פורסם by & קטגוריה טיולים, פנאי.

 

מלון רות רימונים בצפת. צילום בן פרידמן

 לבית מלון כבר מזמן לא מגיעים רק כדי לנוח או רק כדי לאכול. ממלון מצפים לחוויה רב חושית של עיצוב, מוסיקת רקע, ספא, כמויות ענק של אוכל ובידור, חוויה העוטפת אותך מהצעד הראשון אל תוך הלובי. אחרי שזכיתי להתארח ברות רימונים צפת וגלי כנרת טבריה, שני בתי מלון הממוקמים בפינות נוף קסומות, גיליתי שיש מקומות העומדים בכבוד ברמת הציפיות הגבוהה הזו.

רימונים גלי כינרת. עושר בלתי נגמר של ירקות וסלטים

צילום נעמי גוטקינד-גולן

הסיבה לביקור המחודש במלונות רימונים הוא מהלך חדש המיושם בכל הרשת (אילת, ירושלים, רמת גן, טבריה, צפת, עכו, נצרת ונווה אטי"ב): "מיטביות", Wellness. מהלך המתכתב היטב עם מה שמתרחש בתחום האירוח הבינלאומי בעשורים האחרונים – הדגשת האותנטיות והלוקאליות. במקום מראה אחיד, משותף, מודרני בעיקר, שאפיין בתי מלון של הרשתות הגדולות מלונדון ועד מוסקבה, מניו-יורק ועד תל אביב (הילטון כמשל), השאיפה היום היא לתת אופי ספציפי ומיוחד לכל בית מלון. בערים הגדולות, ובאחרונה גם בתל אביב, החלו לצוץ מלונות בוטיק שמעצבי פנים מעניקים להם מראה של סלון ביתי מהודר, וברשתות החלו לתכנן "קונספטים" – מכנה משותף עם וריאציות.

רימונים גלי כינרת. הנוף הניבט בחלון

צילום נעמי גוטקינד-גולן

לרשת כמו רימונים קל להשתלב בטרנד הזה, שכן בתי המלון שלה מלכתחילה הם בעלי מראה ואופי שונים זה מזה. שבילי האבן, הכתלים העתיקים ומדרגות הסלע של רות רימונים הצפתי, היושב בלב רובע האמנים, שונים מגגות הרעפים האדומים של נווה אטי"ב. מלון גלי כנרת בטבריה, שונה קיצונית מנופי הים של רימונים אילת. בתחילת מרץ 2018, נוסף לכל מלון ברשת גם תוכן בילוי ייחודי רק לו. זו הכוונה במיטביות. לאפשר לחוות את המיטב המקומי.

רות רימונים צפת. ארוחת גורמה של דגים, עלים ופרחים אכילים

צילום נעמי גוטקינד-גולן

בצפת למשל, המיטביות תתבטא בין היתר בהרצאות על קבלה וסיורים בסמטאות הצרות שאווירת מסתורין שורה עליהן. בעכו, במלון חוף התמרים – יש הפלגות וספורט ימי. בגלי כנרת טבריה – יש בין היתר בריכת זרמים וסדנאות לייף סטייל, יוגה, פילאטיס וקוסמטיקה. בכפר הנופש נווה אטי"ב שלמרגלות החרמון – קטיף דובדבנים, ביקור ביער האיילים, סיור עששיות במבצר נמרוד. באילת, פעילויות משפחתיות. ברמת גן, במלון העסקים, מערכת כושר אישית הכוללת משקולות ומתקן לעיסוי רגליים לצד משטח עבודה ללפטופ. התפיסה החדשה גורסת שמלון אחראי לא רק על ארוחות הבוקר הישראליות שהן כידוע מגוונות ועשירות במיוחד, ומזנונים כורעים מעומס המנות, אלא גם על התוכן של השעות שבין הארוחות.

רות רימונים צפת. ארוחת בריאות חגיגית

צילום נעמי גוטקינד-גולן

וזה מזכיר לי את ארוחת הבריאות המיוחדת שהוגשה לי ולקבוצת מוזמנים בחדר האוכל המוארך של רות רימונים צפת, עם צמחי תבלין ופרחים אכילים, סלטים ודגים, ואת ארוחת הערב בגלי כנרת, שדרשה מאמץ לא קל כדי להחליט מה לוקחים ועל מה מוותרים (בכל זאת יש גבול לקיבולת), מול הכמות העצומה של הפסטות והבשרים, שלא לדבר על הקינוחים.

מלון קדמא בקיבוץ שדה בוקר. התוספת החדשה לרשת רימונים

לרשת רימונים יש גם תוספת חדשה, מלון קדמא בכניסה לקיבוץ שדה בוקר, העתיד לפתוח את שעריו תחת ניהולה לקראת סוף 2018. זה ממש לא הצריף של בן גוריון, יותר ארמון הסולטן באלף לילה ולילה. יהיו שם ספא אוריינטלי, חמאם טורקי, חאן נבטי וקולינריה שתשקף בין היתר את אזור המדבר. מקימי שדה בוקר אולי יתהפכו בקבריהם, אבל נופשי ימינו יתרווחו בעונג ב-140 החדרים והסוויטות הממוקמים במבנים חד קומתיים, ומעוצבים בסגנון אורחן ב"דרך הבשמים" ההיסטורית. ואשר למיטביות, ברור שיציעו שם לאורחים טיולי גמלים, תצפיות כוכבים וטיולים רגליים אל מרחבי הנגב.

רות רימונים צפת. הנוף בחלון חדר האוכל

צילום נעמי גוטקינד-גולן

קדמא הוא עדיין סיפור לעתיד לבוא, ונכון לעכשיו נערכים בשמונת בתי המלון של רימונים לתקופה העמוסה והאינטנסיבית של חופשת הפסח. ההזמנות זורמות והדיווחים מלמדים כבר עכשיו על תפוסה של כ- 75%, ועל צפי של כ-90% עד ערב החג. כך שמי שבונה על ליל הסדר באחד המלונות האלה, חייב להזדרז.

מלון קדמא בכניסה לקיבוץ שדה בוקר. ייפתח לקראת סוף 2018

אשר למחירים, אסף שלו, מנכ"ל מלונות רימונים אומר שלא קיימת מגמת עלייה לעומת השנה שעברה, אלא אם הדבר יידרש בגלל ביקושים ותפוסה.

גלי כינרת. בריכה תרמו-מינרלית

צילום אלמוג פריוב

בחרתי להדגמת מחירון הרשת בשלושה אתרים המועדפים על הציבור הדתי: ירושלים, טבריה וצפת. ברימונים שלום ירושלים זוג עם 2 ילדים משלם לחג הראשון כולל ארוחת ליל הסדר, החל מ-2325 שקלים עם התחייבות למינימום 2 לילות. לילה אחד פנסיון מלא והשני חצי פנסיון. ובחול המועד למשפחה כזו המחיר ההתחלתי הוא 1035 שקלים ללינה וארוחת בוקר. ללא מינימום לילות. במלון רות רימונים צפת זוג עם 2 ילדים בחג הראשון משלם החל מ-2175 שקלים ועל זה מוסיפים עבור ארוחת ליל הסדר 300 שקלים למבוגר ו-200 לילד. בחול המועד לזוג עם שני ילדים המחיר הוא החל מ-1935. וברימונים גלי כינרת זוג עם 2 ילדים ישלם מחיר ההתחלתי לחג הראשון של 3285 שקלים ותוספת לארוחת החג של 450 שקלים למבוגר ו-300 לילד, מינימום 2 לילות. ושימו לב, לחול המועד כבר לא ניתן להזמין בגלי כינרת כי התפוסה מלא.

גלי כנרת. ארוחת ערב. מזנונים עמוסי מגוון עשיר של מנות

צילום נעמי גוטקינד-גולן

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.