירוע עליז בסניף הדגל שלה בקניון הזהב בראשון לציון, הסיבה, השקת ערכת איפור פורימית. השתתפו באירוע דוד ומשה גולברי- בעלי הרשת והמנכ"ל אביב בן יעקב וגם כ-200 מוזמנות. קוקטייל צבעוני, פינות איפור להתנסות במוצרים החדשים וחשיפתם ע"י המאפרת הראשית של הרשת  מישל אדרי, עמדות צילום של וידאו קליפים והיתוליים שכל אחת יכלה להצטלם בהם ולקבל ספרון מצילומיה למזכרת, כל אלה היו פרומו מקסים לחג הפורים עצמו. אגב, למרות שסקארה הוקמה רק לפני כשנה וחצי היא מונה כבר 33 סניפים ומתכוונת לפתוח השנה עוד 8 סניפים. גולת הכותרת תהיה פתיחת סניף בתל-אביב. אחת הדוגמאות לאיפור שיצרה סקארה היא של הכובען המטורף. הדרכה לאיך מבצעים אותו ניתן לקבל בסניפי סקארה.

גם פאה צבעונית וכובע ליצן קטן, הם תחפושת מושלמת עם החיוך והגיל הנכון

גם פאה צבעונית וכובע ליצן קטן, הם תחפושת מושלמת עם החיוך והגיל הנכון

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.