פורסם by & קטגוריה לא מתויג.

 

לא רק כיסו, כוסו וכעסו, כידוע, מלמדים על אישיותו של אדם. גם לבושו. וכשמדובר בנשים, מסתבר, לא רק הלבוש העליון אלא גם הלבוש התחתון. זה מה שאומרת יערה נבון, יבואנית המותג דורינה. לדבריה, התת מודע משפיע על הבחירה בהלבשה תחתונה, צורתה, צבעיה, מרכיביה. והנה המפתח המפתיע הזה לנשיות:

  • כותנה לבנה

רוב הבנות מתחילות כאן ומתקדמות בהתאם להשקפת העולם והדימוי העצמי שלהן. אולם יש לא מעט נשים שנוטות לחזור לסטים של כותנה לבנה ובכך מדגישות את הרצון לחיים מסורתיים. בעל טוב וילדים הם אלו שעומדים בסופו של דבר במרכז התמונה של איפה את רואה את עצמך ואת החיים שלך בעתיד הרחוק.

  • מחטבי גוף

מחטבי הגוף שחזרו לאופנה מיועדים להדק את הבטן והמותניים ולעתים קרובות גם את הירכיים. הפריט הטרנדי הזה שמשנה את צורת הגוף יכול להעיד על השאיפה לרצות ולקבל מוסכמות.

  • חזיית ספורט

לבד מזה שהחא נוחה למאמץ פיזי, היא גם אינדיקטור לביטחון עצמי ונחישות ורצון לקבל אך ורק יחסים בריאים בלי הכפייה לעבור שינוי והתאמה לזולת.

  • חזיית Push-Up

את עושה מעין פרסום לעצמך ומאמינה שעליך לספק מוצר איכותי ללקוח כדי ששני בני הזוג יהיו מרוצים.

  • לבנים עשויים ותחרה

תחושה של דרמה מניעה את התקוות שלך לאהבה, ולבן זוג "שובר לבבות". קיימת סכנה שכל הדרמה וההתרגשות בסופו של דבר רק מפחידות את הבחורים הטובים והאהבה הופכת להיות קשה הרבה יותר למציאה.

  • תחתוני בוקסר

חלק מהנשים הנשיות ביותר נוטות ללבוש תחתונים נוחים כאלה לא כאמירה פוליטית של שוויון אלא מתוך ביטחון בגוף ובמיניות העצמית ונטייה לשמרנות ביחסים.

ולבסוף, אם יש יותר מסגנון אחד שאת נוהגת לבחור בהלבשה תחתונה, אולי את נמצאת בתקופת מעבר ועדיין לא מודעת לגמרי לשאיפות שלך באהבה.

דורינה. הוורוד חוזר להלבשה התחתונה

אגב, המותג DORINA עם הלוגו של פרח כחול המזוהה איתו מאז 1968 השיק במהלך אוקטובר האחרון קולקציית הלבשה תחתונה ורודה עם הדפסים עדינים של פרחי חורף. טווח מחירי החזיות: כ-100 עד כ-240 שקלים. ושל התחתונים: כ-60 עד כ-80 שקלים.

אפרודיטה. החנות הדיגיטלית  הראשונה בעולם בתחום ההלבשה התחתונה, ברמת אביב ואחת המוכרות. צילום נעמי גוטקינד-גולן 

חידוש מעניין ובעצם מתבקש (איך לא חשבו עליו קודם), השיקה באחרונה רשת "אפרודיטה" המתמחה בהלבשה תחתונה ובגדי ים: חנות דיגיטלית, הראשונה בעולם, בקניון רמת אביב. מוצגים בה פריטים מקולקציות של מותגי על צרפתיים, שניתן לראות את כל היקפן ולהזמין באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד. עוד יותר מעניין: את ההזמנה שניתן לעשות בחנות או בטלפון אפשר לקבל בתוך חצי שעה בבית או בבית קפה סמוך אליו – שם הלקוחה יכולה להמתין עם כוס קפה ביד על חשבון "אפרודיטה" (!). גם הטבות והנחות שהחנות מציעה, ניתן להוריד לטלפון האישי, ולממש מידית בזמן ההמתנה למוצר, או לצבור ולממש אותן בשלב מאוחר יותר. השירות הדיגיטלי בחנות ילווה בדיילות מכירה,שהוכשרו במיוחד להפעלת חנות דיגיטלית, שהיא כאמור תופעה ראשונה מסוגה בעולם.

ליה לונדון. דגש על תחרה, אופנה ואיכות

תחרה היא חומר הגלם הפופולרי ביותר בתחום ההלבשה התחתונה, וכפי שרואים בקולקציית הסתיו-חורף של רשת ליה לונדון, היא צבועה בכחול, אדום ושחור, ומיועדת לכל טווח הגילאים. בחנויות הרשת יבואנית בלעדית של מותגי עילית, יש גם מחטבים, חזיות ספורט ופיג'מות בייבי-דול ממשי ותחרה. מרשים טווח המידות, מהיקף של 65 ועד קאפ JJ.

ליה לונדון. הדפסים בשלל צבעים

בין המותגים בליה לונדון בולטים FANTASIE המתאים גם לבעלות מידות גדולות, FRIYA לצעירות עם מבנה מתאים למחשופים ולחולצות טי, כולל לנשים דקיקות ו- WACOALשבין היתר מציע לבנים של אופנת על, עם עיטורים ייחודיים ובדים יוקרתיים שממעטים למצוא בארץ. לפרטים נוספים: www.leialondon.co.il

אינטימה. צילום דניאל קמינסקי

בקולקציית חורף 2017-2018 של רשת ההלבשה התחתונה והפנאי אינטימה, למרות החשיבות הגבוהה המוקדשת לעיצוב וטרנדים, המאפיין הבולט הוא נוחות.

הקולקציה של אינטימה מורכבת מארבעה סיפורי השראה מרכזיים:

Botanical Bohemia – משחק של שכבות ושקיפויות היוצר מראה אוריינטלי-בוהמייני. בין היתר, סאטן בסגול מעושן, בגד גוף בתחרה אפורה, פיג'מה מנומרת ועוד. פלטת הצבעים כוללת גם ורוד עתיק, כחול נייבי וירוק מרווה. כהשלמה יש תיקי איפור ונעלי עם אפליקציה של פרחים, בובות פפיון ומגפונים סרוגים.

Pillow Talk – עם פלמינגו מאויר וכתר לראשו, פיג'מות וכותנות עם הדפסים כסופים, מכנסי גרב בצבעי גלידה, גרבי חורף ופלטת צבעים של לבן שמנת, ורוד, אפור מלאנג' ,לבן תכלת.

ובנוסף, נעלי בית מקושטים בלבבות פרווה, כוכבים וירח כסופים, פונפונים ורקמות. לחלק מנעלי הבית סוליות המתאימות ליציאה לחצר או גינה. תמצאו גם כיסוי עיניים מקטיפה.

Midnight Black – הרבה תחרות, וגם חלוק דו צדדי מסאטן מודפס ופרווה עם סט פיג'מה סאטן תואם. הגוונים: שחור, לבן, פוקסיה, אדום.

The Ballet Studio – השראה של הלבנים היא מעולמות הסטודיו לריקוד, ויש בחלק הזה של הקולקציה גם חליפת קטיפה בסגול מבריק, צעיפים במראה של סריגה ידנית, כובעים עפ פונפון ופלטת גוונים של ורוד פודרה, חום מייקאפ, סגולים, ורודים, אפורים ושחורים.

בנוסף לארבעה האלה יש ברשת א פריטים המיועדים לכלות, משולבי בטול רך, כותנה ותחרה בלבן פנינה עם רקמה ורדה בהירה, נעלי בית בגזרת כפכף מסאטן עם קישוט נוצות וסוליה קשיחה המאפשרת לצאת איתן לגינה או לחצר. אביזרים: נעלי בית בגזרת הכפכף מסאטן בשילוב נוצות. שימוש בסוליה קשיחה שמאפשרת לצאת לגינה או לחצר. מחירי החזיות: כ-60 עד כ-260 שקלים. של התחתונים: כ-30 עד כ-70 שקלים. של הכותנות והחלוקים: כ-140 עד כ-260 שקלים.

aerie ברשת אמריקן איגל

את מותג ההלבשה התחתונה aerie, ניתן למצוא גם ברשת אמריקן איגל וגם בחנויות המותג בקניונים. בחזיות יש שילובי תחרה, והתחתונים, שחלקם עשויים מקטיפה, הם בגזרות בוקסר, טנגה וחוטיני. קשת הצבעים נעה בין צבעוניות חורפית חמה כגון: בורדו, כחול, חמרה, ירוק זית לבין צבעוניות עדינה ועל זמנית של צבע עור (ניוד), אפרסק, תכלת, שחור ולבן. מחיר החזיות: כמאה עד כ-150 שקלים. והתחתונים: 4 בכ-100 שקלים.

Triumph. מדגמנת שחקנית הקולנוע ליב טיילור. צילום רנקין

מותג ההלבשה התחתונה Triumph בחר בשחקנית הקולנוע המפורסמת ליב טיילור כאחת הפרזנטוריות של קולקציית החורף החדשה שלו, שגם היא מתבססת על תחרה במגוון צבעים כולל שחור ואדום.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.