פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, הנעלה.

נהנית משופינג בחנויות אופנה בקניונים ובבוטיקים? סימן שאת לובשת בגדים ונועלת נעליים עד מידה 42. אם הגנטיקה והגורל גרמו לך להיות גדולה יותר, החוויה בחנויות עלולה להיות משפילה למדי. או שלא תזכי לכך שמוכרת תיגש אליך, או שהיא כן תיגש, רק כדי לומר שאין בחנות משהו שיכול להתאים לך.

אופנה מידות גדולות גאלה רחמילביץ'. צילום שני צדיקריו

גאלה רחמילביץ'. צילום שני צדיקריו

מי שטעמה את היחס הזה על בשרה פעמים רבות והחליטה לעשות משהו מעבר לקיטורים בחוג החברות, היא הסטייליסטית נדיבת הממדים גאלה רחמילביץ', מהפכנית האופנה הבולטת ביותר בישראל כרגע. גאלה החליטה לא להיכנע לתכתיבים ולא להיבהל מהמתנשאים, ולא להסכים עם תעשיינים האומרים שרק נערות ונשים דקיקות הן הקליינטיות הפוטנציאליות שלהם. אחרי שחיפשה, מצאה ופרסמה מעצבות שמייצרות אופנה במידות גדולות, ארגנה בשנה שעברה את שבוע האופנה הראשון לנדיבות ממדים. והשבוע, בימים רביעי עד שישי, מתקיים באולם האירועים ביד חרוצים בתל אביב שבוע האופנה PLUS SIZE FASHION WEEKEND TLV השני. מה שמפתיע ומשמח לגביו זו העובדה שהוא עקף אירועים מקבילים בלונדון, פריז וברלין, וזכה בתואר "אירוע האופנה הגדול בעולם למידות42+".

שבוע האופנה למידות גדולות. צילום:שני צדיקריו

שבוע האופנה למידות גדולות. צילום:שני צדיקריו

מה כולל האירוע? פיג'מות, בגדים תחתונים ועליונים עד מידה 60, גרביונים עד מידה 58, ונעליים עד מידה 46. אפילו תכשיטים מתאימים לנשים גדולות. חלק מקולקציות נתפרו בלעדית לשלושת הימים האלה, אחרות הן עיצובי ביכורים של מעצבות חדשות, הנמכרים בהנחות משמעותיות.

צילום: שני צדיקריו

צילום: שני צדיקריו

כידוע, אנשים אוהבים מצליחנים, והקמפיין המצליח של רחמילביץ' לא נעלם מעיני הציבור. היא נבחרה השנה לאחת מ-50 הנשים המשפיעות בישראל ע"י מגזין FORBES  ומועמדת לפרס "נשים בחזית". המחליטנים בתחום הפרסים אומרים עליה שהיא העלתה את הנושא של מידות גדולות לסדר היום התקשורתי, והוכיחה שגם אדם אחד יכול להשפיע ולשנות. רחמילביץ' הספיקה אפילו להשיק מגזין אופנה ולייף סטייל ראשון בישראל בשם "פלאס סטייל S+", המיועד לנשים במידות 42+ והגיליון הראשון הוצג השבוע באירוע.

צילום: שני צדיקריו

צילום: שני צדיקריו

"בקניונים נערה או אישה במידות גדולות יכולה למצוא בקושי למצוא חנות או שתיים המציעות גם לה בגדים. המטרה שלי להוכיח שחל שינוי. שיש כבר עשרות מותגי אופנה, המכינים קולקציות מטריפות בכל הסגנונות העכשוויים, קלאסי, רוקיסטי, הודי, קז'ואל וערב", אומרת רחמילביץ'. והיא מוסיפה: "שבוע אופנה הוא חוויה שנשים רבות בישראל זכו לה כבר אין ספור פעמים בעוד שנערות ונשים מעל מידה 42 מודרות ממנה באופן עקבי. החלטנו שגם להן מגיע ובאירוע העכשווי מציגים לא פחות מ-32 מותגים וחברות".

 טליה לוק בוק. צילום יעל ונעמי צלמות

טליה לוק בוק. צילום יעל ונעמי צלמות

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.