פורסם by & קטגוריה לא מתויג.

שמלה שחורה קטנה היא עדיין הבגד הבטוח ביותר והפופולרי ביותר ברוב מסיבות סוף השנה והשמחות המשפחתיות הנערכות בימים אלה. אבל איך הופכים את השמלה הזו למשהו רענן ושונה בכל פעם שמופיעים בה? – התשובה פשוטה: עונדים ביחד אתה תכשיט בולט, חדש ואחר מזה שראו עלינו בפעם הקודמת. זה דורש סכומים שמעל לתקציבנו? לא תמיד.

צמיד. RONI KHAN

אם תגיעו לאחד מדוכני התכשיטים של רשת RONI KHAN הממוקמים לא בתוך חנות אלא במעברים של קניון עזריאלי, קניון אילון, קניון הזהב בראשון לציון, קניון רננים ברעננה, קניון G בכפר סבא, קניון גבעתיים וקניון עזריאלי במודיעין עזריאלי או תיכנסו לאתר https://www.ronikhan.com/, תיתקלו בשרשרות, טבעות, עגילים וצמידים מאסיביים וגדולים ממתכת אל חלד בציפוי זהב או כסף, חלקם עם שילוב של עור ודמוי עור, רבים מהם משובצים באבנים צבעוניות או זרקונים נוצצים, במחירון הנע בין 40 ל-400 שקלים.

צמיד. RONI KAHAN

מה שמרשים בהיצע של רוני קאהן זה שהודות לעיצוב והמגע העכשווי המובהק, התכשיטים נראים יקרים בהרבה ממחירם. התבונה לבחור נכון, בתערוכות התכשיטים בעולם, שייכת לרוני כהן בת ה-27, אשת עסקים צעירה שלמדה משפטים וחשבונאות, עד שהחליטה שתכשיטים מעניינים אותה יותר. "רציתי שכל אישה בכל גיל תגיע לדוכן ותוכל למצוא תכשיט שיראה כאילו עוצב במיוחד בשבילה, ובמחיר נוח, כדי שהיא תרצה ותוכל לחזור ולקנות", אומרת קאהן. שני התכשיטים הנראים כאן, מתוך עשרות רבות שראיתי בדוכן שלה בקניון גבעתיים, מוכיחים שהיא לא רק נאה דורשת אלא גם יודעת לממש את היעדים שלה.

קולקציית עגילי פנינים ברשת Impress

את מי שמעדיפה תכשיטים עדינים ולבה נוהה אחרי פנינים, שכידוע לעולם לא ייצאו מהאופנה, אני מפנה לרשת Impress שבאחרונה השיקה קולקציה במחירי השקה נוחים. למשל פנינים ב-390 שקלים, עגילי פנינה שמחירם הרגיל הוא 1958 שקלים ועכשיו נמכרים ב-890, ושרשרת פנינים ב-590 שקלים במקום 1298.

טבעת. גיל נויהאוס

חשבון הבנק מרשה להוציא הרבה יותר? – קשה למצוא תכשיטים המושכים את העין וגונבים את ההצגה יותר מאלה שמעצב גיל נויהאוס. לדבריו, קולקציית סוף השנה שלו שואבת השראה מסוכריות הג'לי הצבעוניות, מסוכריות שמפזרים על עוגת יום הולדת ומסוכריות "קופצות". כאשר רואים את אחת הטבעות שלו, מבינים למה הוא מתכוון.

עגילים. גיל נויהאוס

נויהאוס הוא בעל מעמד בינלאומי, מציג את עיצוביו במקומות כמו שבוע האופנה בפאריס, ויש לו בוטיקים לתכשיטים בארץ ובעולם. כדי לרכוש אצלו רצוי לקבוע פגישה מראש: 03-6299962.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.